Ruotsalaiset hohottivat suomalaisille suklaarasioille Aftonbladetin testissä
Testiryhmä ei vakuuttunut Fazerin Klassikot -konvehtirasiasta sen arkisuuden takia. Raati arvioi, ettei makuelämyksessä ollut joulun juhlatuntua, toisin kuin muissa testaajien maistamissa, ruotsalaisissa konvehtirasioissa.
- Se on tavallinen, tunnistettava arkiherkku, joten se ei tunnu ollenkaan juhlavalta, raati linjasi.
Kommentit (150)
Fazerin klassikot suklaarasiassa on yksi hyvä konvehti, da capo. Loput ovat ylimakeita eivätkä maistu oikein muulta kuin tahmealta sokerilta.
Arvostella saa, mutta tuota hohotusta ei voi hyväksyä! Tämä vielä kostetaan ruotsalaisille.
Mulla on tuo klassikot halpa rasia tuossa nenän edessä. Tofferina, Julia, suklaatryffeli, pätkis, da capo, vihreitä kuulia, omar, Susu. Dumlea ei ole. Tylsä sisältö kyllä. Ei jatkoon meillä. Ei ole aikoihin ollut Fazeria. Viime vuonna oli Paradis. Niin ällöimelää että osa meni roskiin.
Kerran olen maistanut jotain ulkomaalaista kalliimpaa konvehtirasiaa ja hakkasi nämä suomi ruotsi rasiat sata nolla. Siis aiavn järkyttävän hyvän makuisia. Olisko ollut joku saksalainen rasia tai sveitsi. EI pohjoismaissa osata tehdä suklaata.
Vierailija kirjoitti:
On kyllä erikoista että Marabou pystyy esim Fazeriin verrattuna pienellä sokerilisällä saamaan todella ällömakean lopputuloksen.
Mutta onhan Marabou selkeesti parempan makuinen. Ilmeisesti raaka-aineet on se ero. Ei mitään palamusontaa ja halvimmat kaakaot sen eron tekee,
Tekis mieli ottaa svensonia pillistä kiinni ja tunkea ananaskonvehti suuhun!
Minä pidän Fazerin ja Pandan suklaista.
Ruotsissa kahvi on 100x parempaa kuin Suomen mura kahvi. Suklaa siellä on parempaa kuin meijän. No naiset siellä on kuin hevosia. Mutta miksi entinen siirtomaaisäntä arvostelee meidän suklaataa?
Ruotsalainen suklaa on omaan makuun liian makeaa ja sokerista.
Vierailija kirjoitti:
No naiset siellä on kuin hevosia.
Pikäkalloisia talttahampaita?
Faith kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sekä Aladin että Paradis konvehtirasiat on ihan hirveitä. Muitan lapsena irvistelleeni ainakun tuli yksi huonoista konvehdeista suuhun. Pandan ja Fazerin rasiassa ovat ehkä arkisia, mutta silti suunmukaisia.
Olen samaa mieltä. Aladdinin ja Paradiksen konvehdit ovat oikeasti pahanmakuisia. Marabou ei ikinä yllä Fazerin tasolle. Pandan Juhlapöydän rasiakin on hyvä.
Suomalainen Brunberg on myös loistava.
Minä söin Aladdin rasian viikonloppuna, oli kyllä taivaallisen hyvää. En ollut lapsuuden jälkeen Aladdinia avannut. Ostan kyllä vielä joku päivä jos löytyy.
Fazer teki edullisesta rasiastaan arkisen, jolloin ihmiset saadaan ostamaan kallista rasiaa. Säästävät myös kuluissa kun vääntävät konvehdit perustuotannossa olevista suklaista. Milloin tämä muutos tapahtui? Oliko viitisen vuotta sitten? Aiemmin edullinen rasia oli sama mutta karsittu versio isosta.
Vierailija kirjoitti:
Arvostella saa, mutta tuota hohotusta ei voi hyväksyä! Tämä vielä kostetaan ruotsalaisille.
Talttahampaat kurkkuun niin loppuu hevosnaamojen hohotus.
Mittailisivat joskus omia kallojaan. Meillä on sentään pyöreähköt kallot, niillä on oudosti venyneet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On kyllä erikoista että Marabou pystyy esim Fazeriin verrattuna pienellä sokerilisällä saamaan todella ällömakean lopputuloksen.
Mutta onhan Marabou selkeesti parempan makuinen. Ilmeisesti raaka-aineet on se ero. Ei mitään palamusontaa ja halvimmat kaakaot sen eron tekee,
Marabouta ostamalla tuet firman venäjäkytköksiä.
Kaikki konvehdit ovat kamalia. Ja Marabou on verisuklaata, omistaja Mondelez toimii edelleen venäjällä. Mutta Aftonbladet onkin moraaliton roskalehti, jolle valehtelu on arkipäivää.
Oikeassa ovat, kerran olen ostanut Klassikot rasian ja toista kertaa ei tule. Fazerin Moments sen sijaan on tosi hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Ruotsissa kahvi on 100x parempaa kuin Suomen mura kahvi. Suklaa siellä on parempaa kuin meijän. No naiset siellä on kuin hevosia. Mutta miksi entinen siirtomaaisäntä arvostelee meidän suklaataa?
Ihan hirveetä se niiden kahvi on. Ainakin Gevalia. Ei kyllä selvästi ole kahvimaa kuten Suomi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Marabouta ostamalla tuet firman venäjäkytköksiä.
Painu helvettiin ukrainahullu. Nyt on suklaasta puhe.
Vierailija kirjoitti:
Ruotsalainen suklaa on omaan makuun liian makeaa ja sokerista.
Suolastako sen pitäisi olla.
Niin, omassa kommentissasi kun lähtökohtasi on näemmä "parempien" ruotsalaisten nuoleskelu.