Miten tuo Titanic-elokuva vain aina on yhtä koskettava.
Vietän yksin iltaa ja katselin Titanicin. Onpa kyllä vain kerrasta toiseen niin koskettava.
Nyt on silmät itketty päästä ja tunnekuohun jälkeinen raukeus.
Kommentit (41)
Sama mulla, itken aina kun katson sen.
Se on vain elokuva ja näytelty. Koskettavampi on se todellinen tapahtuma.
Mä itken aina kun katson Brokeback Mountainin. Se kohta, missä Heath ja Jake yhtyy toisiinsa teltassa, saa mut aina liikutuksen tunnekuohun valtaan. Jälkeenpäin on ihanan raukea olo. N62
Historian yliarvostetuin leffa. James Cameronin leffojen taso alkoi huonontua juuri tästä leffasta.
Melkoinen kyynelmeri valuu silmäkulmista kun paatti on tuhannenpllunpäreinä. Ensikertaa pääsin pukille kun käytiin emännän kanssa raita katsastamassa. Oli niin herkässä tilassa että panemiseksihan se meni.
Joutuisiko se siitä että siellä on yksi komeimmista miesnäyttelijöistä. Eli Leonardo DiCaprio.
Vierailija kirjoitti:
Melkoinen kyynelmeri valuu silmäkulmista kun paatti on tuhannenpllunpäreinä. Ensikertaa pääsin pukille kun käytiin emännän kanssa raita katsastamassa. Oli niin herkässä tilassa että panemiseksihan se meni.
Itkuntuhruista naista onkin tosi kiihottavaa panna. Tarjositko edes nessuja rynkytyksen välissä?
Miten tuo Sam Peckinpahin Rautaristi-elokuva vain aina on yhtä koskettava.
Vietän yksin iltaa ja katselin Rautaristin. Onpa kyllä vain kerrasta toiseen niin koskettava.
Se kun Steiner on tuomassa miehensä takaisin omille linjoille ja omat avaa tulen.
Vierailija kirjoitti:
Miten tuo Sam Peckinpahin Rautaristi-elokuva vain aina on yhtä koskettava.
Vietän yksin iltaa ja katselin Rautaristin. Onpa kyllä vain kerrasta toiseen niin koskettava.
Se kun Steiner on tuomassa miehensä takaisin omille linjoille ja omat avaa tulen.
Mä näin ton joskus nuorena leffateatterissa ja oli kyllä tosi rentouttava pätkä. Ihanan raukeana lähdin sieltä kotiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itkuntuhruista naista onkin tosi kiihottavaa panna. Tarjositko edes nessuja rynkytyksen välissä?
Eiköhän siinä ollut kaikki eritteet lakanoilla. Romanttisessa hengessä. Tottapuhuen en ole koskaan rakastellut. Olen neitsyt.
Totuus on tarua ihmeellisempi
M40
"Teetkö hänestäkin pihvin?"
Titanic tuotti myös legendaarisimpia suomennoksennuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän siinä ollut kaikki eritteet lakanoilla. Romanttisessa hengessä. Tottapuhuen en ole koskaan rakastellut. Olen neitsyt.
Totuus on tarua ihmeellisempi
M40
Tää sun avautuminen saa mut tunnekuohun valtaan. Itken ja odotan jälkiraukeutta. N62
Voiko elokuva enempää perseestä ollakkaa
Tuota elokuvaa katsoessa odottaa koko ajan sitä törmäystä jäävuoreen. Ennen sitä pari tuntia jonninjoutavaa lässynlässyä.Sitten alkaa tapahtua!
Ymmärrän. Enää pahempi itselle on leijonakuningas. Alussa on kaunis luonto. Musiikki on mahtava. Tää on ihan lapsesta asti ollut tunteita herättävä elokuva, mutta sen jälkeen kun oma isäkin kuollut.. oikeasti itkin kerran silmät päästäni alusta loppuun.
Vierailija kirjoitti:
Tuota elokuvaa katsoessa odottaa koko ajan sitä törmäystä jäävuoreen. Ennen sitä pari tuntia jonninjoutavaa lässynlässyä.Sitten alkaa tapahtua!
Kelaa leffa puoleen väliin ja katso vasta siitä eteenpäin. Problem solved.
Vielä koskettavampi on Ponterosa. Tony Halme teki liikuttavan näyttelijäsuorituksen.