Voisitko olla parisuhteessa hieman yksinkertaisen ihmisen kanssa?
Siis sellaisen, joka on vielä ihan normaaliälyn rajoissa, mutta on huomattavasti vähemmän älykäs kuin sinä itse olet.
Kommentit (47)
En ikipäivänä kestäisi sellaista.
En ikinä voisi. Älykkyys on seksikästä. On tärkeää että kumppani haastaa myös älyllisesti. Ulkoisilla asioilla on itselleni paljon vähemmän merkitystä.
Mä en ole koskaan ollut kiinnostunut toisten luoman tiedon toistamisesta. Mitä älykästä siinä on muistaa kaikenlaista tietoa esimerkiksi historiaan tai mihin lie liittyen ja toistaa sitä keskusteluissa?
Olen luonut jutuillani ilmiöitä, joita muut ovat ottaneet käyttöönsä ja niitä on käytetty yli 10 vuotta.
Minun ulosanti on usein heikkoa ja kehonkieli epävarmaa. Tästä johtuen osa luulee minua tyhmäksi. Älykkyystesteissä, niissä kuvallisissa, olen saanut top 2% tuloksia.
Me ollaan vahvoilla eri asioissa. Moni arvottaa sosiaalisuuden korkealle älykkyyskeskusteluissa. Se että joku kertoo olevansa mestari jossakin, menee läpi yksinkertaisessa porukassa. Älykkäämpi kysyy oikeat kysymykset ja havaitsee tämän mestarin olevan pelkkä itseään täynnä oleva liiottelija.
jos sillä on tilit kunnossa,niin mikä ettei..
Jos on kouluttamaton ja vielä omahyväinen ja itsekäs luonne, niin kokemuksesta tiedän, että kestämistä todella on! Raskasta elämää!