Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
28.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mennään noin 12h 80x80cm harsolla ja kahdella bambuimulla (merkillä varustettu, mutta voi tehdä itsekin), jotka laitan igun sisätäyttövaippaan. Joskus saattaa olla mukana pieni hamppu- tai bambulisäimu.

Ostin kokeiluun yhden Baby Beehinds (kirjoitettiinkohan noin) bambuvaipan, jossa on kaksi erillistä lisäimua, mutta se on vielä ekan pesun jäljiltä kuivumassa, joten en tiedä sanoa miten toimii. Tuttava sitä kehui.

Porenn, kiireessä kuten tavallista

Vierailija
22/43 |
01.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inha yö takana, ukkeli nukkui tissi suussa. Herutteli sitten maitoa lakanoille, kun uni maistui paremmin kuin ruoka....Kaiken kukkuraksi herra heräsi aivan säädyttömän aikaisin, jo ennen seiskaa! Mitäs niille ysiin saakka kestäneille yöunille nyt tapahtui?

SISKOLI06: Minä myös tuumin, että mitäköhän tuolle pään kolinalle pitäisi tehdä...Tulin samaan lopputulokseen kuin sinäkin - ei kai mitään! Meillä siis aivan samaa ilmiötä havaittavissa, eli nenälleen kolisee useamman kerran päivässä kun liian kärkkäästi kihnuttaa eteenpäin.

Kai se järki menee liikkuvan päähän jossakin vaiheessa ja tuo meno tuosta rauhoittuu.

Kommentoitavaa oli muutakin, mutta nyt tuli pikkumiehelle kiukku. Pitää rientää.

kuono

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
01.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vatsatauti iski sitten minuunkin... kahteen vuorokauteen en ole mehukeittoa kummempaa alas saannut ja olo on sen mukainen. Onneksi mies sai pitää vapaata töistä ja hoiti lapset.

Hönttä, ikävää tuo blogiisi kohdistunut häiriköinti. Laitoin sulle postia äsken ;) Itsekin olen pitänyt Onnin odotuksesta&vauva-ajasta blogia, mutten uskalla sitä täällä julkaista... :(

HAMPAAT ei vielä ole tullut ensimmäistäkään. Isoveljille tullut 6kk ja 8kk iässä eli vielä saatetaan saada niitä odotella.

LIIKKUMINEN laiska poika meidän Onni eli kääntyy vatsalta selälle ja pyörii napansa ympäri. Isoveljet ryömivät kummatkin alta viiskuisina ja toinen nousi pystyyn 5,5kk, mutta jokainen omassa tahdissaan :)

POSKIEN PUNOITUS hieman väheni, joten nyt kokeillaan paluuta kiinteisiin maissilla. Rasvaan Onnin ihoa ahkerasti, jospa se auttaisi ihoa pysymään kunnossa (jos oli pakkasten aiheuttamaa kuivumista) ja toivotaan ettei tämä ole merkki allergiasta. Perunaa en uskalla antaa aikoihin eli kun siirrytään lihasoseisiin, saankin alkaa tehdä niitä itse, kun kaupan soseissa tuntuu sitä kaikissa olevan.

Jahas, jos vaikka pyöräyttäisi pesukonetta välillä...

Mayella ja Onni 5kk

Vierailija
24/43 |
02.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitampas kuulumisia meidänkin arjesta.. Ompelin tässä aamupäivän aikaan uudet verhot, prinsessa aiheiset tuonne tyttöjen huoneeseen, kaikki verhot tuntuvat olevan niin poikamaisia, niin nyt on sitten tyttöjen verhot. =) Meidän keskimmäisellä lapsella, tyttö, (kohta 3v) on nyt menossa keijukais-kausi, tykkää kovasti seurata mm. Winx-keijuja, niin hän siis leikkii mielellään keijua, sit yhtenä päivänä hän tuli surullisena minulle ilmoittaa ettei voi olla keiju, kun ei ole siipiä.. No ei auttanut kuin mamman lähteä kangaskauppaan ja ostin neidille siipi kangasta, ja samalla sit löysin sitä ihanaa prinsessa verhokangasta, josta siis ompelin ne verhot. Nyt olen sitten suunnitellut siivet, ja seuraavaksi olisi tarkoitus toteuttaa ne, eli kunhan sellainen rako löytyy, niin ei muuta kuin ompelukone laulamaan =) Saa nähdä sitten, että millaiset siivet tulevat..

