Mistä löytyisi sellainen mies, joka antaa lahjoja syntymäpäivänä, jouluna ja hääpäivänä?
Kommentit (103)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mies osti aina lahjakortteja kynsihuoltoon ja kasvohoitoon. Valitettavasti aina paikkoihin, joihin en ikinä menisi, joten hankalaksihan se meni. Mies osti lahjan kuten halusin ja kaiken lisäksi sellaisen, jonka oikeasti luuli minua ilahduttavan, mutta minä en lahjoista pitänyt.
Lopulta jouduin sanomaan, että "osta tämä lahja" ja laittamaan kuvan, ostopaikan jne. miehelle viestinä. Mies sitten meni ja osti sen, mitä olin vaatinut ja taas me kuvittelimme, että hieno juttu, sain juuri sen, mitä halusin.
Mutta minusta tuntui koko ajan, että mies osti sen lahjan vain siksi, että niin päätin eikä siksi, että halusi ilahduttaa minua.
Oletpa vaikea ihminen, kun mikään ei kelpaa.
Kelpaahan sille, sehän just kertoi laittavansa kuvan kanssa tiedot haluamastaan. En itsekään menisi pilaamaan k
No ei kelpaa, kun siitäkin valitti ettei toinen halua nyt aidosti ilahduttaa. Valitusta valituksen perään.
Sanoin miehelle ennen kuin aloimme seurustella, että minulla on yksi toive miehelle: hän muistaa minua syntymäpäivänä, vaikka kukaan muu ei muistaisi. Mies lupasi muistaa ja on pitänyt lupauksensa. Löysin miehen kuoroharrastuksen parista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuoremmasta sukupolvesta. Ostavat tosi kalliitakin lahjoja, tyyliin hotelliöitä ja matkoja. Itse naisena unohdan kaikki kaikkien merkkipäivät, joten ei ole ikinä tullut ongelmaa suhteessa tästä, jouluisinkin ihan sovitaan ettei ostetaan mitään toisillemme. Omat lapset sen sijaan tosiaan laittaa aivan törkeästi rahaa kumppaneittensa hemmotteluun.
Miksi et laita kalenteriin muistutusta merkkipäivistä?
Pitäisi varmaan, en ole saanut aikaiseksi kun pitäisi selvittää ne kaikki päivätkin yms. Ei ole niin tärkeä asia meillä, tosiaan miehen kanssa edes osteta lahjoja toisillemme, kumpikaan ei perusta sellaisesta. Ostetaan itse itselle se mitä halutaan, tai sitten yhdessä, jos esimerkiksi halutaan reissuun tms.
Eli toisaalta, miksi ihmeessä pitäisi? Rakkauden kielemme on eri kuin lahjonta, joten meitä tämä ei haittaa lainkaan.
Vierailija kirjoitti:
Mun mies osti aina lahjakortteja kynsihuoltoon ja kasvohoitoon. Valitettavasti aina paikkoihin, joihin en ikinä menisi, joten hankalaksihan se meni. Mies osti lahjan kuten halusin ja kaiken lisäksi sellaisen, jonka oikeasti luuli minua ilahduttavan, mutta minä en lahjoista pitänyt.
Lopulta jouduin sanomaan, että "osta tämä lahja" ja laittamaan kuvan, ostopaikan jne. miehelle viestinä. Mies sitten meni ja osti sen, mitä olin vaatinut ja taas me kuvittelimme, että hieno juttu, sain juuri sen, mitä halusin.
Mutta minusta tuntui koko ajan, että mies osti sen lahjan vain siksi, että niin päätin eikä siksi, että halusi ilahduttaa minua.
Sääliksi käy miestä. Kyllähän tuo lahjan osto painostavalta tuntuu kun oikein sanelet mitä pitää ostaa etkä vieläkään ole tyytyväinen. Olette kyllä sekoja, aina löytyy valittamisen aihetta. Jos et itse nää tuossa mitään väärää niin älä ole parisuhteessa.
Minä taas en halua mitään lahjoja, kun kaikkea on jo. Parasta on, kun tehdään jotain mukavaa yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kelpaahan sille, sehän just kertoi laittavansa kuvan kanssa t
No ei kelpaa, kun siitäkin valitti ettei toinen halua nyt aidosti ilahduttaa. Valitusta valituksen perään.
