Ulvila uudelleen tutkintaan
Kommentit (9458)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen katsonut noita naismurhaajasarjaa ja siellä nää puolison murhaamiset on ihan peruskauraa. Yksi kävi tuikkaamassa silmään ukkoa ja sitten haki toisen veitsen keittiöstä ku äijä makasi tuskissaan sängyssä. Ja nää äijät ei ole edes olleet huumattuja ku eukko on hyäkänny veitsen kanssa, se jotenkin lamaa ne. EIkä akoissa ole ollut mitään vammoja taistelusta.
Katsoin aikoinaan friiltä tositv murhatapauksia ja jäi erityisesti mieleen naismurhaajat, jotka jäivät lopulta kiinni teoistaan. Tavallisia naisia ja perheeniäitejä suurin osa. Yksi yhdistävä tekijä näkyi kaikkien kohdalla kun oikeudessa murhaa käsiteltiin ja tuomittiin lopulta. Kaikkien naamat oli kuin kivikasvot, ei mitään mielenliikkeitä ja tunteita tullut esiin. Ei katumusta, ei itkua, ei mitään. Jos olisin itse syytettynä niin itkulla ei olisi loppua.
Tämä on totta. Ei tappajalla ole tunteita.
Oliko Jukka Lahti todellakin vain 160 cm pitkä kuten tänne kirjoitettiin?
Jens ei ole tämä henkilö
Voisihan hänen osuuttaan kuitenkin tutkia?
Sinä joka liität tänne sitä häkepuhelua, toivottavasti jatkat sitä, koska löytääkseen sen täytyy plarata sivuja taaksepäin hirveä määrä. Etsi-toiminto osoittaa vain keskustelun, ei kohtaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyseessä ei ollut Annelin kännykkä, vaan Jukan. Kyllä sitä hädän hetkellä menee sen luontevimman ja totutun kautta. Lankapuhelin on heillä vielä ollut käytössä tuossa vaiheessa. Sitä Anneli on soittamiseen muutenkin varmasti käyttänyt, kun kännykkää ei oltu hänelle hankittu.
Mä en uskaltaisi jäädä paikalleen lankapuhelimen kanssa ja huutaa vielä siihen, nii että huppis varmasti kuulee..
Ihme, että huppis vähät välitti siitä, että Auer on jo soittamassa poliiseja paikalle. Kaikessa rauhassa pisteli menemään, vaikka riski jäädä kiinni itseteosta oli suuri. Tuskin tiesi, kauanko poliiseilla menee aikaa tulla siihen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen katsonut noita naismurhaajasarjaa ja siellä nää puolison murhaamiset on ihan peruskauraa. Yksi kävi tuikkaamassa silmään ukkoa ja sitten haki toisen veitsen keittiöstä ku äijä makasi tuskissaan sängyssä. Ja nää äijät ei ole edes olleet huumattuja ku eukko on hyäkänny veitsen kanssa, se jotenkin lamaa ne. EIkä akoissa ole ollut mitään vammoja taistelusta.
Katsoin aikoinaan friiltä tositv murhatapauksia ja jäi erityisesti mieleen naismurhaajat, jotka jäivät lopulta kiinni teoistaan. Tavallisia naisia ja perheeniäitejä suurin osa. Yksi yhdistävä tekijä näkyi kaikkien kohdalla kun oikeudessa murhaa käsiteltiin ja tuomittiin lopulta. Kaikkien naamat oli kuin kivikasvot, ei mitään mielenliikkeitä ja tunteita tullut esiin. Ei katumusta, ei itkua, ei mitään. Jos olisin itse syytettynä niin itkulla ei oli
Tämä on totta. Ei tappajalla ole tunteita.
Tottakai tappajalla on tunteet. Ei kai kukaan tappaisikaan, jos ei olisi tunteita.
Vierailija kirjoitti:
Jens ei ole tämä henkilö
Joo. En muista yksityiskohtia miten tuo meni niin en sano mitään. Lopputulos on kuitenkin se, että Jens ei ole tämä henkilö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Annelin puolustukseksi voisi sanoa, että jos itse heräis parhaimman unen aikaan eli puoli 3 johonkin rytinään, niin mulla kestäis varmaan joku puoli minuuttia tajuta ensin mistä on kyse.
Se tilanne että joku tappaja rytisis sisään yöllä on jotain niin outoa, että ei siinä häkepuheluun mitään täydellisen empaattisen kuuloista suoritusta latelisi. Menisin sinne tänne kuin päätön kana. Hyökkääjällä etulyöntiasema, koska häntä ei ole unilta yllätetty.
Olen soittanut häkeen rattijuoposta ja lapsena soittelin naapurin juopon miehen toilailuista, mutta silloin oli päiväsaika ja olin katsellut ja arvioinut minuuttikaupalla tilannetta rauhassa, enkä tiedä osasinko sittenkään puhua järkevästi.
Missä tämä ulkopuolinen oli silloin, kun lapsi heräsi meteliin ja tuli huoneestaan vanhempien makuuhuoneeseen katsomaan ja kysymäänn mitä tapahtuu? Ikkunan
Ehkä vielä ulkopuolella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
tuo fyssari/hieroja kuuli tuon kyseisen mielenterveyspotilaan ähkäisyn häkenauhalla ? siis tämä mt-potilas oli hierontapöydällä ähkäissyt ja hieroja/fyssari muisti tämän ähkäisyn vuosien takaa ?? hieroja/fyssari oli varsinainen tähtitodistaja..
Eli tuon takia koko juttu on valetta?