Niin ja meidän esikoiselle (poika 5v10kk) tuli tässä yksi päivä ilmoitus esikoulu paikasta, nyyh! Voi että tämä aika menee nopeaan, meidän pieni poika lähtee syksyllä jo eskariin, ja mulla on jo nyt luopumisen tuskaa!! Olen niin tottunut, että se tuossa päivät porisoo kaikenlaista, nyt kohta se onkin jo tuolla koulumaailmassa, ikävä tulee... Mutta poika itse on ihan onnessaan tulevasta syksystä, ja hän sanoikin mulle tässä joku aika sitten, että " älä äiti hätäile, minun pitää käydä eskarissa, jotta minä opin uusia asioita, ja kyllä minä sieltä kotia tulen sitten syömään.." =) Mutta niin se vaan aika menee nopeaan, parin viikon päästä on keskimmäisellä 3v synttärit ja sitten meidän nuorimmainen, syyskeiju täyttää 6kk, kuten monen muunkin keiju tässä kuussa, ja mie itse täytän 30..hui.. ;)

Sitten Riinan kuulumisiin.. Hänen arkeen ei mitään suuria mullistuksia ole tullut, yhä edelleen tyytyväinen tyllerö on. Seurailee mielellään isosisarten touhuja, ja nauraa niille. Ja nyt on uusi villitys pomppia äidin tai isin sylissä, kyllä on mamman hartiat kovilla päivän aikana =)

LIIKKUMISESTA.. vielä ei ryömitä, vaan yhä pyöritään paikallaan, ja siinä tutkitaan leluja.

HAMMASG.. edellen vain ne kaksi etualahammasta löytyy, ja välillä kyllä myös tississä tuntuu!! :)

Mitäs muuta kysymyksiä siellä oli..hmm.. IMETYKSESTÄ.. meillä myös Riinalla meinaa päivällä tissittely mennä plörinäksi, kun ei malta siihen rauhoittua millään, mutta olen sitten kokeillut aina jonkin ajan päästä uudelleen, ja yleensä sitten maistuu kun on vähän väsyneenpi. Riinahan syö kaksi kertaa päivässä jo soseita, joten maito maistuu sitten parhaiten aamusta ja illasta, silloin onkin yleensä pitkät tankkaukset..

Nyt en muista oliko siellä viel jotain galluppia, mutta Riina tuntui hajusta päätellen, tekevän lahjan äipälle, joten täytyy lähteä pyllyn pesulle. Sitten ruokaa laittaa ja ulos, näyttää siellä nimittäin lumityöt kutsuvan..kääk.. Mutta hyvää viikonloppua kaikille syyskeijuille!!

terkuin snoopy77 & Riina 5kk kera isosisarusten.. =)

Vierailija
25/43 |
02.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri kun sain koneen auki ja pääsin lukemaan tänne pinoa, niin eiköhän Emmi-typy väännä itsensä vaunusta hereille, joten tämä kerta jäi pikaiseksi.

PKKS-mammat: meillekin se to 15.3. aamupäivä kävisi hyvin treffaamiseen. Onko paikka ehdotuksia tai toiveita?

Mutta täytyy palata astialle myöhemmin, kun on neiti sylissä tällä hetkellä. Kovasti haluaisi osallistua, siihen tahtiin paukuttaa konetta...:)

T: Anmari ja Emmi

Vierailija
26/43 |
02.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihana lenkkeilyilma ulkona!!! Kyllä teki hyvää kävellä vaunujen kanssa ihan piiitkä lenkki tänään.

