Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ateisti, kai olet seuraavat 3 päivää töissä?

Vierailija
23.12.2024 |

Vai haluatko kuitenkin sisimmissäsi uskoa Herraamme Jeesus Kristukseen ja olet vapaalla seuraavat 3 päivää Hänen syntymäänsö juhlistaen?

Kommentit (149)

Vierailija
1/149 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tunnen näin ajattelevia uskovaisia useitakin. Puhuvat tällaista julkisesti ja tosissaan. 

Vierailija
2/149 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon vapailla kun työpaikka on kiinni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/149 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen uskovainen ja olen seuraavat 3 pvä töissä.

Mutta provohan tämä onkin. Päivän "ateistit sitä sun tätä".

Vierailija
4/149 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskis, oot kai aina 6 pvää viikossa töissä ja pyhität vain lepopäivän?

Vierailija
5/149 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiselle ateistille tämä pakanallinen suomalaiseen kulttuuriin jo kauan ennen tuontiuskontoa kuulunut keskitalven juhla sopii vallan mainiosti siinä kuin juhannuskin.

Monikohan uskova edes muistaa mitä kristillistä sisältöä yritettiin liimata juhannuksenkin päälle mutta ei oikein tahtonut tarttua ja unohdettiin vähin äänin.

Vierailija
6/149 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai menen tyhjälle toimistolle laukaisemaan kaikki hälyttimet kolmeksi päiväksi. Tyhmä kysymys.

Vierailija
7/149 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai olen. Sotella yövuorossa. Tulee hyvät 140% lisät. Olin myös itsenäisyyspäivän. Olen uudenvuoden ja loppiaisen. Ja teen 30 tuntia ylitöitä, tulee hyvät lisät siitäkin. Silti vaikka olen täysillä tunneilla, yhteenkin viikkoon osui 3 työpäivää, joista 6 tuntia oli ylitöitä. 

Vierailija
8/149 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalaiselle ateistille tämä pakanallinen suomalaiseen kulttuuriin jo kauan ennen tuontiuskontoa kuulunut keskitalven juhla sopii vallan mainiosti siinä kuin juhannuskin.

Monikohan uskova edes muistaa mitä kristillistä sisältöä yritettiin liimata juhannuksenkin päälle mutta ei oikein tahtonut tarttua ja unohdettiin vähin äänin.

Juhannuksen muka-kristillinen tausta unohdettiin vähin äänin kun todettiin että tekipä kirkko mitä tahansa niin suomalaiset ryypäävät joka tapauksesa kaksin käsin, juoksentelevat alastomana ympäriinsä ja nussivat kaikkea mikä liikkuu.

Jouluna on yleensä niin kylmä että pysyvät neljän seinän sisällä ryyppäämässä ja nussivat toivottavasti vain paikalla olevaa puolisoaan mikä on kirkolle vielä ihan OK

Vierailija
9/149 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makaan sohvalla ja nautin, kun päivät pitenee. Valita sunkin eloon. 💖💎💫🧭

Vierailija
10/149 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon työmarkkinaosapuolten päättäneen työ- ja loma-ajoista sulassa sovussa, ja tämä pääättänee tämän jankkauksen.

Vierailija
11/149 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin mielelläni mutta kun ei töihin päästetä joulun aikaan.

Vierailija
12/149 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen uskovainen ja olen seuraavat 3 pvä töissä.

Mutta provohan tämä onkin. Päivän "ateistit sitä sun tätä".

Enää puuttuu Joulu on pakanajuhla ja nää Jeesus ei syntynyt jouluna -sankarit. Ja sitten pakanauskontokin on uskonto -tyypit. 

Vierailija
13/149 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valoa siis valoa ja rauhaa iloa sunkin "jouluun", kaupallista törsäämistähän tämä on joillakin vaan 😅

Elämä on auringossa. Ja vuodenkierto, sen tarkkailu ja juhlat on ravinnon vuoksi. 🤗

Vierailija
14/149 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, olen työtön.

Vierailija
15/149 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeesuksen syntymäpäivä on määritetty syksylle. Miksi teidän pitää pilata pakanoiden juhlat?

Vierailija
16/149 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jeesuksen syntymäpäivä on määritetty syksylle. Miksi teidän pitää pilata pakanoiden juhlat?

Tai keväälle. Tällä oli jotain tekemistä karitsojen syntymisen kanssa Jerusalemin alueella. Joka tapauksessa vuodenaika ei missään tapauksessa ollut keskitalvi.

Vierailija
17/149 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti en voi olla kun pomo kieltäytyi maksamasta niiltä päiviltä palkkaa. En minä nyt ilmaiseksi mene töihin.

Vierailija
18/149 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työnantajani ne vapaapäivät päättää enkä minä. En edes pääsisi työpaikalleni jouluna vaikka haluaisin. Mikä typerä kysymys tämä oikein oli.

Vierailija
19/149 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko teidän pakko tunkea se tuontiuskonto tänne pakana-pohjolaan. Oltaisiin osattu bilettää ilman jeesusteluakin. Veitte meidän pyhät hetket omaan kalenteriinne 😡

Vierailija
20/149 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kristus syntyi syksyllä lehtimajan juhlan aikaan. Tyhmäkin tämän tietää. Sillä asialla ei ole mitään tekemistä joulun kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi neljä