No tuo kynsi- ja kasvohuoltohomma on kyllä ihan aiheellinen eikä valitusta, ei kukaan halua mennä huonoon paikkaan pilaamaan itseään, joten sellaisella lahjakortilla ei mitään tee. Eli mieskin haaskaa rahojaan tuossa.
Mitä muuhun tulee, niin saahan sitä tänne tuntonsa jakaa. Ei se sitä varmaan miehelleen nyt kuitenkaan sano.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kelpaahan sille, sehän just kertoi laittavansa kuvan kanssa tiedot haluamastaan. En itsekään menisi pilaamaan k
Eihän tuo kelvannut kun mäkätys jatkui
Vierailija kirjoitti:
Alusran incelit on katkerampia kuin tavallisesti. Sillä meillä on joulu, mutta heillä vain känsäinen koura ja darra.
Heh, itse aloititte joulun haukkumalla miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kelpaahan sille, sehän just kertoi laittavansa kuvan kanssa t
Eihän tuo kelvannut kun mäkätys jatkui
Taisi pohjimmiltaan ärsyttää ihan muu. Mikäli huomasitte, aloitus on kirjoitettu menneessä muodossa, taitavat siis olla eronneita jo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
LouLou kirjoitti:
Taitaa olla aika yleistä, ettei miehet ostele lahjoja.
Suomessa joo. Eihän täällä osata edes puhua tunteista. Eikä osata huomioida kumppania.
Suomalaiset akatkaan osaa muuta kun nalkuttaa
Tyytyväinen nainen ei nalkuta. Tämä on vaarini vanha viisaus. Mietipä sitä pari kertaa.
Mistä löytyisi sellainen nainen, joka antaa pillua syntymäpäivänä, jouluna ja hääpäivänä?
Varattuja sellaiset miehet on, eli älä turhaan etsi! Ei niillä muuten hääpäivää olisi, jota muistaa.
Vierailija kirjoitti:
Ne on ne alfa-Chadit, jotka osaa nämäkin hommat. Älkää naiset huoliko niitä tässäkin ketjussa ulisevia alemman tason miehiä, vaan tähdätkää mahdollisimman korkealle miesvalinnoissanne. Suhteessa kuuluu olla onnellinen ja arvostaa toista, muuten ei kannata suhteessa edes olla.
incel jonnetkin löytänyt paikalle. Lopettakaa ne Andrew Taten seurailut ja menkää ulos, saat vähän osviittaa kuinka maailma oikeasti pyörii
Olen oppinut vuosien varrella, että jos haluan lahjoja, kerron suoraan mitä haluan tai annan pari vaihtoehtoa mistä valita.
Ilman pientä ohjausta mies ei osaa ostaa ainakaan mitään mieluisaa, vaikka siis haluaa kyllä lahjoja antaa. Muutaman erityisen arvokkaan lahjankin olen saanut, mitkä ovat totta kai erityisen tärkeitä (korut).
Itsekin tykkään antaa lahjoja ja ostan niitä miehelleni. Eli puolin ja toisin..
Vierailija kirjoitti:
Minä taas en halua mitään lahjoja, kun kaikkea on jo. Parasta on, kun tehdään jotain mukavaa yhdessä.
Sama. Me ei ostella mitään lahjoja vaan tehdään kaikkea yhdessä ja joko vuorotellen tai yhdessä maksetaan se. Eikä tarvi olla minkään merkkipäivän yhteydessä, joka päivä eletään kivaa elämää.
Vierailija kirjoitti:
Alusran incelit on katkerampia kuin tavallisesti. Sillä meillä on joulu, mutta heillä vain känsäinen koura ja darra.
Näetkö noita incelleitä samalla innolla, kun Putin nasseja? Siis kaikkialla!
Vierailija kirjoitti:
Mistä löytyisi sellainen nainen, joka antaa pillua syntymäpäivänä, jouluna ja hääpäivänä?
Kun opettelet tyydyttämään sen naisesi niin se suorastaan vonkaa sulta joka päivä. Pillua ei anneta vaan seksissä molemmat saa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kelpaahan
Slayy girl! 💅
Miksi et laita kalenteriin muistutusta merkkipäivistä?