PKKS-MAMMAT: sattupas kivasti että kaikille käy sama päivä!! Miunhan pitää lähteä kyllä sit yhdentoista maita jo kotiin päin kun täytyy olla vastaanottamassa eskarilaista kotiin enne kahtatoista, mutta jos ihan ajoissa tavattas niin onnistushan se?! Vieläkö siinä Siltakadulla on joku kiva pieni kahvila jossa vois tavata? sellanen ei kauheen suuhkainen, kuults toistemme puhekin ja mahtus vaunutkin lähelle kaikilla? Tuleeko mitään mieleen? Tai joku muu paikka? mulle käy paikka kun paikka, olen varmaan kaupungilla jo 8.30 joten kaikki käy!!

Voi vimma tuota pentua!! On osattu pyörähtää mahalleen jo puolitoista kuukautta, mutta nyt on iskeny oikein riesa mokomasta taidosta. Nukkumaan mennessä kun pitää alkaa vääntäytymään mahalleen, mutta kun ei raukka osaa nukkua mahallaan, aina on sit pää miten sattuu, eilenkin nukkumaan tullessa löysin neidin naamallaan lätköttämässä sängyssään, tutti suussa, joten kyllä se henkeä sai, mutta säikähdin kyllä. Nukahtaminenkin on tietysti vaikeeta kun pitää ährätä mahalleen eikä sit osaa siinä olla ja huutaa kääntämään selälleen. Iina ei oikein vielä hallitse tuota selälleen kääntymistä kunnolla, etenkään pehmeällä alustalla.

Mie oon ihan täpinöissäni täällä, itkun sekaista jännitystä ilmassa kun ystävä monenpäivän käynnistelyn päätteeks laitto viestiä että nyt meni lapsivedet, lähden saliin ponnistelemaan...

Olen ihan ihmeissäni itteni kanssa kun miusta on tullu kamalan herkkä, itkettää helposti jos vähänkin on ihana juttu. ALuks luulin et tää on vaan tätä hormonihöyryä synnytyksen jälkeen mutta on se kyllä aikasemmin menny ohi kuukauteen, pariin, mutta nyt mie tunnun jääneen tämmöseks!! Tämäkin vielä ;)

Minjuska ja Iina

Vierailija
27/43 |
02.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

meidän Iinalla on hammas!!!!!! Aivan selvät alahampaan piikit tuntuu ikenen läpi. Esikoinen sai ekansa 9kk ja toinen 7kk, tämä 5kk, jos saadaan vielä yksi lapsi niin sillä on sit varmaan jo 3kk eka nökö suussa ;)

mutta että hammas!! uskomatonta!

Minjuska ja nököhampainen Iina

Vierailija
28/43 |
02.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tule mitään Onnin kiinteiden syömisestä, eilen ja tänään siis sai maissia ja siitä seurauksena posket lehahtivat kirkkaan punaiseksi! Eli tähän mennessä todettu oireita perunasta, porkkanasta ja nyt ilmiselvästi myös maissista. Onnilla kuitenkin ravinnon tarve on aika iso eli maitoa menee reippaasti yli litra vuorokaudessa, jopa 1,5l parhaimmillaan! Eli kiinteille olisi tosiaan tarvetta. Nyt en uskalla antaa maissia ollenkaan, ollaan ainakin viikonlopun yli pelkällä maidolla ja sitten täytyy kokeilla jotain muuta. Pakko kai sitä on äidin myöntyä ja varata aika lääkärille.

Onni on ollut nyt muutaman päivän tosi kiinni minussa, ei viihdy hetkeäkään lattialla vaan heti alkaa kitinä " ota syliin" . Sama sitterissä. Alkaa vähän kypsyttää, kun ei pääse vessaankaan ilman lasta tai huutoa oven takana. Ja hartioissa tuntuu kun tuota rökälettä kantelee pitkin päivää. Liinassahan Onni ei viihdy, mutta patapumissa on alkanut hetkisen kerrallaan olemaan, saa edes vähän helpotusta kantamiseen. Nostin myös tänään syöttötuolin keittiöön, siinä hetkisen istua möllötti ja hyvin tyytyväisenä :)

Minjuskan Iinalle onnittelut ekasta hampaasta! Hieno saavutus :)

Mukavaa viikonloppua kaikille keijuille!

