Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä löytyisi sellainen mies, joka antaa lahjoja syntymäpäivänä, jouluna ja hääpäivänä?

Vierailija
24.12.2024 |

En ole koskaan parisuhteessa ollessani saanut lahjoja.

Kommentit (103)

1/103 |
24.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla aika yleistä, ettei miehet ostele lahjoja.

Vierailija
2/103 |
24.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielikuvituksestasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/103 |
24.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka mies edes muistaa mitään merkkipäiviä?

Vierailija
4/103 |
24.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuinen? Ihminen ja vinkuu lahjoja. 

Vierailija
5/103 |
24.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä löysin omani koirapuistosta, oltiin ensin ystäviä pidemmän aikaa sen jälkeen kun koiramme ensin ystävystyivät ja jossakin välissä huomasimme että ollaan rakastuttu ja yksi asia johti toiseen.

Vierailija
6/103 |
24.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina antanut lahjoja tyttöystäväville ja siltti ne haluaa erota. Ehkä on parempi että olen sinkku koska ei naiset arvosta lahjoja. T: mies 49

Vierailija
7/103 |
24.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä. Ja ostelen ystäville pikkulahjoja aina merkkipäivinä. Tykkään huomioida ihmisten syntymä-, nimi- yms. päiviä.

Vierailija
8/103 |
24.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isket sieltä nyt aattona jonkun nurkilla hortoilevan joulupukin. 😂

Vierailija
9/103 |
24.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen aina antanut lahjoja tyttöystäväville ja siltti ne haluaa erota. Ehkä on parempi että olen sinkku koska ei naiset arvosta lahjoja. T: mies 49

No sinussa on jotain muuta vikaa, joita ei lahjoilla anneta anteeksi. 

Vierailija
10/103 |
24.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän, että et hae tätä mun ratkaisua. Mun ratkaisun tähän on ollut tehdä miehelle asia selväksi. Mulle joulu on tärkeä ja siihen kuuluu lahjat ja jouluna mulle pitää hankkia lahja. Olen kertonut, että hanki lahja alle 50 euroa.

Sama syntymäpäivänä. Mä muistutan asiasta ja siitä, että ei mitään kallista vaan hyvää mieltä tuottava juttu.

Vierailija
11/103 |
24.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka mies ei ostanut lahjoja, eikä muistanut merkkipäiviä. Oli ex, kun osoittautui liian itsekkääksi muissakin asioissa. Huonon miehen kanssa en ala enää suhteeseen.

Nykyinen huomioi kaikin tavoin. Halusi lahjoa jopa ystävänpäivänä, vaikka en ajatellut viettää päivää amerikkalaisittain.

Huonoja miehiä on vapaana kierrossa enemmän. Nyxä ehti eleillä sinkkuna pari kk ennen kuin tapasi minut. Aktiivinen täytyy koko ajan olla. Olin sinkkina 1,5v. Kuvastaa tätä epäsuhtaa.

Vierailija
12/103 |
24.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun ex muisti syntymäpäiväni kerran ja silloinkin päivän myöhässä. Aika jännää kun meidän synttärit on kahden päivän välein.

Vierailija
13/103 |
24.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on satuolento. Tänään on hyvä päivä jostain joulutarinasta löytää.

14/103 |
24.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän, että et hae tätä mun ratkaisua. Mun ratkaisun tähän on ollut tehdä miehelle asia selväksi. Mulle joulu on tärkeä ja siihen kuuluu lahjat ja jouluna mulle pitää hankkia lahja. Olen kertonut, että hanki lahja alle 50 euroa.

Sama syntymäpäivänä. Mä muistutan asiasta ja siitä, että ei mitään kallista vaan hyvää mieltä tuottava juttu.

No enpä itse kehtaisi alkaa vaatia lahjaa.

Vierailija
15/103 |
24.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aikuinen? Ihminen ja vinkuu lahjoja. 

Rakastavaisilla on tapana antaa toisilleen lahjoja, miesvauva. Se sun oletettu chadius ja imaginaarilihakset ei muutamaa viikkoa pitemmälle riitä.

Vierailija
16/103 |
24.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Algeriasta. 

Vierailija
17/103 |
24.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin ennen, mutta nyt kun on enemmän ikää ja vaimo hoitaa kaikki verkosta ostamiset, olen lopettanut lahjojen ostelun. En suoraan sanottuna tiedä mitä sellaista hänelle ostaisi mitä hän oikeasti haluaa ja tarvitsee. Olen sanonut monena synttärinäkin, että hän saa valita vapaavalintaisen lahjam, eikä hinnasta ole turhan tiukkaa, mutta ei ole valinnut. Olen päätynyt siihen, ettei hän itsekään teidä mitä haluaa ja toisaalta jos hän tarvitsee jotain, niin on jo ostanut sen verkosta. Itsekin haluaisin tässä iässä vaan ostaa silloin sen mitä tarvitsen tai haluan, enkä halua mitään krääsää nurkkiin. 

Vierailija
18/103 |
24.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies osti aina lahjakortteja kynsihuoltoon ja kasvohoitoon. Valitettavasti aina paikkoihin, joihin en ikinä menisi, joten hankalaksihan se meni. Mies osti lahjan kuten halusin ja kaiken lisäksi sellaisen, jonka oikeasti luuli minua ilahduttavan, mutta minä en lahjoista pitänyt.

Lopulta jouduin sanomaan, että "osta tämä lahja" ja laittamaan kuvan, ostopaikan jne. miehelle viestinä. Mies sitten meni ja osti sen, mitä olin vaatinut ja taas me kuvittelimme, että hieno juttu, sain juuri sen, mitä halusin.

Mutta minusta tuntui koko ajan, että mies osti sen lahjan vain siksi, että niin päätin eikä siksi, että halusi ilahduttaa minua.

Vierailija
19/103 |
24.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On voineet arvostaa lahjoja mutta ei niillä osteta kiintymystä noin mulkkuun jätkään. 

Mitä paskempi mies, sitä vähemmän saa timanteillakaan. 

Vierailija
20/103 |
24.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sinussa on jotain muuta vikaa, joita ei lahjoilla anneta anteeksi. 

Ostaa varmaan jostain poistomyynnistä väärän kokoisia vaatteita tai punalaputettuja tavaroita joita kukaan ei tarvitse.