Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuttu mies Tinderissä valehdellut ikänsä 8v nuoremmaksi eikä kerro lapsestaan

Vierailija
24.01.2026 |

Kävin n. 2kk sitten treffeillä miehen kanssa, joka oli profiilissaan ilmoittanut iäkseen 43 vuotta. Hänellä oli myös tekstissä "tägi", että "minulla on lapsia enkä halua lisää". Viesteissä hän oli tarkentanut, että hänellä on siis 9-vuotias tyttö vuoroviikoin. Treffeillä hän oli mukava ja fiksu ja mun mielestä oli ihan kivaa ja sanoinkin, että mielellään lähden hänen kanssaan toisille treffeille. Kolmen päivän kuluttua hän poisti matchin. Eilen hän tuli tinderin korttipinossa uudelleen vastaan, mutta oho, hän olikin nyt nuorentunut 8 vuotta, sillä hän on nykypäivänä 35-vuotias lapseton mies! Hän oli siis poistanut profiilissaan tiedon, että hänellä on lapsi! 

Minulle kyllä heräsi epäilys, että ei hän edes ollut 43v vaan varmaan vähintään 45v. Mikähän hänen motivaationsa on valehdella ikänsä ja piilottaa tieto lapsesta? Kuuleeko hän oikeasti näyttävänsä 10 vuotta nuoremmalta?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy siltä mieheltä. 

Vierailija
2/16 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysy siltä mieheltä. 

Hän tuskin matchaa mun kanssa uudelleen.

Ao

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohda koko tyyppi.

Vierailija
4/16 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha kattila koittaa piilottaa naarmunsa mutta kyllähän ne huomataan.

Vierailija
5/16 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pimpero on motivaatio.

Vierailija
6/16 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olikohan ajatellut vielä niin pitkälle, että jos hän tutustuu johonkin naiseen, niin missä vaiheessa hän kertoo totuuden iästään?

Mua jotenkin oksettaa, että mies peittelee omaa lastaan/isyyttään deittiprofiilissaan. Hänen kuuluisi vuotoviikkoisänä nimenomaan valita uusi naiskumppani sillä ajatuksella, että "kuka olisi sopiva äitipuoli mun lapselle" eikä sitä, että kuka olisi seksikäs romanttinen kumppani hänelle itselleen.

Vierailija
7/16 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa miehistä valehtelee surutta. Treffien jälkeen sitten itkevät kun nainen ei halua nähdä uudelleen.

Vierailija
8/16 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää käyttäkö Tinderiä eikä somea. Problem solved. 

Vierailija
9/16 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olikohan ajatellut vielä niin pitkälle, että jos hän tutustuu johonkin naiseen, niin missä vaiheessa hän kertoo totuuden iästään?

Mua jotenkin oksettaa, että mies peittelee omaa lastaan/isyyttään deittiprofiilissaan. Hänen kuuluisi vuotoviikkoisänä nimenomaan valita uusi naiskumppani sillä ajatuksella, että "kuka olisi sopiva äitipuoli mun lapselle" eikä sitä, että kuka olisi seksikäs romanttinen kumppani hänelle itselleen.

Vuotoviikkoisä ei tarvitse sopivaa äitipuolta lapselleen.

Vierailija
10/16 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisi saada jotkut huonot fiilikset lapsikeskusteluista, eikä halua käydä niitä treffeillä. Myöskin voi olla että ei etsi äitipuolta lapsileen, vaan seurustelukumppania itselleen. Hän ei todennäköisesti halua perustaa uusioperhettä, vaan haluaa seurustella muulla tavalla. Siksi on ottanut lapset pois näkymästä. Nuorentamalla ikää hän pyrkii todennäköisesti löytämään nuoremman naisen tai saamaan enemmän kohtaamisia oikean löytämiseksi.

Vierailija
11/16 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysy siltä mieheltä. 

Hän tuskin matchaa mun kanssa uudelleen.

Ao

Mitä se nyt sanoi?

Vierailija
12/16 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli ihmissuhde mikä tahansa, jos sen toinen osapuoli heti alussa valehtelee useista tärkeistä asioista, on sellaiseen ihmissuhteeseen panostaminen turhaa, haitallista ja jopa vaarallista. Itseään (omaa elämää, aikaa, resursseja) tulee kohdella kunnioittavasti ja rakastavasti.

Vierailija
13/16 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderi on myös valehtelijoiden pelikenttä. Valehdellaan ikä, kuvat on kukkia tai oravia ja omakuva muokattu tai about 15 v vanha. Siellä ei kannata yllättyä mistään . 

Vierailija
14/16 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osa miehistä valehtelee surutta. Treffien jälkeen sitten itkevät kun nainen ei halua nähdä uudelleen.

Tai sitten ovat tyytyväisiä, kun saivat seksiä.

Vierailija
15/16 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vikaa tuossa, Tinder on oikeasti nykyajan karjamarkkina paikka.

t.osa-aika sinkku.

Vierailija
16/16 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taisi saada jotkut huonot fiilikset lapsikeskusteluista, eikä halua käydä niitä treffeillä. Myöskin voi olla että ei etsi äitipuolta lapsileen, vaan seurustelukumppania itselleen. Hän ei todennäköisesti halua perustaa uusioperhettä, vaan haluaa seurustella muulla tavalla. Siksi on ottanut lapset pois näkymästä. Nuorentamalla ikää hän pyrkii todennäköisesti löytämään nuoremman naisen tai saamaan enemmän kohtaamisia oikean löytämiseksi.

Tuolla tavalla saa korkeintaan panosuhteen. Tuossa valehdellaan niin isoista perusasioista, ettei vakavaa suhdetta voi syntyä yhdenkään  täyspäisen ihmisen kanssa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kolme