Mayella ja Onni takiainen 5kk

Vierailija
29/43 |
02.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tää elämä voi olla näin säpäkkää,tuntuu et aina on ilta tai perjantai,aika menee siivillä arjessa.Täälläkin olen kyllä käynyt lueskeleen,mutta en ole ees saanut kirjauduttua sisään... :/

mayella:Kuulostaa tutulta tuo ihottuma,vaikka meillä ei syödä kiinteitä vain rintaa niin Matildan posket on koko ajan ihottumaiset,välillä toki parempana.Nyt olen yrittänyt olla munattomalla dietillä ite ja testata onko vaikutusta ja ehkä on...Mutta mulle on " sattunut vahinkoja" tässä kuten esim:olin kaupungilla ja ostin " suklaasuukkoja" ja söin ja vasta parin päivän päästä älysin et hei olikohan niissä munaa kun posket on noin punaiset ja melkosta vaahtoohan se sisällys on,siis onhan niissä!Tää on jotenkin niiiiiiiiiiiiiin ärsyttävää kun ei tiedä mistä ihottuma tulee vai tuleeko mistään vai,vai,vai!! Tsemppiä teillekin!

Oulun korkeudella alotellaan hiihtolomaa ja minäkin ajattelin pitää LOMAA (huokaus) Kolmas koneellinen pyykkiä pyörimässä ja lisää viel ois pari koneellista,pullat leivottuna yms. en nääs aio tehä mitään ylimääräistä ens viikolla.Tavote ois olla paljon ulkona lasten kans ja muutenkin antaa aikaa heille...Mutta arvatkaas mun tuuria...Kun näin hyvälle mallille lomani valmistelut olen saanut,niin...pari vuotiaalle nousi kuume,nyt pelkään pahoin et ulkoilut jää jos tauti iskee nyt muihinkin,pläääh!! Sitten mua pikkasen huolettaa kun hällä on ollu röhäisyyttä etenkin keuhkoputkessa jo useamman viikon,et ei ois vaan keuhkokuumetta tms.TK:kin oli tietysti meidän tuurilla juuri sulkeentunut kun kuume nousi.Olin jo keskiviikkona miettinyt et käyttäsin varulta poikaa lääkärissä,mut se jäi.Nyt pitäis oysiin yhteispäivystykseen lähtä jos lääkäriin mielii.Huh,huh!

Matildan kuulumisia:täysimetyksellä mennään.4kk.den neuvolassa mitat oli 7kg ja 65cm.Ja tänäänhän ikää on tasan 5kk. :) Hampaita ei ole.Kääntyy vattalleen mut ei ryömi tms.Oikein hyvän tuulinen tyttö,yleensä yhtä hymyä! :)

" äiti,mikki minä en voi mennä ulot" kyselee kuumeinen kaveri tuossa vieressä :( Toiset lähti ulos...

Juuh,mutta täytyy lähtä pyykkikonetta moikkaan,mukavaa viikonloppua kaikille!

-syksynmarjatar ja Matilda 5kk.-

Vierailija
30/43 |
02.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauhea älämölö päällä, esikko tekee remonttia lelukorissa ja pikkujäppinen mölyää lattialla omilleen...Katsotaas tuleeko tästä mitään, siis kirjoittamisesta. No jos pikaseen jotain raapasis.

IHOTTUMAA: meilläkin miekkosen posket punoittavat nyt taas iltasella kovasti, mutta en kyllä osaa jäljittää syytä. Vähän sellaista syheröä on kans. Itkuinen ei ole, eikä mitenkään kipuinenkaan, mietin että voisiko se tosiaan jotain allergiaa olla...? Ummetusta on, sekin kai yksi allergiaoire. Vai olisko tämä kuitenkin ihan normaalirajoissa olevaa talvipunoitusta ja vauvamahan kovuutta. Mene tiedä, seuraillaan.

