Mies ei muistanut jouluna
Mä käytin vaivaa ja aikaa hommaakseni miehelleni tarpeellisia ja hänelle mieluisia lahjoja. Mies ei sitten ostanut mulle mitään. Tietää, että pidän lahjoilla muistamisesta, oli sitten joulu, synttärit tai hääpäivä.
On kyllä ennen ostanut, vaikkakin kovan tuska takana, kun ei kuulemma osaa ostaa mitään. Ei kyllä viime synttärinä tai hääpäivänäkään mitään ostanut.
Onko se niin iso vaiva hommata joku pieni paketti?? En jaksanut mitään maininta, kun sekin tuntuisi tyhmältä. Kun kerran hän tietää kyllä mitä mieltä olen.
Kommentit (85)
Vierailija kirjoitti:
Jos se materia on niin tärkeää, niin toivon miehesi jättävän sinut !!
Ansaitset rajun ja likaisen eron.
Mitään näin avoimesti sanojansa tyhmyydestä kertovaa en olekaan hetkeen lukenut, kiitos, oikein piristi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lahjat on mukavia, mutta itse en ole koskaan saanut pitkäaikaiselta miesystävältäni lahjoja. Kerran on tuonut kukkia, kun täytin pyöreitä. En ole kuitenkaan siinä asemassa että mitään voisin vaatia enkä halua, että kukaan ostaa minulle lahjaa vain siksi, että muuten suutun.
Miten niin et ole siinä asemassa? Mitä helkkaria nyt taas, mikä se sellainen asema on, ettei pitkäaikaiselta miesystävältä voi odottaa lahjoja. Milloin sitten voi?
Hän sanoi, ettei voi vaatia, eikä halua kenenkään ostavan lahjaa siksi, että pelkäisi hänen suuttuvan.
Vierailija kirjoitti:
San kahdeksan lahjaa mieheltäni. Siinä oli kaikenlaista kuten hajuvettä, paita, kengät, lahjakortti, erilaisia karkkeja ja koruja.
Unohditko sen takin?
Ei täälläkään. Mä ostin miehelle lahjan.
Minä raahasin jouluruoat kotiin kävellen. Reppu selässä liukkailla keleillä, kun ukko ei viitsinyt viedä kauppaan. Itselläni ei ole ajokorttia. Siivosin, pyykkäsin, laitoin jouluvalot pihalle, kolasin pihan. Ukko häipyi jouluaattona jonnekin. Lapsen kanssa vietän joulua. Tässä esimerkki luuserimiehestä, joka ei uskaltanut kertoa haluavansa eron.
Vierailija kirjoitti:
Minä raahasin jouluruoat kotiin kävellen. Reppu selässä liukkailla keleillä, kun ukko ei viitsinyt viedä kauppaan. Itselläni ei ole ajokorttia. Siivosin, pyykkäsin, laitoin jouluvalot pihalle, kolasin pihan. Ukko häipyi jouluaattona jonnekin. Lapsen kanssa vietän joulua. Tässä esimerkki luuserimiehestä, joka ei uskaltanut kertoa haluavansa eron.
Kerro, miksi olet tuon ukon kanssa kimpassa.
Mikä järki aikuisten lahjoissa on? Itse ainakin voin ostaa ihan itse mitä haluan. Varmasti miehesikin olisi voinut ihan itse ostaa nuo huolella ja vaivalla hankkimasi lahjat.
Mä en tajua tuota lahjamarinaa. Jos tarvitsette jotain niin ostakaa itse, kai teillä rahaa on. Krääsää on ihan riittämiin jokaisella nykyään.
Vierailija kirjoitti:
Mikä järki aikuisten lahjoissa on? Itse ainakin voin ostaa ihan itse mitä haluan. Varmasti miehesikin olisi voinut ihan itse ostaa nuo huolella ja vaivalla hankkimasi lahjat.
Itseasiassa ei olisi voinut. En avaa sitä syytä tässä sen enempää kun ei kuulu teille.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Miksi olet tuollaisen miehen kanssa? Miksi hän on sinun kanssasi?
Taas sama kaava. Ensin miesvastainen paskatrolli ja sitten pyydetään eroamaan. Paska 0/100.
Mitä ihmettä te saatte tästä???
Vierailija kirjoitti:
Te, jotka ette saa lahjaa.
Ostakaa ensi kerralla itsellenne lahjaksi kylpylälahjakortti ja lähtekää sinne rentoutumaan
Lapset mukaan tai hoitoon.
