~~~~~SYYSKEIJUT VKO 9 ~~~~~
Viime viikon pino http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?m=9643563&p=4&tmode=1&smode…
Kommentit (43)
Sukkela tämä mun kone.. ;)
Höntälle aloin kertomaan ihastuneet kiitokset noista hänen kotisivuistaan. Ne ovat aivan ihanat!!
Meillä lapset aivan haltioissaan katselevat kuvia ja minä luen mielenkiinnolla teidän päivän tohinoita.
Harmi, että sellaisia häiriköitä mahtuu joukkoon. Mutta meitä ihastuneita sivujesi seuraajia on varmasti tosi paljon enemmän.
Meille kuuluu ihan hyvää. Annastiinalla tosin on toinen korvatulehdus menossa. Antibioottihoito nyt päällä.
Ryömiä ei vielä yritäkään, ja minulle se sopii ihan hyvin. Meidän vanhin lapsista lähti kävelemään 10kk:n ikäisenä ja se oli menoa se, jalat kantoi muttei pää....
Nyt kuuluu vaativaa kutsuääntä alakerrasta, joten minua tarvitaan.
Kiitos suurSuursukeltaja :) Toivottavasti Annastiina pian paranee! Inhottavaa aina kun pikkuinen sairastaa :(
Jahas, juuri kun ajattelin ehtiväni hetken turista, niin käsky käy...
No, nousipa pino ainakin ;)
neuvolakuulumisia: poika on nyt 66 cm pitkä ja painaa 7710g (s.24.9)
kaikki hyvin ja voidaan jo aloitella lihasoseiden maistatus.
Ollaankin syötetty soseita 3-4 krt päivässä ja saattaa kihmasta jo kokonaisen pilttipurkillisen! Jossain vaiheessa alan tekemään soseita itse mutta tässä ihan " hieno-mössö" vaiheessa ostan kaupasta soseet ja vellit...
Isoveikalla oli myös 3-vuotis tarkastus samalla ja saatiin tietää kokeiden tulokset eli pojalla on laktoosi-allergia mutta ei onneksi keliakiaa! Nyt sitten jatketaan tiukalla laktoosittomalla ruokavaliolla...
Sukulaisille tämä tuntui olevan vaikea asia, että mitä sitten pojalle osaa tarjota kylässä! Äitiäni jo valistin, että kaupat on pullollaan kaikkea laktoositonta, jopa jäätelöäkin.. vaikkakin ovat hiukan kalliimpia tuotteita yleensä.
Vanhin veljeksistä pitäisi vielä testata, kun hän oireilee pahalla atooppisella ihottumalla.
-F-: hyvä kun saitte pojan lääkärille! Kumma miten vanhempien pitäisi nykyään osata yhtä ja toista lääketieteestä! Usein kun ollaan käyty lääkärissä on lääkäri saattanut kysyä, että mitä te itse luulette sen olevan!!!! huhhuh...
Jahas, nyt vaavi hermostuu..pitää mennä
-tiitiäinen-