Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä löytyisi sellainen mies, joka antaa lahjoja syntymäpäivänä, jouluna ja hääpäivänä?

Vierailija
24.12.2024 |

En ole koskaan parisuhteessa ollessani saanut lahjoja.

Kommentit (103)

Vierailija
61/103 |
24.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne lahjat kun on ansaittava.

Vierailija
62/103 |
24.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harva miesta ostaa lahjan. Mun mies ei osta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/103 |
24.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne on ne alfa-Chadit, jotka osaa nämäkin hommat. Älkää naiset huoliko niitä tässäkin ketjussa ulisevia alemman tason miehiä, vaan tähdätkää mahdollisimman korkealle miesvalinnoissanne. Suhteessa kuuluu olla onnellinen ja arvostaa toista, muuten ei kannata suhteessa edes olla.

incel jonnetkin löytänyt paikalle. Lopettakaa ne Andrew Taten seurailut ja menkää ulos, saat vähän osviittaa kuinka maailma oikeasti pyörii

Turhaan sä mulle saarnaat, olen nainen ja kannustan muita naisia nostamaan rimaa. Incelithän käskis vaan laskemaan sitä. Luitkohan vähän huolimattomasti vai puuttuuko sisälukutaito? 😅

Vierailija
64/103 |
24.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aikuinen? Ihminen ja vinkuu lahjoja. 

Todellakin. Ei oo aikuinen joka noin ajattelee.

Vierailija
65/103 |
24.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne on ansaittu sillä merkkipäivällä. Älä ole suhteessa ihmisen kanssa, jonka merkkipäivää et arvosta. Se on tyhmyyttä sun omalta puolelta.

Vierailija
66/103 |
24.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne on ansaittu sillä merkkipäivällä. Älä ole suhteessa ihmisen kanssa, jonka merkkipäivää et arvosta. Se on tyhmyyttä sun omalta puolelta.

Oletko sinä siis suhteessa Jeesuksen kanssa?

Vierailija
67/103 |
24.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netistä löysin, perinteiseltä treffipalstalta. Kukkia ostaa lahjojen lisäksi synttäreinä ja ystävänpäivänä ainakin.

Vierailija
68/103 |
24.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

LouLou kirjoitti:

Taitaa olla aika yleistä, ettei miehet ostele lahjoja.

Suomessa joo. Eihän täällä osata edes puhua tunteista. Eikä osata huomioida kumppania.

Suomalaiset akatkaan osaa muuta kun nalkuttaa

Tyytyväinen nainen ei nalkuta. Tämä on vaarini vanha viisaus. Mietipä sitä pari kertaa.

Jos tuo on sinun mielestä viisautta niin koko suku olette puupäitä

Vierailija
69/103 |
24.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En, meillä ei liity jouluun mitään uskonnollista emmekä usko jeesuksiin. Meille joulu on ihan pelkkä yleinen lahjanvaihtopäivä, ja tietenkin silloin annan lahjan elämäni tärkeimmälle henkilölle, jonka olen itse valinnut toiseksi puolikkaakseni. Vain tyhmyri valitsee vierelleen jotakin muuta.

Vierailija
70/103 |
24.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä löytyisi sellainen nainen, joka antaa pillua syntymäpäivänä, jouluna ja hääpäivänä?

Kun opettelet tyydyttämään sen naisesi niin se suorastaan vonkaa sulta joka päivä. Pillua ei anneta vaan seksissä molemmat saa.

Miksi miehen pitää tyydyttää nainen ja vielä itsensä. Nyt ei mene työnjako tasan. Suomalaisista naisista yli 90% ei osaa edes ottaa suihin, sitten maataan vaan lahnana tekemättä mitään. Ironista että puhutaan aina naisen tyydyttämisestä, mutta entäs toisinpäin

Vierailija
71/103 |
24.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

LouLou kirjoitti:

Suomessa joo. Eihän täällä osata edes puhua tunteista. Eikä osata huomioida kumppania.

Tyytyväinen nainen ei nalkuta. Tämä on vaarini vanha viisaus. Mietipä sitä pari kertaa.

Mietipä nyt vaan sitä viisautta. Yritä sisäistää. 

Vierailija
72/103 |
24.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä löytyisi sellainen nainen, joka antaa pillua syntymäpäivänä, jouluna ja hääpäivänä?

Kun opettelet tyydyttämään sen naisesi niin se suorastaan vonkaa sulta joka päivä. Pillua ei anneta vaan seksissä molemmat saa.

Miksi miehen pitää tyydyttää nainen ja vielä itsensä. Nyt ei mene työnjako tasan. Suomalaisista naisista yli 90% ei osaa edes ottaa suihin, sitten maataan vaan lahnana tekemättä mitään. Ironista että puhutaan aina naisen tyydyttämisestä, mutta entäs toisinpäin

Olkiukko. Lue uudelleen mitä kirjoitin.

Vierailija
73/103 |
24.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika outo kosinta ventovieraalta.

Vierailija
74/103 |
24.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En, meillä ei liity jouluun mitään uskonnollista emmekä usko jeesuksiin. Meille joulu on ihan pelkkä yleinen lahjanvaihtopäivä, ja tietenkin silloin annan lahjan elämäni tärkeimmälle henkilölle, jonka olen itse valinnut toiseksi puolikkaakseni. Vain tyhmyri valitsee vierelleen jotakin muuta.

Joulunahan juhlitaan Jeesuksen syntymäpäivää.

Vierailija
75/103 |
24.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Te voitte juhlia, me tosiaan emme juhli. Jouluumme ei liity mitään uskonnollista, kuten jo kirjoitin.

Sinusta kumppanille ei anneta lahjoja jouluna siksi, että silloin juhlitaan Jeesuksen syntymäpäivää? Vai miksi uudelleen jankutat Jeesuksesta, kun selitin asian jo edellä? 😅

Vierailija
76/103 |
24.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

LouLou kirjoitti:

Mun mummo vainaa sano että prinsessat ei saa turpiinsa, siinä sulle viisautta mietittäväksi

Vierailija
77/103 |
24.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

LouLou kirjoitti:

Mun mummo vainaa sano että prinsessat ei saa turpiinsa, siinä sulle viisautta mietittäväksi

Kommenttisi oikein alleviivaa sitä, mitä edellä kirjoitin. Naisesi eivät ole olleet suhteessa tyytyväisiä, siksi ovat nalkuttaneet. Yhteinen nimittäjä olet sinä eivätkä naiset. 😌 

Vierailija
78/103 |
24.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Te voitte juhlia, me tosiaan emme

Lakse sinäkin Jeesus sydänmeesi.

Vierailija
79/103 |
24.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellainen mies löytyy heti, kun löytyy nainen, joka on niiden lahjojen arvoinen. Miten se tapahtuu? Varmaan pitää osata lukea ajatuksia ja tulkita käytöstä, kuten miehilläkin vaaditaan. Ei ainakaan jatkuvasti kiukuttelemalla.

Katkeruus paistaa. Tällä asenteella et tuollaista naista löydä koska "lahjojen arvoinen" nainenvarmasti myös haluaa itsensä arvoisen miehen. Ei katkeraa setää.

Vierailija
80/103 |
24.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaista miestä et mistään löydä.