Olisi silti voinut tarkistaa:
1) Onko tällainen psyykepotilas ollut fysioterapeutin asiakkaana
2) onko hänellä ollut parta joitakin kuukausia
3) oliko hän todella väkivaltainen
4) oliko totta, että fysioterapeutilla oli ollut täsmälleen samanlainen kärjestään katkennut veitsi ja oliko totta että tätä säilytettiin melko suojaamattomasti
5) oliko naapurustossa kierrellyt oikeasti parrakas mies kyselemässä näitä Outokummun työnteki
Muistaakseni tuo fyssari tuotiin oikeuteen, kun nimenomaan puolustus halusi tuoda esiin näitä mahdollisia muita murhaajakandidaatteja. Eli Anneli on kyllä tehnyt kaikkensa saadakseen siirretyksi epäilykset pois itsestään. Sama jatkuu yhä. Annelisteilla on sormi googletellut yhtä sun toista "Artoa".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jens ei ole tämä henkilö
Joo. En muista yksityiskohtia miten tuo meni niin en sano mitään. Lopputulos on kuitenkin se, että Jens ei ole tämä henkilö.
Eipä tässä paljon infoa suuntaan tai toiseen tullut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyseessä ei ollut Annelin kännykkä, vaan Jukan. Kyllä sitä hädän hetkellä menee sen luontevimman ja totutun kautta. Lankapuhelin on heillä vielä ollut käytössä tuossa vaiheessa. Sitä Anneli on soittamiseen muutenkin varmasti käyttänyt, kun kännykkää ei oltu hänelle hankittu.
Mä en uskaltaisi jäädä paikalleen lankapuhelimen kanssa ja huutaa vielä siihen, nii että huppis varmasti kuulee..
Ihme, että huppis vähät välitti siitä, että Auer on jo soittamassa poliiseja paikalle. Kaikessa rauhassa pisteli menemään, vaikka riski jäädä kiinni itseteosta oli suuri. Tuskin tiesi, kauanko poliiseilla menee aikaa tulla siihen.
Vaikuttaa siis siltä, että tyyppi oli joko itse poliisi tai poliisin "vanha tuttu".
"Pidetään mahdollisena että traumaattisessa tilanteessa asiat näkyvät ikään kuin *putken päässä* eli että huomio kiinnitty järkyttäviin asioihin muun jäädessä ulkopuolelle. Verinen isä lattialla, lasinsirpaleet sekä puukko lattialla voivat olla tällaisia, muut asiat mielestä sulkevia järkyttäviä asioita."
Tuossa vaiheessa isä oli vielä voimissaan, samoin äiti siinä vieressä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jens ei ole tämä henkilö
Tätä ei voida tietää, ellei ole tutkittu ja syyttömäksi todettu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jens ei ole tämä henkilö
Se oli vain vihje, mutta itsepä selvität. Minä olen tätä hyvin pitkälle selvittänyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis tuon Mtv3:n linkin mukaan Anneli ja Jens seukkasivat jo 2006?? Vaikka Jukka tapettiin joulukuun alussa?
Anneli ja Jens eivät tunteneet toisiaan vuonna 2006.
No miks STT ja Mtv3 väittää toista, sanoo että "ainakin" 2006?
Paljon väärää tietoa on liikkeellä Ulvilan tapaukseen liittyen.
Jutun mukaan: "Kukka asui aikoinaan Varsinais-Suomessa muutaman vuoden, mutta palasi Helsinkiin vuonna 2007. Varsinais-Suomessa asuessaan Kukka ei juuri tehnyt töitä." Olisiko törmännyt Jukkaan 30.11.2006 Turussa ja seurannut tätä Ulvilaan? Onkon hänellä alibia tuolle 30.11. - 1.12 väliselle yölle?
Jen
Lähteet olisivat mukava lisä
Muistaakseni tuo fyssari tuotiin oikeuteen, kun nimenomaan puolustus halusi tuoda esiin näitä mahdollisia muita murhaajakandidaatteja. Eli Anneli on kyllä tehnyt kaikkensa saadakseen siirretyksi epäilykset pois itsestään. Sama jatkuu yhä. Annelisteilla on sormi googletellut yhtä sun toista "Artoa".
uskomatonta, että tällaisen annetaan jatkua. Sääliksi käy näitä syyttömiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsoin aikoinaan friiltä tositv murhatapauksia ja jäi erityisesti mieleen naismurhaajat, jotka jäivät lopulta kiinni teoistaan. Tavallisia naisia ja perheeniäitejä suurin osa. Yksi yhdistävä tekijä näkyi kaikkien kohdalla kun oikeudessa murhaa käsiteltiin ja tuomittiin lopulta. Kaikkien naamat oli kuin kivikasvot, ei mitään mielenliikkeitä ja tunteita tullut esiin. Ei katumusta, ei itkua, ei mitään. Jos olisin itse syytettynä niin itkulla ei oli
Anneli Auer näyttää kaikissa kuvissa mitä oikeudessa on otettu hyvin tunteettomalta. Naama peruslukemilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jens ei ole tämä henkilö
Se oli vain vihje, mutta itsepä selvität. Minä olen tätä hyvin pitkälle selvittänyt.
Ok
En mäkään pidä todennäköisenä että surmaaja tähtäsi just kasvoihin, kunhan sen ehkä piti saada Jukka pois päiviltä kun montakymmentä puukon iskua ei ollu sitä tehny. Eli yritti vaan lyödä pään alueelle. Ja voi olla että Jukka siinä vaiheessa pystyi vielä liikuttamaan päätään ja isku osui kasvoihinkin.