Milloin viimeksi soitit 112?
Minä muutama päivä sitten illalla, kun parkkiksella ollut auto loimotti ilmiliekeissä ja räjähteli.
Kommentit (48)
Viime vuonna samaan aikaan ainakin eli joulun jouluna ainanin saa turvaa
Reilu kaksi vuotta sitten kun äiti kuoli kotonaan.
Venetsialaisen aikana kun en muistanut yhtään että se oli sinä viikonloppuna. Häkepässi onneksi osasi heti muistuttaa että olisikohan kyse ihan vaan ilotulitteista kun on nuo venetsialaiset 😂
Kun luulin, että meidän lähiössämme ammuttiin, kuului kaksi kertaa laukauksen ääni tietystä suunnasta. Illalla naapuri kävi tarkistamassa, että olen keittiössä ikkuna auki ja kuului täsmälleen sama ääni, mutta toisella puolella taloa, ja hirnumista, ymmärsin, että se oli naapurin omituista huumorintajua soittaa tuollaisia ääniä joltain laitteelta.
Ovat kyllä melkoisia keppostelijoita, tai sanoisinko rikollisia.
Vierailija kirjoitti:
Reilu kaksi vuotta sitten kun äiti kuoli kotonaan.
Mikä hätä siinä oli? Olisiko hän ollut vähemmän kuollut jos olisit soittanut vaikka sotepäivystykseen?
En ole ikinä soittanut. Minä olen se, joka ottaa kopin hätätilanteessa, vaikken ole ikinä ottanut koppia.
Monta vuotta sitten kun oli Kiira-myrsky. Tuohon lähitielle kaatui paljon puita poikittain ja myös sähkötolpat lankoineen.
Siitä on yli 10 vuotta. Tulin ensimmäisenä kolaripaikalle.
Kaksi - kolme vuotta takaperin, kun naapurin vanha diabeetikko-äijä oli kännissä kaatunut rappusissa lyöden päänsä. Häke ei ensin meinannut lähettää lanssia, mutta ukkopaha oli lopulta kaksi viikkoa lasareetissa.
Kampin edessä makasi kaksi äfrikkäläistä, jotka olivat aivan sekaisin. Toinen näytti kuin olisi kuollut mutta sen verran kakoi että näytti olevan hengissä. Toinen ärhenteli vieressä ja oli aggressiivinen. Soitin häkeen ja sieltä sanottiin "mene vaan kysymään, että onko kaverilla kaikki hyvin". Totesin, että olen tehnyt kansalaisvelvollisuuteni ja lähettäkää partio jos haluatte mutta meikäläinen ei tuota kaksikkoa lähesty.
Minä osaan alkusammutuksen tai oikeasti koko jutunkin jos saan päälleni asiaan kuuluvat varusteet ja lähettelyville oikeat vermeet.
vpk nainen
Minä olin kolarin osapuolena. En mennyt shokkiin tai toimintakyvyttömäksi.
Hoidin hätäviestinnän uhrina hätätilanteessa.
Kevättalvella 2021, kun rupesi koronaa sairastaessa tuntumaan, etten saa kunnolla ilmaa.
Ikinä en ole joutunut soittamaan. Ikää yli 40 v enkä ole mikään erakoitunut kotonajumittaja.
Ex riehui kirveen kanssa. Mutta siitä on jo vuosia.
Eräs lokakuinen ilta [tarkkaa vuotta en kerro] tuntiessani hohkavan kuumuuden jalkapohjieni alla. Ounastelin heti, että alakerrassani roihuaa. 🔥
Totta - siellä nimittäin roihusi polttopulloilla aikaansaatu aggressiivinen huoneistopalo.
Koko pienkerrostalomme olisi hetkessä palanut
maan tasalle ilman salamareagointia..
Tässä vielä ollaan; torppa pystyssä elävien kirjoissa.
God is Gracious, Gratitude!
Vierailija kirjoitti:
Kaksikymmentä vuotta sitten kun näin hirvikolarin.
En mä näitä. Noita on mennyt ohi ja vasemmalta. Olen ajanut ylikin.
Kaksikymmentä vuotta sitten kun näin hirvikolarin.