Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kumpi maksaa treffien kulut tässä tapauksessa?

Vierailija
25.12.2024 |

Kumman teidän mielestänne kuuluu tarjota tässä tapauksessa:

Eräs mies Tinderissä kutsui minut treffeille ja hän ehdotti, että mentäisiin ulos kävelylle. Minä vastasin, että tavataan vaan, mutta minä haluaisin mennä mieluummin kahvilaan, kun en halua palella ulkona kävellessä. Mies suostui tähän ehdotukseen ja ollaan siis ensi viikolle sovittu tapaaminen. 

Pitääkö minun nyt ainakin tarjoutua tarjoamaan hänelle ne kakkukahvit tms, kun se olin nimenomaan minä, joka ehdotin maksullista tekemistä?

Mies on kyllä varsin hyväpalkkaisessa ammatissa, eli hänelläkin on maksukykyä maksaa omat ostokset, mutta toisaalta tuntuu reilulla, että se maksaa joka haluaa mennä kahvilaan, kun toiselle olisi käynyt myös ilmainen aktiviteetti kuten kävely.

Kommentit (101)

Vierailija
81/101 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se välttämättä kävelylle halua siksi, että olisi halpaa, vaan esim. siksi, että kävelyltä on helppo päästä pois tai jos on istunut koko päivän sisällä, niin on kiva käydä happihyppelyllä. Itse ainakin tykkään kävelytreffeistä, jos ei nyt räntää vaakasuoraan tule, paljon enemmän kuin kahvitteluista.

Vierailija
82/101 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies maksaa ja saa, nainen antaa.

Käy sinä edelleenkin niiden huørien kanssa "treffeillä".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/101 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei pohjimmiltaa kiinnosta niin ei ole mitään väliä kumpi maksaa.

Vierailija
84/101 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ja mies tarjottiin treffeillä vuorotellen kun tapailtiin, se oli musta kivaa. Toki ollaan suurin piirtein samasta tuloluokasta.

Vierailija
85/101 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi luojavitunperse taas. Joku burgeriautisti pohtimassa treffien kustannuksia. 

Tämä!Älä vttu mene sinne kahvilaan. Koskaan, ap. 

Vierailija
86/101 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinun kuuluu maksaa molempien virvokkeet tuossa tilanteessa. Mies ehdotti sen takia kävelytreffejä, koska se ei maksa mitään.

Jos mie ehdottaa kävelytreffejä, häntä voi lempeästi ohjata sosiaalitoimen pariin tai vaihtoehtoisesti blokata välittömästi. Kyseessä eivät ole "treffit" vaan mies etsii toimeentulomahdollisuuksia. Hedelmällinen nainen ei ole siittäjälle toimeentulomahdollisuus, vaan sijoitus. Miehellä on pahasti häikkää päässä, jos ei ymmärrä sukupuoltaan ja naisen sukupuolta

Mies haluaa vain alentaa keskimääräistä seksin hintaa pitkällä aikavälillä. On valtava riski maksaa naisen kulut treffeillä, koska ne treffit voivat silti mennä puihin ja silloin mies on maksanut turhasta.

Pysyt kotona ja vedät tumppuun, niin on ilmaista👍

Vierailija
87/101 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies maksaa ja saa, nainen antaa.

Käy sinä edelleenkin niiden huørien kanssa "treffeillä".

No se on turhankin hyvä vaihtoehto. Vaihtelu virkistäisi.

Vierailija
88/101 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinun kuuluu maksaa molempien virvokkeet tuossa tilanteessa. Mies ehdotti sen takia kävelytreffejä, koska se ei maksa mitään.

Jos mie ehdottaa kävelytreffejä, häntä voi lempeästi ohjata sosiaalitoimen pariin tai vaihtoehtoisesti blokata välittömästi. Kyseessä eivät ole "treffit" vaan mies etsii toimeentulomahdollisuuksia. Hedelmällinen nainen ei ole siittäjälle toimeentulomahdollisuus, vaan sijoitus. Miehellä on pahasti häikkää päässä, jos ei ymmärrä sukupuoltaan ja naisen sukupuolta

Mies haluaa vain alentaa keskimääräistä seksin hintaa pitkällä aikavälillä. On valtava riski maksaa naisen kulut treffeillä, koska ne treffit voivat silti mennä puihin ja silloin mies on maksanut turhasta.

Pysyt kotona ja vedät tumppuun, niin on ilmaista

Annan hölmöjen maksaa itsensä kipeäksi ja itse korjaan hedelmät.

Vierailija
89/101 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun menette kahvilaan, sano sille: "ota ihan mitä haluat, mä voin tarjota". Hän sitten itse päättää, että suostuuko siihen vai maksaako itse.

Mutta jos hän suostuu tarjoamiseen, niin ei se ole kiinnostunut sinusta. Ei mies, joka haluaa tehdä vaikutuksen naiseen, anna naisen tarjota treffeillä.

Juuri tällaiset pelit ovat jotain, mitä inhoan. Jos sanotaan "mä voin tarjota", pitäisi sen sitten myös todellakin tarkoittaa "mä voin tarjota". Mutta tässä tapauksessa sanotaankin "tämä on kriittinen testi. Jos annat tarjota, en tapaa sinua koskaan enää uudelleen".

