Voisitko olla parisuhteessa hieman yksinkertaisen ihmisen kanssa?
Siis sellaisen, joka on vielä ihan normaaliälyn rajoissa, mutta on huomattavasti vähemmän älykäs kuin sinä itse olet.
Kommentit (47)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisitko sinä olla parisuhteessa peräsuolen laskeumasta kärsivän kanssa?
En voisi. Ällöttää kaikki ulosteisiin liittyvä ja yhden tapailun päätinkin ihan vaan siitä syystä, että miehellä oli suolistosairaus (olen pahoillani).
Ap
Aika mulkkumaista. Toivottavasti sitten itse väännät aina täydellisiä ja hajuttomia kiemuroita, jo et ikinä ole ripulilla
Olin joo. Säälistä viimeiset 10 vuotta. Sitten täyttyi minunkin sietokykyni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisitko sinä olla parisuhteessa peräsuolen laskeumasta kärsivän kanssa?
En voisi. Ällöttää kaikki ulosteisiin liittyvä ja yhden tapailun päätinkin ihan vaan siitä syystä, että miehellä oli suolistosairaus (olen pahoillani).
Ap
Aika mulkkumaista. Toivottavasti sitten itse väännät aina täydellisiä ja hajuttomia kiemuroita, jo et ikinä ole ripulilla
En ulosta 4-6 kertaa vuorokaudessa löysiä ja pahanhajuisia ulosteita, ja päästele tavanomaista enemmän suolistokaasuja, enkä edes muista milloin olisin viimeksi kärsinyt ripulista, ehkä joskus 10 vuotta sitten. Olisiko sinusta reilua, jos puolisosi yökkäilisi jatkuvasti seurassasi?
Ap
Vierailija kirjoitti:
En. Eksä oli tyhmä kuin saapas, siis ihan käytännön asioiden hoitamisesta yleissivistykseen saakka aivan olemattomat taidot ja tiedot, enkä enää koskaan halua sellaista. Halut katoaa ensimmäisenä, sitten aivan kaikki pikkuasiatkin alkaa toisessa ärsyttää ja hävettää.
Sama. Ei enää koskaan.
m
En. Pelasin yhden eksän kanssa trivial pursuittia. Kyseessä perhepainos, eikä osannut vastata lasten kysymyksiin. Myös käytöstavat oli 5-vuotiaan tasolla. En ole mikään ruudinkeksijä itsekääb, mutta haluan tasoiseni aikuisen.
Vierailija kirjoitti:
En. Pelasin yhden eksän kanssa trivial pursuittia. Kyseessä perhepainos, eikä osannut vastata lasten kysymyksiin. Myös käytöstavat oli 5-vuotiaan tasolla. En ole mikään ruudinkeksijä itsekääb, mutta haluan tasoiseni aikuisen.
Mulla on tapana voittaa kaikki tietovisat, mutta jos en voita niin käyttäydyn kuin 5-vuotias.
Vierailija kirjoitti:
Jos on tunne älykäs ja hyväkäytösinen ja muutenkin miellyttävä niin voisin.
Minä en voi sille mitään, mutta haluni katoavat, jos toinen tekee kirjoitusvirheitä tyhmyyttään eikä vahingossa. Esim. k-kirjaimet tuplana on suurimpia inhon luojiani. Siis esim. jollekkin, jonnekkin, sinullekkin... Sinun tekstissäsi ärsyttää yhdyssanavirhe sanassa tunneälykäs, koska se on tyhmyyttä, mutta hyväkäytösinen ei ärsytä, koska siinä k-kirjaimen puuttuminen lienee tahaton.
Vierailija kirjoitti:
Tietenkin voisin, jos on vetovoimaa. Niin fyysistä kuin henkistä. Normaaliälyinen nainen riittää siinä tapauksessa.
Tässä ei käsittääkseni kysytty normaaliälyisestä.
Vierailija kirjoitti:
No jos se on sellainen, joka kuitenkin omaa itserefleetiota ja kykenee ottamaan opiksi, eikä vaan jankkaa ja toista samoja virheitään. Tosin silloin hän ei varmaan ole kovinkaan tyhmä, vaan ihan keskiverto. En itsekään ole mikään älykäs, varmaan vähän alle keskiverto. Mutta olen kuitenkin ottanut vastuun itsestäni ja tiedän mihin kykenen ja mihin en, joten ei tule töhöiltyä.
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Tuottaa yleensä pettymyksen kun odottaa oikein älykästä ihmistä jonka kanssa keskustella tai tyhmä ei olekaan niin tyhmä kuin luulisi. Yleensä ihmiset ovat jotain älykkään ja tyhmän ihmisen välimaastosta.
Itse asianajaja ja voin sanoa, että aika usein eteen on tullut mies, joka tuntuu tyhmältä. Itselleni ehdoton no-no on yleissivistyksen puute. Kaikki muu niinkin kestettävissä, mutta jos pitää alkaa jo perusteita selittämään, niin ei...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietenkin voisin, jos on vetovoimaa. Niin fyysistä kuin henkistä. Normaaliälyinen nainen riittää siinä tapauksessa.
Tässä ei käsittääkseni kysytty normaaliälyisestä.
No kun nimenomaan puhuttiin. Aloituksessa puhutaan ihan normaaliälyn rajoissa olevasta.
Älyn vähäisyys kulkee käsikädessä väkivaltaisuuden kanssa. Eli ei: en voisi olla suhteessa väkivaltaisen ihmisen kanssa. En suostu nyrkkeilysäkiksi.
Vierailija kirjoitti:
En. Minua ärsyttävät ihmiset, joille pitää selittää sama asia monta kertaa, tai joiden seurassa ei voi käyttää sivulauseita.
Vaikka itsekään en ole älykkäimmästä päästä, niin olen huomannut kuinka joillekin on selitettävä asiat todella yksinkertaisesti. Ja yllättävän paljon on ihmisiä joilla on huono sanavarasto. Ovat yleensä niitä, jotka eivät ole elämänsä aikana kirjoja lukeneet.
Vierailija kirjoitti:
En. Eksä oli tyhmä kuin saapas, siis ihan käytännön asioiden hoitamisesta yleissivistykseen saakka aivan olemattomat taidot ja tiedot, enkä enää koskaan halua sellaista. Halut katoaa ensimmäisenä, sitten aivan kaikki pikkuasiatkin alkaa toisessa ärsyttää ja hävettää.
Kuulostaa ihan mun eksältä!
Vierailija kirjoitti:
Kun törmää nyrkkiin ekaa kertaa huomaa että nyt on turvallinen mies talossa. Ei mitään hätää, voin kuivata sun kyyneleet.
En.
Juuri puhuimme kaveriporukassa aiheesta, kaikilla samansuuntaisia ajatuksia. Älyllisesti kehittymätön nainen on äärettömän raskassoutuista seuraa, oli kuinka näyttävä hyvänsä. Ei jatkoon.
M
En ala seurustelemaan vihervasemmistolaisen naisen kanssa.