Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Menisittekö töihin 2500 euron bruttopalkalla?

Vierailija
26.12.2024 |

Jos työmatkoihinkin menee tuosta 300 euroa kuukaudessa?

Kommentit (149)

Vierailija
21/149 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai. Olen koko ikäni tehnyt töitä 1300 e nettopalkalla, ja nyt työtön joten melkoinen nousuhan se olisi. 

Vierailija
22/149 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten saat työmatkoihin 300 € kuukaudessa? Tuo on 15 € jokaisena työpäivänä, toisin sanoen 8 l bensaa, toisin sanoen 120-150 km ajoa.

Junalipun hinta. Päivittäinen työmatka yli 200 km.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/149 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsisin töitä lähempää/muuttaisin. Palkka on ok, mutta tuolla työmatkalla päivät venyvät liikaa. Olen muuttanut töiden perässä nuorempana itsekin. Sinkku tosin olin, vaikempaa on perheen kanssa.

Vierailija
24/149 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toi on mun palkka nyt ja ihan tyytyväinen olen.

Aika peruspalkka, vähän parempi kuin yleisimmillä aloilla pohjapalkka (ilman kokemuslisiä yms)

Olettaako ihmiset oikeasti että saavat heti 3000€ käteen kun töihin menevät? 

Miksi oletat, että kyseessä olisi ap:n ensimmäinen työpaikka?

Vierailija
25/149 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten saat työmatkoihin 300 € kuukaudessa? Tuo on 15 € jokaisena työpäivänä, toisin sanoen 8 l bensaa, toisin sanoen 120-150 km ajoa.

Eli 60 km suuntaansa joten aika monella menee ton verran ja töissä käydään. Eikä se pelkkää polttoainetta ole mitä se maksaa täytyy sille autollekkin laskea jotain vaikka se joka tapauksessa  onkin olemassa. Mutta toisaalta saat sitten myös väventää tömatkakuluja verotuksessa. 

Vierailija
26/149 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen työtön joten menisin. En olisi tyytyväinen koska palkka on todella pieni ja hakisinkin koko ajan paremmin palkattua työtä. 300e/kk työmatkoihin on liikaa. Toki jos asuu jossain korvessa niin siihen saanee varautua. Valintoja. Asumiskulut korvessa on murto-osa esimerkiksi pk-seudun kuluista joten jää noin pienestäkin palkasta löysää matkakuluihin laitettavaksi.

Vierailija
27/149 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etsisin töitä lähempää/muuttaisin. Palkka on ok, mutta tuolla työmatkalla päivät venyvät liikaa. Olen muuttanut töiden perässä nuorempana itsekin. Sinkku tosin olin, vaikempaa on perheen kanssa.

Muutto ei ole mahdollinen.

Ap

Vierailija
28/149 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän verran olen aina tienannut ,työmatka 50 km .Hyvin pärjää tuolla palkalla,ei tarvitse vuokrakopperossa asua ja autoakin pystyy pitämään.

Vierailija
29/149 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai. Kertoo tästä  v i t u  n hyysäysyhteiskunnasta  kun tuollaista tarvitsee edes kysyä.

Vierailija
30/149 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämän verran olen aina tienannut ,työmatka 50 km .Hyvin pärjää tuolla palkalla,ei tarvitse vuokrakopperossa asua ja autoakin pystyy pitämään.

Työsi ilmeisesti on hyvin yksinkertaista ja helppoa.

Vierailija
31/149 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut samassa firmassa yli 17 vuotta ja vasta nyt palkkani noussut tuohon bruttoon eli olen vuosikausia työskennellyt pienemmälläkin brutolla. Eli joo kyllä.

Vierailija
32/149 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut samassa firmassa yli 17 vuotta ja vasta nyt palkkani noussut tuohon bruttoon eli olen vuosikausia työskennellyt pienemmälläkin brutolla. Eli joo kyllä.

Koulutus?

Vierailija
33/149 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koulutus?

Merkonomi

Vierailija
34/149 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo palkka on jo keskituloisuuden alarajoilla Suomessa. 

Ammattisi palkkatasoon ei vaikuta millään tavalla juuri sinun työmatkakustannuksesi. 

Vierailija
35/149 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täyttyy helposti ihan Uudenmaan alueellakin. 60km suunta

Vierailija
36/149 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo palkka on jo keskituloisuuden alarajoilla Suomessa. 

Ammattisi palkkatasoon ei vaikuta millään tavalla juuri sinun työmatkakustannuksesi. 

Luuleeko joku, että kaikki tekevät tarkalleen koulutusta vastaavaa työtä?

Vierailija
37/149 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koulutus?

Merkonomi

Tilitoimistokirjanpitäjä?

Vierailija
38/149 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos olisi oman alan töitä niin joo. Etsisin samalla parempipalkkaista työtä.

No jos oman alan hommista saat 2500e niin luuletko että joku maksaisi samasta 3000e?

Mitä? Kyllä samalla alalla, jopa samasta työstä, voi olla erilaisia palkkoja. 

Vierailija
39/149 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain pitää aloittaa.

Vierailija
40/149 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tule valtiolle töihin millään hinnalla.

Pahin källihän on kun valtio työnantajana jankuttaa 24/7 7 päivänä viikossa aamusta iltaa  yli 12 vuoden ajan tulisinko valtiolle töihin. No, en taatusti tule!