IMETYKSESTÄ vielä: meillä ukkeli syönyt tänään vähän paremmin tissiä, eilen mua alkoi jo tosissaan hermostuttaa tissiltä kieltäytyminen. Jospa se tästä.

Nonnii, nyt esikko meni potalle ja karjuu pyyhkimään. Kai se on mentävä. Mies on tietysti HARRASTAMASSA...milloin minä pääsisin? vali vali.

kuono

Vierailija
31/43 |
02.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensiksi haluan pyytää anteeksi, että tunkeuduin tänne pinoonne. Olen Lokakuisista itse.

Pisti silmääni tuo, että Onnille tulee allergisia oireita perunasta, porkkanasta ja maissista. Täällä " kohtalotoveri" :(

Meillä posket eivät " reagoi" vaan taipeet, kaula ja niska.

Ensinnä jätin pois heti alkukokeilujen jälkeen porkkanan, sitten perunan ja nyt myöskin maissin (plus kaikki muut!!)

Meillä mennään pelkällä Nan korvikkeella ja RIISILLÄ...se näyttää sopivan hyvin:) Teen Muksu riisipuurojaueesta sekä puuroa että velliä.

Tänään koitin päivällä pari teelusikallista päärynää ja nyt illalla sitten taipeet taas aika lailla punaiset eli se siitä:(

Me kävimme allergiakokeissa edellispäivänä ja tulokset saamme 14pv.

Testattiin ainakin juuri tuo maissi, peruna, porkkana, kaura,maito, koira....sun muita.Toki nuo tulokset ovat vain suuntaa-antavia näin pienillä.

Tuosta perunan allergisesta vaikutuksesta en ole ihan varma, joten meinaan sitä kokeilla tässä jonkin ajan päästä uudelleen.

Myöskään nuo kaupan valmiit vellit (ei edes riisi!) eivät näytä sopivan, mikä lie niissä sitten mättää:/

Tsemppiä!! Ei ole helppoa miettiä mitä ihmettä näille antaisi, kun tuntuu, ettei mikään käy ja ruokahalu on kuitenkin kova!!

T. Je_Ni & Lassi (13.10)

Vierailija
32/43 |
02.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole tullut aikoihin kirjoiteltua... joskus ihan loppuraskaudessa kai viimeksi. Meidän keijukainen täytti tänään 5 kk. Lukemassa olen teidän kuulumisia käynyt välillä.

Minunkin oli nyt pakko tsempata ja kirjoittaa kun muitakin allergialasten äitejä ilmeisesti alkaa keijujen joukossa olla. Meidän Ainollahan on todettu maito- ja kananmuna-allergiat ja atooppinen ihotyyppi, ja todennäköisesti on muitakin, iho kun on dieetistä huolimatta huonossa kunnossa.

Lisämaitoa alettiin antaa jo 2,5 kk iässä, kun paino ei neidolla noussut, mutta eipä tuokaan ole paljon asiaa auttanut. Nyt imetys alkaa vedellä viimeisiään, kun ei tuo osittaisimetys oikein enää huvita, päivä päivältä korvikkeen määrä kasvaa ja tuntuu turhalta olla imetysdieetillä kun ei saada oireita pois eikä tyttöä kuntoon, eikä rinta ole neidistä niin pop kuin pullo.

Mayella, syökö Onni keskivertoa enempi maitoa, tiedätkö mikä olisi keskiverto määrä viisikuiselle korviketta päivässä? Mietin vaan kun Aino kohta siirtyy korvikkeelle, että paljonkohan suunnilleen päivässä tulisi syödä? Toki se on yksilöllistä. Tällä hetkellä tuntuu ettei syö paljon korviketta mutta rintaakin syö tosi huonosti - kaikki muu kiinnostaa enemmän.

Tosi sirpakka on meidän neiti, nyt viisikuisena painaa 5,6 kg ja on 64 cm pitkä. Toivottavasti nyt kun saadaan sopiva korvike ja päästään maistelemaan kiinteitä niin painokin alkaa nousta. Muuten on neiti kehityksessä pysynyt mukana, paitsi huonosti viihtyy massullaan - se tosin lienee ihan ymmärrettävää kun massu on arka allergioiden takia.

