Miksi miehet eivät enää lähesty naisia ja näe vaivaa?
Kommentit (608)
Onneksi eivät lähesty. Haluan vain olla rauhassa.
Lol, kuka mies uskaltaa enää naisia lähestyä kun heti on poliisi perässä?
Olen nainen ja mua ärsyttää kuinka naisten on itse pilanneet deittaus kulttuurin täysin. Ja nimenomaan nuoret naiset.
kotia pelaamaan video pelejä ja olemaan rauhassa. ei miehet jaksa moderneja prinsessoja katella. ihan sama pelata kotona pelejä ja mieslapseilla. mitä sitä suotta olemaan perinteinen mies kun perinteisiä naisia ei ole.
Se on kun miehet ei kelpaa ensin kellekkään niin loppuu se mielenkiinto sitten edes yrittää. Naiset vain haluaa juttelukaverin. On jopa naiset todennut että mukava jutella.
Itse olen 10 vuojen aikana kymmenille naisille jutellut "veikkaan alta sata"
Noh sinkkuna ollaan. Jatkan naisille juttelemista ulkona joka tapauksessa kasvotusten jos kerran kävisi tuuri edes ja saapahan nauttia edes jollain tasolla nais kauneudesta ja heidän seurastaan.
Neljää naista kiinnosti jokainen heistä oli ulkomailta joita ei saatu suomeen. Yksi heistä oli huijari joka yritti rahaa saada.
Puuttuu miehen malli. Eivät ole lapsuudenkodissaan oppineet, miten isä ottaa rakkaudella äidin huomioon elämän pienissä ja suurissa asioissa.
Itsellä ollut 4 tyttöystävää ennen tuota kun nuille naisille juttelin.
Vierailija kirjoitti:
Puuttuu miehen malli. Eivät ole lapsuudenkodissaan oppineet, miten isä ottaa rakkaudella äidin huomioon elämän pienissä ja suurissa asioissa.
Tästä syystä nainen jättää. Ei tapaamisesta ole kyse.
On tullut kokeiltua oven avaamista ja kassejen kantoa. Jne yms yms. Ns hyviä käytöstapojakin.
En uskalla. Jotuu kumminkin ahdistelusta putkaan, linnaan ja vankeuteen. Ehkä maineensa menettäneenä 7-leteen :( Yritänkin pitää väh. seitsemän metrin etäisyyden naisiin. Enkä pukeudu pitkään takkiin...
Vierailija kirjoitti:
En uskalla. Jotuu kumminkin ahdistelusta putkaan, linnaan ja vankeuteen. Ehkä maineensa menettäneenä 7-leteen :( Yritänkin pitää väh. seitsemän metrin etäisyyden naisiin. Enkä pukeudu pitkään takkiin...
Kokeile ihmeessä. Vaikka itselläni ei ole tuuri käynyt ei meinaa että sinulla ei voi käydä. Tuuri tarttee käydä vain kerran että löytää vaimon itselle ja sen jälkeen ei tarvitse etsiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kokeile ihmeessä. Vaikka itselläni ei ole tuuri käynyt ei meinaa että sinulla ei voi käydä. Tuuri tarttee käydä vain kerran että löytää vaimon itselle ja sen jälkeen ei tarvitse etsiä.
Ja ei yksikään nainen ole huonosti kohdellut kuitenkaan vaikka ruma olenkin heh
On parempaa tekemistä, esimerkiksi palstailu.
Ei niitä feministejä niin paljoa ole. Erittäin pieni prosentti naisista käyttäytyy huonosti niille kun juttelee. Youtube hömppää että naiset ei osaa suomessa käyttäytyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Öö, koska naiset pilaa itsensä irtoseksillä. Kukaan mies ei halua lastensa äidiksi naista, joka on harrastanut seksuaiä kymmenien miesten kanssa.
Sorry.
Tämä. Minä en kelpuuta naista, joka on harrastanut enemmän seksiä kuin minä. Enkä tingi muistakaan kriteereistä, jotka asetan naisille.
Mistä tiedät sitten onko harrastanut enemmän vai vähemmän?
Jopa yksinhuoltaja äititkin tosi harvoin kasvotuste huonosti käyttäytyy. Seurustelin yhden kanssa parisen vuotta. Päättyi suhde kun itsestäni ei ollut isäksi. Ei myöskään nainen pettänyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Öö, koska naiset pilaa itsensä irtoseksillä. Kukaan mies ei halua lastensa äidiksi naista, joka on harrastanut seksuaiä kymmenien miesten kanssa.
Sorry.
Tämä. Minä en kelpuuta naista, joka on harrastanut enemmän seksiä kuin minä. Enkä tingi muistakaan kriteereistä, jotka asetan naisille.
Mistä tiedät sitten onko harrastanut enemmän vai vähemmän?
Ei kaikki naiset harrasta tätäkään tunnen muutaman. Mutta monesti on että nainem on harrastanut seksiä parin kolmen kanssa enempi ainakin. Jos alta 10 partmeria on ollu niin tässä iässä melkeen 40v on jo tosi hyvä nainen siinä suhteessa. (Jos päässä ei liikaa vikaa , jonkuverran saa olla)
Oletko tehnyt hartiavoimin töitä sitkeästi parhaan osaamisesi mukaan ja joustaen työnantajan vaatimuksissa?
Vain kuullaksesi sinun tekemän työn olleen parhaimmillaankin keskinkertaista ja urakkasi lopussa ilmoitetaan ettei ole enää tarvetta palveluksillesi?
Itse elän 40-vuotiaana uutta nuoruuttani. Naisia on viimeisen 4 vuoden aikana kaatunut kymmeniä.
Myönnän että olen varmaan keskiverkomiestä vähän komeampi ukkeli mutta on hitusen iskämahaa mutta on myös leveät hartiat ja lihasta löytyy. Nuorena ja teininä olin melkoinen läskinaama mutta lihasmassan myötä laardit suli ja tuli naamaa esille.
Baarissa usein naiset tulevat ensin itse juttelemaan. Ei minun tarvite edes nähdä vaivaa juurikaan.
Paljon tulee myös söpöjä flirttejä vastaan silloin tällöin. Ainahan se lämmittää mieltä kun aaa positiivista huomiota.
Näyttää et huonotkin on jo ja edelleen käytössä.