Paljonko näytti vaaka tänään?
Kommentit (51)
61-62 kg, pituutta 166 cm. Lihasta löytyy pitkään jatkuneen saliharrastuksen vuoksi. Muutaman kilon (läskiä) voisin kyllä luovuttaa jollekin :)
N50
Ihan sun mieliksi kokeilin. Näytti 74 vaatteet päällä. Ihan normaali paino menkkojen aikaan. Normaalisti punnitsen alusvaatteilla ja silloin näyttää 71.
74 kg. Noin 500g tullut nesteistä painoa. Evvk.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
51 kg. Olen liian laiha, hieman huolettaa.
Paljonko pituutta?
174 cm
62 niinkuin aina. Olen 180cm pitkä
95,1, pituus 178cm. Tässä parin viikon aikana tullut (nestettä?) n. 2kg, joskin koko syksy on paino ollut pienessä nousussa valitettavasti. On tuntunut turvonneelta ja ällöltä viime päivinä varsinkin.
Tavoitteena olisi päästä ensi vuonna normaalipainoon eli n. 75-78 kieppeille.
Vierailija kirjoitti:
95,1, pituus 178cm. Tässä parin viikon aikana tullut (nestettä?) n. 2kg, joskin koko syksy on paino ollut pienessä nousussa valitettavasti. On tuntunut turvonneelta ja ällöltä viime päivinä varsinkin.
Tavoitteena olisi päästä ensi vuonna normaalipainoon eli n. 75-78 kieppeille.
Vissiin pelkkää nestettä on tuo koko ylimääräinen 30 kg?
56 kg eli saman mitä on näyttänyt kohta 30 v aina parikymppisestä alkaen raskausajat poislukien. Mihin se paino muka yhtäkkiä muuttuisi jos elintavat pysyy samana?
0,5kg vähemmän kuin 4 päivää sitten
En ole käynyt,mutta olo on hyvä, ei ähkyä. Olen laihtunut viimeaikoina.
4 päivää sitten oli 76,6 kg ja tänään 76,2 kg. En tiedä onko vesipaino heilahtelua, mutta on jo vähän aikaa paino vain paisunut alaspäin vaikka en edes yritä laihduttaa. M35
Tänään aamulla kävin vaa'alla ja se näytti 91,1. Pari kiloa enemmän kuin ennen joulua, mutta ennen joulua painoin 4 kiloa enemmän kuin kesän jälkeen. Pitäisi saada tämä painonnousu nyt kuriin. Normaalipainon yläraja olisi minulle 73. Olo on kyllä iso ja turvonnut.
50grammaa, ihan hyvä kissan päivämuona.
En ole käynyt mutta mahani hölskyi kun olimme mieheni kanssa aamupäivällä lemmenpuuhissa takaapäin, pehmeä maha, olenkin syönyt paljon ja hyvää, itsetekemääni ruokaa isoja annoksia, varmaan 100 kiloa olen mutta olen pitkäkin kyllä, 172 cm.
76,5