Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehet eivät enää lähesty naisia ja näe vaivaa?

Vierailija
26.12.2024 |

En ymmärrä. Minne miehet ovat menneet? 

Kommentit (608)

Vierailija
581/608 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko tehnyt hartiavoimin töitä sitkeästi parhaan osaamisesi mukaan ja joustaen työnantajan vaatimuksissa?

Vain kuullaksesi sinun tekemän työn olleen parhaimmillaankin keskinkertaista ja urakkasi lopussa ilmoitetaan ettei ole enää tarvetta palveluksillesi?

Umm siis työnteko loppu niin ei naiset kiinnosta?

Vierailija
582/608 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostaa ihan hirveästi kun viikkojen tai kuukausien keskustelun jälkeen ghostataan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
583/608 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko tehnyt hartiavoimin töitä sitkeästi parhaan osaamisesi mukaan ja joustaen työnantajan vaatimuksissa?

Vain kuullaksesi sinun tekemän työn olleen parhaimmillaankin keskinkertaista ja urakkasi lopussa ilmoitetaan ettei ole enää tarvetta palveluksillesi?

Umm siis työnteko loppu niin ei naiset kiinnosta?

Vertauskuva. Mutta ei sen väliä, koska ei sinulla oikeasti kiinnosta kun ei kiinnosta.

Vierailija
584/608 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse elän 40-vuotiaana uutta nuoruuttani. Naisia on viimeisen 4 vuoden aikana kaatunut kymmeniä.

Myönnän että olen varmaan keskiverkomiestä vähän komeampi ukkeli mutta on hitusen iskämahaa mutta on myös leveät hartiat ja lihasta löytyy. Nuorena ja teininä olin melkoinen läskinaama mutta lihasmassan myötä laardit suli ja tuli naamaa esille. 

Baarissa usein naiset tulevat ensin itse juttelemaan. Ei minun tarvite edes nähdä vaivaa juurikaan.

Paljon tulee myös söpöjä flirttejä vastaan silloin tällöin. Ainahan se lämmittää mieltä kun aaa positiivista huomiota. 

Itse 4 kertaa viikossa reenit ja vähintään myös set 15 000-20 000 askelta päivässä paitsi paska kelillä tai vko loppuna se 8000.

Vierailija
585/608 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse elän 40-vuotiaana uutta nuoruuttani. Naisia on viimeisen 4 vuoden aikana kaatunut kymmeniä.

Myönnän että olen varmaan keskiverkomiestä vähän komeampi ukkeli mutta on hitusen iskämahaa mutta on myös leveät hartiat ja lihasta löytyy. Nuorena ja teininä olin melkoinen läskinaama mutta lihasmassan myötä laardit suli ja tuli naamaa esille. 

Baarissa usein naiset tulevat ensin itse juttelemaan. Ei minun tarvite edes nähdä vaivaa juurikaan.

Paljon tulee myös söpöjä flirttejä vastaan silloin tällöin. Ainahan se lämmittää mieltä kun aaa positiivista huomiota. 

Itse 4 kertaa viikossa reenit ja vähintään myös set 15 000-20 000 askelta päivässä paitsi paska kelillä tai vko loppuna se 8000.

On nähty että menekkiä on jos on vähän komeampi ja hartioita naiset kiinnostuu kyllä. Joskus tuntuu ettei niitä muut kiinostakkaan.

Vierailija
586/608 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen olen huomannu että naiselta ei kannata ikinä kysyä mikä niitä kiinnostaa. Net ei oikeasti tiiä. Kiinnostuu jos kiinnostuu. Yrittää pittää ittesä kunnossa ulkosesti ainakin.

Vierailija
587/608 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetin lähestymisen jo 90-luvulla, kun vastauksena "Hei. Miten menee?" tms. tuli vastauksena haistattelua tai pilkkanaurua. Ja kun katson vanhoja kuvia, niin en ollut edes rumilus.