Nyt menen oikaisemana soffalle hetkeksi. Hyvää viikonloppua!

Karssuli & Aino 5 kk tänään

Vierailija
33/43 |
03.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään asiaa, kunhan kurkistin. Taitaa olla keijut viikonloppupuuhissa ja hyvä niin. Minäkin lähden pistämään poikaa pihalle, alkaa olla kello sen verran ja ukkelistakin lähtee ääntä....

Lauantain jatkoja!

Kiva oli lukea Karssulinkin kuulumisia.

t. kuonokas

Vierailija
34/43 |
03.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Je-Ni mukava kun tulit tänne kirjoittamaan allergia/ihottuma-asiaa, tuo pino jossa aikaisemmin keskustelimme näistä ehti kadota ties minne... " kiva" kuulla, että kohtalontovereita löytyy vaikka ei tietenkään teidän pikkuisen kannalta. Onnin poskien ihottuma alkaa taas laantua nyt kun on ilman maissia, joten ensi viikolla otan yhteyttä lääkäriin ja pyydän ne allergiatestit. En tiedä uskallanko ennen niitä aloittaa mitään muuta, tosin riisin olimme jo miehen kanssa sopineet seuraavaksi. Todella tämä tilanne alkaa ärsytttää, etenkin kun Onnilla on niin kova halu syödä kiinteää eli suu napsaa koko ajan kun muut syö, ja selvästi maitopullo ei ole aina se mieluisin vaihtoehto. Ja maitoa meillä kuluu! Onni oli jo jättämässä yösyöntiä kokonaan pois kiinteiden myötä, mutta nyt on aikaistanut syömisen klo 2-3 kieppeille ja herää kuudelta uudestaan nälkäisenä... tylsää tämäkin takapakki. Aikaisemmin söi siis kerran tuossa neljän-viiden aikaan ja nukkui seitsemään-kahdeksaan.

Syksynmarjatar voi muistan tuon esikoisen ajalta, kun imetin ja allergiaepäilyt päällä, eikä tosiaan tiennyt mikä aiheutti mitäkin, piti vahtia omia syömisiä ja välttää sitäsuntätä... joku hyvä puoli löytyy tästä pulloruokinnastakin nyt, kun tiedän mitä Onni suuhunsa laittaa. Eli pelkkää korviketta toistaiseksi :( Zemppiä sinnekin oireiden metsästyksen kanssa!

Karssuli määrät on toki yksilöllisiä, mutta olen saannut ohjeen, että 5-6kk ikäisen tulisi syödä 700-1000ml/vrk, ja tuo alaraja on käsittääkseni lapselle joka syö jo kiinteitä. Ja yläraja olisi 1200ml/vrk, meillä se paukkuu ihan kevyesti nyt kun Onni ei saa kiinteitä. Aino on tosiaan sirpukka neiti, älä ole ihmeissäsi jos ei yli litraa vuorokaudessa syö maitoa. Ja kun kiinteät tulee kuvoihin, niin maidon tarvekin vähenee. Mukava että pinouduit taas, inhottava kuulla että Ainollakin allergiat vaivana :(

Nostin muuten SYYSVAUVOJEN KASVU-pinon tuolta viime vuoden lopulta. Minusta se oli mukavaa luettavaa, verrata kuinka pikkuisemme kasvaa. Otetaanko taas käyttöön? Voisin sitä joutessani päivitellä, Öttimötiäinen sitä alunperin piti mutta ei häntä ole vähään aikaan näkynyt. Mitä mieltä olette?

Mayella ja Onni *pvän viimeisillä nokosilla*

Vierailija
35/43 |
03.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ikävä kuulla noista allegioista, kuulostaa kyllä liiankin tutulta. AJttelin ehdottaa mustikkaa ruokalistalle, se ainakin on mieto. Meillä oli 8kk iässä mustikka, riisi, peruna, päärynä ja almiron pepti. ja vaikka muut kotimaiset viljat ei käyny niin kaura kävi, maissi olis käyny jos olis suostunu sitä syömään.