Miksi edes oletuksena, että lapset mukaan? Eikö nainen saisi ikinä rentoutua ihan yksin kylpylässä? Siitä on rentoutuminen kaukana, kun juokset lapsen tai jopa lasten perässä kylpylässä. Miten moni olettaisi, että mies ottaisi lapset mukaan johonkin hänelle tarkoitettuun rentoutumisjuttuun? Ei kukaan, tietenkin vaimo huolehtii lapsista silloin kotona.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lahjat on mukavia, mutta itse en ole koskaan saanut pitkäaikaiselta miesystävältäni lahjoja. Kerran on tuonut kukkia, kun täytin pyöreitä. En ole kuitenkaan siinä asemassa että mitään voisin vaatia enkä halua, että kukaan ostaa minulle lahjaa vain siksi, että muuten suutun.
Miten niin et ole siinä asemassa? Mitä helkkaria nyt taas, mikä se sellainen asema on, ettei pitkäaikaiselta miesystävältä voi odottaa lahjoja. Milloin sitten voi?
En todellakaan ala vaatimaan. Miesystävä loukkaantuisi kuitenkin. Meillä on hyvä suhde. Miesystäväni ei edes itse vietä joulua eikä vietetä joulua yhdessä. Toki hänelle ostan lahjan kun haluan ostaa.
Ei miesystävä osta lahjoja edes lapsilleen. Lastenlapsille ostaa yhdet paketit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi olet tuollaisen miehen kanssa? Miksi hän on sinun kanssasi?
Taas sama kaava. Ensin miesvastainen paskatrolli ja sitten pyydetään eroamaan. Paska 0/100.
Mitä ihmettä te saatte tästä???
Vertaistukea. Oliskin trolli..
Ap
Meillä avovaimo yllätti ja osti ekaa kertaa lahjan nyt kahdeksan vuoden seurustelun aikana, sain bokserit. Hyvät ja käyttöön toki. Yllätti vaan enkä ollut tosiaan nyt itse ostanut mitään koska ei ole ollut tapana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Te, jotka ette saa lahjaa.
Ostakaa ensi kerralla itsellenne lahjaksi kylpylälahjakortti ja lähtekää sinne rentoutumaan
Lapset mukaan tai hoitoon.
Miksi edes oletuksena, että lapset mukaan? Eikö nainen saisi ikinä rentoutua ihan yksin kylpylässä? Siitä on rentoutuminen kaukana, kun juokset lapsen tai jopa lasten perässä kylpylässä. Miten moni olettaisi, että mies ottaisi lapset mukaan johonkin hänelle tarkoitettuun rentoutumisjuttuun? Ei kukaan, tietenkin vaimo huolehtii lapsista silloin kotona.
Oletuksena oli, että lapset mukaan TAI hoitoon. Riippuu siitä, miten äiti haluaa toimia. Jos lapset ovat isoja, kivahan niiden kanssa on viettää aikaa. Jokaisella on oma tyyli. Tämä on vapaa maa.
Kaikilla ei kuitenkaan ole mahdollisuutta järjestää lapsilleen hoitoa kylpylän ajaksi, senkin huomioin. Miehen varaan ei voi tässä tapauksessa luottaa.
Pointti tässä oli se, että nainen ostaa itselleen lahjan ja on miehen luota pois, niin mieskin huomaa asian. Rentoutuminen naiselle plussaa.
Minä olen tykännyt rentoutua myös lasten kanssa. Pienestä asti kun on opettanut, niin ei ne juokse kylpylässä. En tarvitse lomaa lapsistani.
Ymmärrän, että osa ihmisistä haluaa rentoutua vain ilman lapsia. Ei siitä silti tarvitse äristä ja kiukutella palstalla.
okei ja sä teet mainosketjun missä alleviivaat kuinka paska nainen sä olet kun et tuon kummempaa miestä ole saanut itsellesi, ja vielä jatkat vuosien ajan suhteessa kun tiedät ettet selviä yksin etä varmasti löydä parempaa.
No, kukin tyylillään...
Vierailija kirjoitti:
Kertoo aika paljon sinusta kun et ole tuon parempaa miestä löytänyt itsellesi. Ja vielä menit porsimaan sille luuserille... huh huh...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oisko toinen nainen?
Ensi jouluksi vaadit lahjan itsellesi. Kerrot miehelle mitä haluat.
Jos ei siltikään tule, niin sitten kävelet ulos ovesta, etkä enää palaa. On olemassa paikka miehille, jotka eivät arvosta ja huomioi naistaan. Sen paikan nimi on Yksinäisyys.