Vierailija
588/608 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niin komeana ja liikunnallisena huomiota ei tule lähellekään yhtä paljon. Kyllä se on se olemus edelleen ykkönen. Tosin sen verran kyllä, että jos muu fyysinen olemuksesi on hyvä, niin kyllä ne naisten päät kääntyy, mutta eivät ota sitten silti kontaktia aktiivisesti ulkonäön takia.

Vierailija
589/608 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei niin komeana ja liikunnallisena huomiota ei tule lähellekään yhtä paljon. Kyllä se on se olemus edelleen ykkönen. Tosin sen verran kyllä, että jos muu fyysinen olemuksesi on hyvä, niin kyllä ne naisten päät kääntyy, mutta eivät ota sitten silti kontaktia aktiivisesti ulkonäön takia.

Kyl niile saa jutela yleensä aina ensin tiedossa on hyvin eikä luimistella. Ja olemus on siinä että pitäs voida olla oma ittensä alusta asti tai ei ikinä tule vakavaa parisuhetta. Sen takia myös hankalempi löytää hyvä nainen.

Vierailija
590/608 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tähän mennessä suurin osa joka tuon on sanonut on itse olleet komeita eikä siksi tiedä oikeasti hölkäsen pöläystäkään. Mimmoista on oikeasti olla ruma.

Vierailija
591/608 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep vaikka asenteen pitää positiivisenä ja selän suorassa ja katsoo silimiin naisia (ei kyttää) niin kyllä se tuntuu kun katsekontaktia kääntävät kaukaa jo heti pois että ei vahingossakaan mene heille juttelemaan.

Vierailija
592/608 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ovat itsekkäitä, ilkeitä ja julmia.

Naisia itsekkäämpiä, ilkeämpiä ja julmempia ovat vain vauvat.

Vierailija
593/608 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hupaisinta on että naiset vääntävät tikusta asiaa. Erään vaellusreissun jälkeen alkoi parin vuoden parisuhdekin. Nainen teki tikusta asiaa ja kyseli ummet ja lammet ja lopulta ihan itse puhelinnumeroa. 

M40

Vierailija
594/608 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi, koska naiset eivät palkitse miehen näkemää vaivaa mitenkään.

Vierailija
595/608 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset ovat itsekkäitä, ilkeitä ja julmia.

Naisia itsekkäämpiä, ilkeämpiä ja julmempia ovat vain vauvat.

En menis nuin pitkälle. Tietenki muutama mätä omena löytyy niiku miestenki puolesta. Eipä net sitä valitte kenestä kiinnostuvat.

Vierailija
596/608 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hupaisinta on että naiset vääntävät tikusta asiaa. Erään vaellusreissun jälkeen alkoi parin vuoden parisuhdekin. Nainen teki tikusta asiaa ja kyseli ummet ja lammet ja lopulta ihan itse puhelinnumeroa. 

M40

Naiset yleensä näyttää kiinnostuksensa jollain tavalla jos niitä oikiasti kiinnostaa. Tai kysyvät jopa suoraan. Niiltä onnekkailta siis joita he pitävät komeina.

Vierailija
597/608 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

on se nähty että yks mies saattaa kaataa ison läjän naisia ja loput ei naisia kiinnosta. baareissakin on nähty että 8-15 naista 30-40 miestä ja ainoastaan niitä kiinostaa joku 2 miestä nuista.

Vierailija
598/608 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervekätinen mies ei naista kaipaa.

Vierailija
599/608 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin vaan kuvitella mistä miesten hyvä omatunto johtuu ja miksi suurin osa itsareista on miehiä.

Vierailija
600/608 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siksi, koska naiset eivät palkitse miehen näkemää vaivaa mitenkään.

kyllä ne komeat miehet palkitsee jotka kokevat kiinnostavaksi. sen takia miehet lopetti lähestymisen alkujaanki kun ainoastaan pieni osa miehistä kiinnostaa niitä. ja mitä huhuja olen kuullu nii signaaleja naisten on turha yrittää viestittää. rohkiasti vaa miehille juttelemaan jos kiinnostaa. miehet ei ossaa ottaa signaalia vastaan jos yrittää esittää kun heitä ei lähestytä yksin kertaisesti saattavat luulla jopa että antavat signaalia jollekkin muulle.