Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ateisti, kai olet seuraavat 3 päivää töissä?

Vierailija
23.12.2024 |

Vai haluatko kuitenkin sisimmissäsi uskoa Herraamme Jeesus Kristukseen ja olet vapaalla seuraavat 3 päivää Hänen syntymäänsö juhlistaen?

Kommentit (149)

Vierailija
41/149 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehdään sellainen diili että minä olen töissä uskonnolliset pyhät ja sinä lopetat terveydenhuollon kuormittamisen ja luotat rukouksen voimaan sairastuessasi. Käykö?

Vierailija
42/149 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon vapailla kun työpaikka on kiinni.

Sama, ihan turha sinne olisi mennä pyörimään kun koko liiteri on kiinni

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/149 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tehdään sellainen diili että minä olen töissä uskonnolliset pyhät ja sinä lopetat terveydenhuollon kuormittamisen ja luotat rukouksen voimaan sairastuessasi. Käykö?

Missään ei ole kielletty kristittyä hakeutumasta terveydenhuollon pariin. Joten miksi sekoitat sen nyt tähän? Kuulostat sivistymättömältä, kun et erota aitaa kivestä.

Vierailija
44/149 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen Ateisiti ja lomalla 23.12.2024 - 6.1.2025. Koska juhlin joulupukin-juhlaa ja räjäyttelen raketteja Uutenavuotena. 

Vierailija
45/149 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulu on kaikille!

Vierailija
46/149 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalainen joulu on pakanajuhla. Kristusmessu on tuontitavaraa.

Vierailija
47/149 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin, jos työnantaja suostuisi maksamaan vapaaehtoisesta työnteosta lakisääteiset pyhä- ja ylityökorvaukset. Olen jo kysynyt esimieheltä, lupaa ei herunut. Joten ei auta muu kuin alistua työnantajan määräykseen ja pitää ne arkivapaat...

Vierailija
48/149 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu. Seuraava vapaa on 2.1. Eikä sillä ole mitään tekemistä ateismin tai teismin kanssa. Satun tykkäämään rahasta ja haalin kaikki pyhät mitä tyrkyllä on. Jos pyhälisät poistetaan en ehkä ole enää yhtä joustava.

Joo, minäkin raakasti rahastan uskovaisten juhlan. Olen törkee ateisti ja vihervassari.

Vierailija
49/149 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyyhin perseeni teidän herrallanne ja juhlin saturnaliaa.

Mutta rukoilkaa kovemmin niin kyllä ne teidän taikanne ihan var-mas-ti muuttavat mieleni, eix je?

Vierailija
50/149 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ap ei halua minun maksavan kristillisinä pyhinä ev.lut. työntekijöilleni palkkaa, mutta muille kyllä?

Vai mitä tarkoitit?

Terv. ateistityönantaja

Vierailija
51/149 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

:) Olen eri, mutta koitan olla rasittamatta (koskaanhan sitä ei voi tietää, mikä [fyysinen] kohtaus iskee....; nähty on jo, vuosi sitten; päihteillä ei mtn. tekemistä asian kanssa).

Kaveri oli keskussairaalan yöpäikkäri: kertoi, ne huumevenkulat ovat itse asiassa aika rauhallisia, "tottelevat käskyä", ns. Mutta niiden sekakäyttäjien kanssa saa/pitää olla varovainen.

En nyt ihan tasantarkkaan muista. mistä tuo keskustelu alkoi, ainakin hän sanoi, et alkaa riittämään, vaihdan alaa. Oiskohan sitten ollut niin, et mietin, et lähtisinkö samalle alalle, koulutukseen. (hyvä pointti, en lähtenyt).

Vierailija
52/149 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta rukoilkaa kovemmin niin kyllä ne teidän taikanne ihan var-mas-ti muuttavat mieleni, eix je?

Kannattaisi se saturnaliakin viettää sitten oikeaan aikaan, niin olet vähemmän nolo. 

Vierailija
53/149 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olispa töitä.

-työtön

Vierailija
54/149 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaisi se saturnaliakin viettää sitten oikeaan aikaan, niin olet vähemmän nolo. 

Onneksi satuolentojen totena pitäminen ei ole YHTÄÄN noloa! :D

Vierailija
55/149 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskovat tuskin itsekään haluaisivat työehtosopimuksiin uskonnosta riipuvia palkallisia vapaita. Kävisi muuten niin, että työnantaja palkkaisi mieluummin ateistin. Eli on se teidän etu myös että vapaat on samat kaikilla.

Vierailija
56/149 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kristityt, olkaa tyytyväisiä, että työmarkkinaosapuolet ovat sijoittaneet lakisääteiset lomat kivasti teidän juhlienne aikaan. Ne lomat kuuluvat ihan kaikille, mutta eiks ookin kiva, kun saatte olla lomalla teidän tärkeiden juhlien aikaan?

Lisäksi huomautan, että ei me uskonnottomat suomalaiset kanneta teille kaunaa siitä, että pöllitte ne juhlat, jotka oli alun perin meidän, ja muutitte ne irvikuviksi alkuperäisistään. Mutta voitteko lakata nalkuttamasta meille? Se olis varmaan aika kristillinen ele.

Vierailija
57/149 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole töissä, on nääs sopimuksessa vapaina. Olethan sinä lauantait sekä arkipäivälle sattuvan vapun, itsenäisyyspäivän ja uudenvuodenpäivän töissä? Sunnuntait pitää pyhittää ja luonnollisesti käydä kirkossa. Ethän myöskään vaadi mahdolliselta ateistityönantajaltasi palkkaa seuraavalta kolmelta päivältä vaan pyydät palkan kirkoltasi? Jos talosi palaa sunnuntaina, soitatko palokunnan, jonka työntekijöiden pyhäpäivän pyhittäminen estyy? Mietippä vähän ennen kuin lauot tuollaisia ajatuksia.

Vierailija
58/149 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi satuolentojen totena pitäminen ei ole YHTÄÄN noloa! :D

Mistä päättelet, että pidän satuolentoja tosina? Osaan toki viettää juhlat oikeaan aikaan eikä se liity tähän mitenkään. Saturnus taas ihan todistetusti on olemassa ja olen nähnyt sen kaukoputkellani. Siksikin saturnalian ajankohta on erityisen tuttu. 

Vierailija
59/149 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on kyllä yksi kauneimpia kristittyjen jouluperinteitä tää toisenlaisille ihmisille veetuilu. Jeesus on varmaan ylpeä.

Vierailija
60/149 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeastaan olen koko loppukuun lomilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi yksi