Itse olen joko a) mennyt paikalle etukäteen ja istunut pöytään omia aikojani (jokainen maksaa itse) tai b) sanon heti ensisanoiksi "mä tarjoan" niin ei tule sitäkään ongelmaa sitten.

Vierailija
90/101 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suoraan kämpille panolle, ei maksa mitään

Vierailija
91/101 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kumman idea oli mennä treffeille ravintolaan/kahvilaan tai ihan mihin vaan missä kuluu rahaa niin kutsuja maksaa

Vierailija
92/101 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän takia otan aina treffeillä pienen kahvin ja maksan sen itse. 

-nainen-

Vierailija
93/101 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä tietenkin, ainakin tarjoudu koska se on kohteliasta ja reilua. Mies kyllä todennäköisesti maksaa omansa, mutta uskon että arvostaa elettä. Mun mielestä siihen vetoaminen että "naiset imettää ja synnyttää" on tyhmää, koska kaikki ei halua tai pysty saada lapsia. 

T. N

Mies voi "möhliä", koska ei tiedä, miten sinä haluat tulla kohdelluksi. Aika monelle sopii ihan miten vain, kunhan menee oikein. Mutta sinähän et sano, mitä haluat, eikö? Tämä johtaa siihen, että miehen on pelattava todennäköisyyksillä ja sillä vaikutelmalla, minkä on sinusta saanut.

Ja kaikki olisi vältettävissä, kun vain sanoisit, mitä haluat.

Ja toisaalta: kun riittävän korkeatasoinen mies pöydän ääreen kanssani istuu, on kahvikupin tarjoaminen se ehdottomasti VIIMEINEN asia, joka sinua kiinnostaa.

Vierailija
94/101 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tiedät jo kättelyssä kun tapaatte, ettei ollutkaan mätsi, niin älä puhu tarjoamisesta mitään vaan molemmat maksaa omansa. Näin miehetkin toimii -> jos ei kiinnostusta riittävästi kasvotusten, ei edes yritä tarjota. Jos taas kiinnostusta, voit sanoa leikkisästi että eikös ole tapana että kutsuja tarjoaa Johon mies sitten sanoo, että voi kyllä tarjota/voi maksaa omansa. Ei ole väliä, kumpi loppujen lopuksi maksaa, mutta ele on tärkeä.  

Vierailija
95/101 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tiedät jo kättelyssä kun tapaatte, ettei ollutkaan mätsi, niin älä puhu tarjoamisesta mitään vaan molemmat maksaa omansa. Näin miehetkin toimii -> jos ei kiinnostusta riittävästi kasvotusten, ei edes yritä tarjota. Jos taas kiinnostusta, voit sanoa leikkisästi että eikös ole tapana että kutsuja tarjoaa Johon mies sitten sanoo, että voi kyllä tarjota/voi maksaa omansa. Ei ole väliä, kumpi loppujen lopuksi maksaa, mutta ele on tärkeä.  

Paljon parempi, ettei mene ollenkaan sellaisille ensitreffeille, jotka maksavat. Maksullisten treffien aika on vasta myöhemmin kun suhde on vakiintunut.

Vierailija
96/101 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensimmäisen kerran on aina myös meidän tutut maksaneet, jos ollaan menty syömään. Sitten seuraavan kerran olemme me maksaneet, tämä on hyvin kansainvälistä tasoa.

Ei kai kenelläkään ole rahapussi niin tyhjä, ettei 20-30 euroa ole kahvista ja pullasta maksaa.

20-30 euroa kahvista ja pullasta on järjettömintä mahdollista rahan käyttöä. 

Vierailija
97/101 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sopikaa treffit Ikeaan, Biltemaan tai K-Rautaan. Sieltä saa pullakahvit yhdellä eurolla. Tuo hinta on juuri ja juuri kipurajalla.

Mun pitäisi noihin jokaiseen mennä bussilla ja koska nyt minulla ei ole kausikorttia, niin pitää maksaa arvolla, joten menopaluu liput maksaisivat yht 6€

Matkusta pummilla.

Vierailija
98/101 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mies on vähänkään omaa herrasmiehen piirteitä, niin hän oma-aloitteisesti tarjoutuu maksamaan teidän molempien juomsiet ja syömiset, jps ei muuta niin sanotaanko nyt vaikka ihan vain Joulun kunniaksi.  - Mies, joka nostaisi tästä äläkän ja alkaisi vinkumaan jotain tasa-arvosta olis varma merkki siitä, että jonkun toisen miehen (tai naisen) kanssa kannattaa treffailla ensivuoden puolella. Tietysti voitte jos luontebasti onnistuu maksaa kumpainenkin myös omanne. Mutta pointti nyt vain oli, että vinkuminen tällaisesta asiasta on aika raskasta kuultavaa. Tai kuittailu siitä, että toinen on lokki, jos antaa tosien tarjota, joskus treffeillä iman, että kertosi samalla, että miten korvaa tarjoamsiet myöhemmin. 

Sinkkumies

50-luku soitti ja halusi sinut takaisin

Vierailija
99/101 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ette osta mitään. Suoraan panolle vessaan. Pokella on vilttejä sitä varten.

Vierailija
100/101 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka pyytää myös tarjoaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän neljä