Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ostoskärryt kaupassa.

Vierailija
26.12.2024 |

Siis miten vaikeata se kärryn palauttaminen voi olla? Miksi pitää jättää parkkipaikalle??? 

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äly ei kykene siihen näillä ihmisillä. 

Vierailija
2/8 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikset hiekota pihaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mikset hiekota pihaa

Huono selitys 

Vierailija
4/8 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se ihan v i tun vaikeaa

Vierailija
5/8 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sanon kassalla aina asiakkaille, että kärryt viedään omalle paikalle. 

Vierailija
6/8 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä. Ne jätetään myös ihan väärin, kun ne o palautettu sinne, mist o ne ottanu. Eivät viitsi ihmiset laittaa niitä kunnolla kiinni edellisiin kärryihin, kuten jokainen normaali ihminen tekee. Ja sit, ku ite alkaa niitä laitteleen silleen, ni johan tullaan nalkuttamaan..........pitäkää se kirottu turpanne ihmiset kiinni, jos ette ymmärrä tätä !!! Tai laittakaa itse körrynne oikein. Ei oo mukavaa muistakaan, kun kärryt seilailee missä sattuu ! Vai onko ? Ei luulisi olevan kovin vaikeaa laittaa ne kärryt itse kunnolla ! Niin kiire ei ole kellään, etteikö sitä voisi tehdä. Se ei vie keneltäkään muutamaa minuuttia kauempaa laittaa ne itse. Alan kohta vaatimaan syyllisiltä maksua siitä, että huolehdin niistä kärryistä. Tai kaupalta. Ja se o kans noloo, ku jos kaupas o vessa, ni se ovi jätetään auki, vaik siihen o avain. Se ovi kiinni, kun lähdet ! Avain paikoilleen. Ja vessassa sitten se pytyn yläkansi aina jätetään YLÖS, ja alakansi ALAS, kun lähdette pois. Ja tarkistetaan, että sitä vessapaperia tulee kunnolla ulos siitä telineestä, ja hylsyt otetaan pois itse ja laitetaan roskiin ! Omat jäljet siivotaan itse. 

Vierailija
7/8 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkossa pamautan sillä kärryllä sen auton kylkeen joka jättää kärryn parkkipaikalle. Katotaan huvittaako jättää enää parkkipaikalle. 

Vierailija
8/8 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kaupassa töissä ja kysyin kerran asiakkaalta, että siinäkö on kärryjen paikka. Kova metelihän siitä syntyi ja uhkasi tehdä valituksen. Valituksen asiallisesta kysymyksestä.