Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Työtön oli sitä mieltä ettei työtä tekevälle kuuluu julkiset terveyspalvelut
25.12.2024 |
Eli minun rahat kelpaa hänelle ilman mitään vastinetta. Edes t u h e r o n myynti ei häntä työnä kiinnosta. Näitä tuotiin itärajan yli 30 vuotta sitten taustoja tutkimatta. Ja kaikki on heille veronmaksajat kustantaneet. Ehdotin myös paluuta rajan taakse, mutta ei kuulema ole "hyvät olot" niinkuin on lokkina Suomessa.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa