Valmistunut nuori murjottaa ja itkee huoneessaan
Mitä väärää minä tein? Sen jälkeen kun sai lakin ja yö todistuksen niin sanoin että voi mennä vapaasti juhlimaan sitä kavereittensa kanssa eikä kotiintuloaikaakaan tarvitse noudattaa kun on jo 18, mutta sen sijaan että olisi minnekään lähtenyt minnekään niin romahti ja alkoi itkemään. Mikä meni pieleen?
Kommentit (28)
No elokuussa saa kavereita yliopistosta
Problem solved 👍
Pitäisiköhän sinun kysyä sitä siltä nuorelta, ei täältä?
Et järjestänyt juhlia etkä arvosta lapsesi tekemää työtä ja DT onnitellut
Et ole panostanut lapsesi aiemmin etkä ole tukenut
Hyvinpä tunnet lapsesi. Muutenkin hieno suhde.
Yritätkö nyt esittää että et järjestänyt mitää juhlia ylioppilaalle? Juu ei mene läpi.
Käyt ostamassa kosapullon ja juhlitte kahdestaan.
Vierailija kirjoitti:
Yritätkö nyt esittää että et järjestänyt mitää juhlia ylioppilaalle? Juu ei mene läpi.
Ne olisi vasta tänään koska osa sukulasista ei olisi päässyt eilen paikalle omien nuortensa valmistumisten takia ja tänään on enemmän aikaa valmistella kun ei mene aikaa siinä että istuu lakitus seremoniassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne olisi vasta tänään koska osa sukulasista ei olisi päässyt eilen paikalle omien nuortensa valmistumisten takia ja tänään on enemmän aikaa valmistella kun ei mene aikaa siinä että istuu lakitus seremoniassa.
Taisi tämä kommentoija olla oikeassa.
Voi olla sitäkin että stressi purkautuu ja on haikea olo kun koulu on loppunut.
Vierailija kirjoitti:
Painostit juhlimaan vaikka lapsellasi ei ole kavereita. Kaverittomuus on aikuisellekin kipeä paikka niin nuorelle vielä enemmän.
Vaikeaa uskoa että tuon ikäisellä ei ole mitään kavereita, varsinkin kun ne omat parhaat ja lähimmät ystävät on juuri koulu- ja lukioajalta. En ole ap.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Painostit juhlimaan vaikka lapsellasi ei ole kavereita. Kaverittomuus on aikuisellekin kipeä paikka niin nuorelle vielä enemmän.
Vaikeaa uskoa että tuon ikäisellä ei ole mitään kavereita, varsinkin kun ne omat parhaat ja lähimmät ystävät on juuri koulu- ja lukioajalta. En ole ap.
Minusta ei ole yhtään vaikea uskoa. Omallakin lukioluokalla oli pari oppilasta, joilla ei ollut yhtään kaveria. Ja se oli kymmeniä vuosia sitten, jolloin muka oltiin nykyistä sosiaalisempia.
Mutta kuitenkin uskon, että tämä aloitus on provo. Kuka muka kirjoittaisi tuosta tänne.
Annetaan nyt ap:lle peukkuja kun sentään teki ajankohtaisen provon.
Vierailija kirjoitti:
Problem solved 👍
No ei niitä kyllä välttämättä saa. Valmistun itse alle vuoden sisään amkista, ja olen saanut täältä 0 kaveria. Koko opiskeluaika on mennyt yksin, vaikka toivoin muuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Problem solved 👍
No ei niitä kyllä välttämättä saa. Valmistun itse alle vuoden sisään amkista, ja olen saanut täältä 0 kaveria. Koko opiskeluaika on mennyt yksin, vaikka toivoin muuta.
Kaveriporukan ehtii löytämään myös töistä tai aloittamalla harrastuksen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suosituille tuntuu usein olevan jonkinlainen itsestäänselvyys, että kaikilla on kavereita, koska heillä itsellään on. Muistan itsekin, miltä yläasteikäisenä tuntui, kun aikuinen sukulainen kysyi, mitä suunnitelmia minulla on kavereiden kanssa. Minulla ei ollut kavereita.