Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ateisti, kai olet seuraavat 3 päivää töissä?

Vierailija
23.12.2024 |

Vai haluatko kuitenkin sisimmissäsi uskoa Herraamme Jeesus Kristukseen ja olet vapaalla seuraavat 3 päivää Hänen syntymäänsö juhlistaen?

Kommentit (149)

Vierailija
141/149 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskovainen, tiedäthän että katkaravut on suoraan saatanasta? Jumala vihaa katkarapuja vielä homojakin enemmän. Tai siis niin hän sanoi, mutta uskovaisten mielestä katkaravut oli niin hyviä, että päättivät unohtaa koko jutun. Ettekö te kaikki joudu helvettiin tuon takia? Mä oon ymmärtänyt, että Jumala ei katso kovin suopeasti häntä vastaan rikkovia 🤔

Vierailija
142/149 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tessi sanoo että nuo päivät ovat vapaata, joten olen nuo päivät kotona. Ja sama juttu pääsiäisenä. Kiukuttaako?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/149 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tehdään sellainen diili että minä olen töissä uskonnolliset pyhät ja sinä lopetat terveydenhuollon kuormittamisen ja luotat rukouksen voimaan sairastuessasi. Käykö?

Missään ei ole kielletty kristittyä hakeutumasta terveydenhuollon pariin. Joten miksi sekoitat sen nyt tähän? Kuulostat sivistymättömältä, kun et erota aitaa kivestä.

Tuo aiempi kommentoija tarkoittanee, että jos valitset elää uskonnon mukaisesti, niin valitse sitten 100% äläkä poimi rusinoita pullasta, kuten jouluvapaita. Silloin sinun ei pitäisi tarvita myöskään maallista sairaanhoitoa, vaan rukoilun pitäisi parantaa kaikki vaivat. Mutta ehkä uskonnollisen henkilön on muutenkin vaikeaa ymmärtää asioiden välisiä yhteyksiä, kuten kommentteja.

Vierailija
144/149 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti: En ole töissä, on nääs sopimuksessa vapaina. Olethan sinä lauantait sekä arkipäivälle sattuvan vapun, itsenäisyyspäivän ja uudenvuodenpäivän töissä? Sunnuntait pitää pyhittää ja luonnollisesti käydä kirkossa. Ethän myöskään vaadi mahdolliselta ateistityönantajaltasi palkkaa seuraavalta kolmelta päivältä vaan pyydät palkan kirkoltasi? Jos talosi palaa sunnuntaina, soitatko palokunnan, jonka työntekijöiden pyhäpäivän pyhittäminen estyy? Mietippä vähän ennen kuin lauot tuollaisia ajatuksia.

Sitä paitsi, oikea uskovainen rukoilisi jumalaa lähettämään sadepilven kohdalle, jos talo palaa, eikä vaivaisi maallisia viranomaisia.

Vierailija
145/149 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ateistina mene uutenavuotena töihin.

Vierailija
146/149 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pyyhin perseeni teidän herrallanne ja juhlin saturnaliaa.

Mutta rukoilkaa kovemmin niin kyllä ne teidän taikanne ihan var-mas-ti muuttavat mieleni, eix je?

Kannattaisi se saturnaliakin viettää sitten oikeaan aikaan, niin olet vähemmän nolo. 

Onneksi satuolentojen totena pitäminen ei ole YHTÄÄN noloa! :D

Mistä päättelet, että pidän satuolentoja tosina? Osaan toki viettää juhlat oikeaan aikaan eikä se liity tähän mitenkään. Saturnus taas ihan todistetusti on olemassa ja olen nähnyt sen kaukoputkellani. Siksikin saturnalian ajankohta on erityisen tuttu. 

Hyvää päivää kirvesvartta.

Vierailija
147/149 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi luovun saavutetuista eduista kun kristityt ei luovu Jeesuksesta.

Vierailija
148/149 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kristitytkin juhlivat oikeasti muinaista talven taittumisen pakanajuhlaa, vaikka luulevat että on kyse Jeesuksesta.

Vierailija
149/149 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyhäthän on parhaita työpäiviä, kun asiakkaat antaa työrauha.

t. Yrittäjä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kaksi