Mistä löytyisi sellainen mies, joka antaa lahjoja syntymäpäivänä, jouluna ja hääpäivänä?
Kommentit (103)
Vierailija kirjoitti:
Mistä löytyisi sellainen nainen joka antaa pilua muina päivinä?
Antaisin lahjoja kyllä.
Ei pillua mitenkään yksipuolisesti anneta vaan molemmat saa. Olet siis huono sängyssä, kun et tämän vertaa tajua. Mitä enemmän orgasmeja sitä enemmän se nainen sua haluaa.
Alusran incelit on katkerampia kuin tavallisesti. Sillä meillä on joulu, mutta heillä vain känsäinen koura ja darra.
Vierailija kirjoitti:
Mun mies osti aina lahjakortteja kynsihuoltoon ja kasvohoitoon. Valitettavasti aina paikkoihin, joihin en ikinä menisi, joten hankalaksihan se meni. Mies osti lahjan kuten halusin ja kaiken lisäksi sellaisen, jonka oikeasti luuli minua ilahduttavan, mutta minä en lahjoista pitänyt.
Lopulta jouduin sanomaan, että "osta tämä lahja" ja laittamaan kuvan, ostopaikan jne. miehelle viestinä. Mies sitten meni ja osti sen, mitä olin vaatinut ja taas me kuvittelimme, että hieno juttu, sain juuri sen, mitä halusin.
Mutta minusta tuntui koko ajan, että mies osti sen lahjan vain siksi, että niin päätin eikä siksi, että halusi ilahduttaa minua.
Oletpa vaikea ihminen, kun mikään ei kelpaa.
Minä löysin tuollaisen enkä nyt tiedä, mitä tehdä.
Mies kantaa lahjaksi sellaiset määrät krääsää, että kaikki kaapit täyttyy siitä. Olen sanonut, että osta vain tarpeellista ja mies katsoo minua ihmeissään, että ei lahjan tarkoitus ole olla tarpeellinen, sen pitää tuoda iloa. Ja taas ilmestyy aamiaispöytään paketti, jonka sisällä on jouluiset halpiskorvakorut.
Mies lahjoo minua kaikissa mahdollisissa tilanteissa ja ne lahjat on aina sellaisia, että haluaisi heitellä seinille (kuka haluaa mukin tekstillä Pukin lempiporo?), mutta kun ne on annettu hyvässä tarkoituksessa ja täydestä sydämestä, niin mitä tehdä? Puhe ei auta, miehelle lahja ei ole sellainen, minkä saaja etukäteen sanelee.
LouLou kirjoitti:
Taitaa olla aika yleistä, ettei miehet ostele lahjoja.
Suomessa joo. Eihän täällä osata edes puhua tunteista. Eikä osata huomioida kumppania.
Nuoremmasta sukupolvesta. Ostavat tosi kalliitakin lahjoja, tyyliin hotelliöitä ja matkoja. Itse naisena unohdan kaikki kaikkien merkkipäivät, joten ei ole ikinä tullut ongelmaa suhteessa tästä, jouluisinkin ihan sovitaan ettei ostetaan mitään toisillemme. Omat lapset sen sijaan tosiaan laittaa aivan törkeästi rahaa kumppaneittensa hemmotteluun.
Tallensin eilen Pet Semetaryn ja nyt katson sitä.
Se on hauskempi kuin uliluuserien krooniset naisvihat.
Sellainen mies löytyy heti, kun löytyy nainen, joka on niiden lahjojen arvoinen. Miten se tapahtuu? Varmaan pitää osata lukea ajatuksia ja tulkita käytöstä, kuten miehilläkin vaaditaan. Ei ainakaan jatkuvasti kiukuttelemalla.
Vierailija kirjoitti:
paras lahja on, että antaa naisen siivota ja kokata rauhassa.
Ikiaikainen emännän rooli on paras lahja jonka mies voi antaa naiselleen. Naiset tykkää siivota, kokata ja tehdä pesää. Eli komppaan edellistä kommentoijaa.
Vierailija kirjoitti:
miksi pitäisi ostaa lahjoja?
Miksi pitäisi antaa sulle pillua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mies osti aina lahjakortteja kynsihuoltoon ja kasvohoitoon. Valitettavasti aina paikkoihin, joihin en ikinä menisi, joten hankalaksihan se meni. Mies osti lahjan kuten halusin ja kaiken lisäksi sellaisen, jonka oikeasti luuli minua ilahduttavan, mutta minä en lahjoista pitänyt.
Lopulta jouduin sanomaan, että "osta tämä lahja" ja laittamaan kuvan, ostopaikan jne. miehelle viestinä. Mies sitten meni ja osti sen, mitä olin vaatinut ja taas me kuvittelimme, että hieno juttu, sain juuri sen, mitä halusin.
Mutta minusta tuntui koko ajan, että mies osti sen lahjan vain siksi, että niin päätin eikä siksi, että halusi ilahduttaa minua.
Oletpa vaikea ihminen, kun mikään ei kelpaa.
Kelpaahan sille, sehän just kertoi laittavansa kuvan kanssa tiedot haluamastaan. En itsekään menisi pilaamaan kynsiäni tai kasvojani mihinkään huonoon paikkaan.
Vierailija kirjoitti:
paras lahja on, että antaa naisen siivota ja kokata rauhassa.
Näin on, itse menen baariin siksi aikaa etten ole tiellä. Naiset vaan harvoin arvostavat tällaista huomaavaisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Sellainen mies löytyy heti, kun löytyy nainen, joka on niiden lahjojen arvoinen. Miten se tapahtuu? Varmaan pitää osata lukea ajatuksia ja tulkita käytöstä, kuten miehilläkin vaaditaan. Ei ainakaan jatkuvasti kiukuttelemalla.
Ei varmaan kannata olla suhteessa henkilön kanssa, joka ei sun mielestä ole edes syntymäpäivälahjan arvoinen 😅🤦🏻 oletko vähän vajaa jotenkin? Itseäs ja omia valintojas saat tossa kohtaa syyttää, normaalilla ihmisellä tulis mieleenkään tuhlata ainutkertaista aikaansa noin väärään henkilöön 😂
Vierailija kirjoitti:
Olen aina antanut lahjoja tyttöystäväville ja siltti ne haluaa erota. Ehkä on parempi että olen sinkku koska ei naiset arvosta lahjoja. T: mies 49
Sori mutta totuus on että ne naiset kyllä on voinut arvostaa niitä lahjoja mutta ei sinua.
Ne on ne alfa-Chadit, jotka osaa nämäkin hommat. Älkää naiset huoliko niitä tässäkin ketjussa ulisevia alemman tason miehiä, vaan tähdätkää mahdollisimman korkealle miesvalinnoissanne. Suhteessa kuuluu olla onnellinen ja arvostaa toista, muuten ei kannata suhteessa edes olla.
Vierailija kirjoitti:
LouLou kirjoitti:
Taitaa olla aika yleistä, ettei miehet ostele lahjoja.
Suomessa joo. Eihän täällä osata edes puhua tunteista. Eikä osata huomioida kumppania.
Suomalaiset akatkaan osaa muuta kun nalkuttaa
Vierailija kirjoitti:
Kuka mies edes muistaa mitään merkkipäiviä?
Mun mies, ihana muutenkin.
33 vuotta
miksi pitäisi ostaa lahjoja?