Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Milloin viimeksi soitit 112?

Vierailija
24.12.2024 |

Minä muutama päivä sitten illalla, kun parkkiksella ollut auto loimotti ilmiliekeissä ja räjähteli.

Kommentit (48)

Vierailija
21/48 |
24.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosi sitten, kun moottoritiellä käveli autoja vastaan nuori nainen. Vain vähän ennen sitä, oli sattunut nuoren miehen itsemurhayritys. Mies oli kävellyt motarilla ja hypännyt rekan eteen.

Vierailija
22/48 |
24.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eräs lokakuinen ilta [tarkkaa vuotta en kerro] tuntiessani hohkavan kuumuuden jalkapohjieni alla. Ounastelin heti, että alakerrassani roihuaa. 🔥

Totta - siellä nimittäin roihusi polttopulloilla aikaansaatu aggressiivinen huoneistopalo.

Koko pienkerrostalomme olisi hetkessä palanut

maan tasalle ilman salamareagointia..

Tässä vielä ollaan; torppa pystyssä elävien kirjoissa.

God is Gracious, Gratitude!

Jeesusko sieltä tuli sirrat soiden tulipaloämpäreineen loimottavia lieskoja taltuttamaan...?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/48 |
24.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joitakin vuosia sitten, kun naapurissa huudettiin apua.

Vierailija
24/48 |
24.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime kesänä naapuritalon nistipariskunnalla oli riitaa ja nainen tuli soittamaan meidän ovikelloa, kun puoliso kuulemma pahoinpiteli. Soitin 112. Ensin tuli ambulanssi, sitten poliisi. Seuraavalla viikolla pariskunta tuli vastaan sulassa sovussa. Oli vain pieni ryppy rakkaudessa.

Vierailija
25/48 |
24.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirvesonnettomuudessa muutama vuosi sitten. Ajoin 140 km/h päivystykseen 50 km päähän ja kysyin että mahtaako siellä olla kukaan töissä kun ei vastata. Käskivät pysähtymään ja odottamaan ambulanssia. Ei ehditty, kkk ja oltiin jo lähellä tuppulan vkl-päivystystä.  Homma hoidettiin pintapuolisesti virolaisella ostopalvelulla, mutta  terveydellinen ja taloudellinen jälkipuinti jatkui pitkään.

Vierailija
26/48 |
24.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun äitini raahasi minut väkivaltaisesti sisälle taloonsa, koska en halunnut lähteä Teneriffalle syttyneen riidan takia ja hän koitti pakottaa minut ollen valmis raahaamaan minut lentokoneeseen asti

Vierailija
27/48 |
24.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan soittanut hätäkeskukseen. Kaatunut mieheni ajettiin poikani avulla ensiapuun ja itse olen ensiapukoulutuksen käynyt VPK.

Joku kaukainen sukulaismies on hätäkeskuksessa poliisina.

Vierailija
28/48 |
24.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole ikinä soittanut. Lähipiirillä on aina ollut ajokortti. 

Joku saikku on aina tunnettu ja muutkin osaajat. Koskaan ei edes hädässä ole soitettu hätäkeskukseen.

Vierailija
29/48 |
24.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina kun tekee mieli pizzaa niin soitan. 

Vierailija
30/48 |
24.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikko sitten annoin konsertin, jossa oli Tapiola opus 112.

Vierailija
31/48 |
24.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistaakseni minut ajpoi poika ensiapuun kaaduttuani pihalla. Jalka murtui. Ihani itse mentiin ensiapuun soittamatta hätäkeskukseen.

Vierailija
32/48 |
24.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viime kesänä naapuritalon nistipariskunnalla oli riitaa ja nainen tuli soittamaan meidän ovikelloa, kun puoliso kuulemma pahoinpiteli. Soitin 112. Ensin tuli ambulanssi, sitten poliisi. Seuraavalla viikolla pariskunta tuli vastaan sulassa sovussa. Oli vain pieni ryppy rakkaudessa.

Mulle tuli poliisi ambulanssi ja paloauto. Tunsin jokaisen noista.

Vierailija
33/48 |
24.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime kesänä. Naapurin mummo kaatui kotonaan ja häneltä murtui lonkka.

Vierailija
34/48 |
24.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eräs lokakuinen ilta [tarkkaa vuotta en kerro] tuntiessani hohkavan kuumuuden jalkapohjieni alla. Ounastelin heti, että alakerrassani roihuaa. 🔥

Totta - siellä nimittäin roihusi polttopulloilla aikaansaatu aggressiivinen huoneistopalo.

Koko pienkerrostalomme olisi hetkessä palanut

maan tasalle ilman salamareagointia..

Tässä vielä ollaan; torppa pystyssä elävien kirjoissa.

God is Gracious, Gratitude!

Todellakin kiitos kaikille jotka osallistuivat pelastustöihin. Hilkulla olisi ollut koko talon palaminen T. entinen asukas tuolloin talossa

Vierailija
35/48 |
24.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun mies kaatui korona-aikaan ja asunnosta etsittiin maskeja, että voidaan viedä itse sairaalaan.

Vierailija
36/48 |
24.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä on jo aikaa. Vaimo oli ottanut alkoholia ja jotain lääkkeitä sekaisin.

Vierailija
37/48 |
24.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitin kesällä 112 kun ohut puu oli kaatunut pyöräilytielle niin että osuisi kaulaan jos siitä ajaa ja ei huomaa puuta,  En jaksanut liituttaa puuta mihinkään ja soitin 112 ja jäin kyttäämään että paloauto tuli paikalle alkoivat moottorisahalla katkaista puuta.

Vierailija
38/48 |
24.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen käynyt autokolarin takia ensiavussa.

Vähän kyllä ihmettelin sitä. Lääkäri sanoi, ettei huvikseen käristä aivojani röntgenissä.

Vierailija
39/48 |
24.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesällä, kun sain sydäninfarktin 

Vierailija
40/48 |
24.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi soiteltiin kuun vaihteessa, tosin puolisoni soitti kun oli sahaavaa korkeaa (yli 39) kuumetta ja yleiskuntoni heikkeni pahasti. Olen muutenkin monisairas ja kärsin pysyvistä vakavista sairauksista.

Sairaalaanhan siinä mentiin, siellä olin sekä sen illan että seuraavaan varhaisaamuun tutkittavana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi yksi