Toivottavasti helpottaa pian!

Minjuska

Vierailija
36/43 |
04.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otetaan vaan uudestaan käyttöön, jos tosiaan vaikka Mayellalla riittää taitoa sen päivittämiseen!

Hyvää huomenta samoin kaikille :)

-piias-

Vierailija
37/43 |
04.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

pikaisesti heitän omat vinkkini 5kk pojan YÖKESTOILUSTA. Meillä luotetaan seuraaviin vaihtoehtoisiin paketteihin:

- Ronjan tuplahamppuläppä, ulkopuoli velouria ja sisäpuoli sherpaa + Hemp Hour Long + hahtuvat

- IguVelour boosterilla + Hemp Hour long + hahtuvat

Kohtuuohuet paketit tulee noilla etenkin jos jättää HH:n pois ja pito on huima! Kello 22-08 on yövaippa päällä.

Vierailija
38/43 |
26.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnin iho ei näytä parantuvan, vaikka peruna lopetettiin torstaina ja sunnuntaista ollut pelkällä maidolla. Vaikea sanoa sitten onko yleensäkään kiinteiden ruokien aikaansaamaa poskien punoitus&karheus. Jos oireet ei tästä muutu, niin seuraavassa neuvolassa otan asian puheeksi ja pyydän lähetteen lääkärille tutkimuksiin.

Minujuska miten teillä uudet unet menee päivärytmiin? Onni nukkuu edelleen kolmesti ja tuntuu unensa tarvitsevankin. Mukava että sun työjutut alkaa selvitä, vaikka onhan tuossa vielä moni asia selvitettävänä.

Jahas, Onni heräilee uniltaan... jatkan taas kun ehdin

Mayella ja Onni 4kk4vkoa

Vierailija
39/43 |
26.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mayella: No voi harmi tuon Onnin ihottuman kanssa :( Toivottavasti saatte selville, mistä aiheutuu. ja vielä parempi, että häviäis kokonaan eikä tulisi enää uudestaan!

Viime pinossa mainitsin siitä mun blogi-häiriköstä. Teen varmaan uudet kotisivut tai suojaan tuon salasanalla, niin eipä pääse enää häiriköimään. Sepä näissä " julkisissa" jutuissa aina on, että sekaan mahtuu niin monenmoista viheltäjää :) Pitäis vaan olla välittämättä.

Jokos muut keijut kovasti ryömivät? Meidän Jesse yrittää kovasti, nostaa takapuolta ja on muka siitä sitten lähtevinään eteenpäin vaan kuinkas käy, taaksepäin vaan menee ;) Ja sitten harmittaa, kun lelu jota koitti saada kiinni, meneekin vaan kauemmaksi :)

Vierailija
40/43 |
26.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niisk mikä olo, voimat aivan poissa, nenä tukossa ja aikaansaamatonta meininkiä...

Uusi unirytmi on vielä kovin epävakaa näköjään, tänään Iina noudattaa taas entisentyylistä rytmiä, mutta viikonloppuna mentiin näin: aamulla heräsi 8.30 -9. sai aamumaidon, kasvissosetta 11maita ja maitoa taas päälle, 12 maita pötkölleen, heräili 14 maissa, 15.30-16 maissa hedelmäsosetta ja maitoa ja toisille unille 17 jälkeen, nukkui n1.5 tuntia ja sittenpä leikittiin ja syötiin ja touhuttiin ja yöunille painautu 21kantturoissa. Oikein sopiva mulle, ruokailun jälkeen nukkumaan. Tänään taas otti pikku nokosen jo heti aamusta, nyt on pitkillä unilla ulkona ,jo kohta 2h nukkunu, saas nähdä miten loppupäivä menee. Eli ihan sillisalaattia taas :)

Nyt täytyy mennä kuuntelemaan oven rakoon...

Minjuska