Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miesystävä halusi, ettei kumpikaan osta joululahjaa toisilleen

Vierailija
23.12.2024 |

Vähän ihmettelen sitä, kun olen nyt 8kk seurustellut miesystävän kanssa ja minä olin jo suunnitellut, mitä voisin ostaa hänelle joululahjaksi, mutta hän lähettikin viestin, jossa kirjoitti, että"sovitaanko, ettei osteta toisillemme joululahjoja, sillä en keksi mitä ostaisin sinulle?". Varsin, että se sopii. 

Ihmettelen vaan, että miten niin ei keksi mitä ostaisi minulle, että eikö hän ole yhtään tutustunut minuun näiden kuukausien aikana, että voisi yhtään ajatella, millaisista jutuista minä pidän? Esimerkiksi joku ravintola- tai hierontalahjakortti olisi ollut just sopiva ja helppo hankkia.

Kommentit (131)

Vierailija
121/131 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Exä oli näitä "en osta lahjoja kun en keksi mitään" ihmisiä. Tavallaan se oli ok, mutta toisaalta harmitti olla joulun ainoa joka ei saanut mitään vuosi toisensa jälkeen. Nyxä on toista maata, lahjoja on aina useita ja hän keksii hyviä lahjoja paljon (olen myös helppo lahjojen kohde kun en juurikaan ole mitään saanut niin kaikki ilahduttaa).

Nyt tuntuu hyvältä kun viimein saa lahjoja, kun lapsena niistä jäi paitsi.

No, sehän on hyvä jos kumpikin on eroon tyytyväinen. Toinen siksi, ettei saa puolisolta kaipaamaansa huomiointia ja toinen siksi, että kokee lahjahuomioinnin olevan lapsellista käytöstä.

Minustakin exäni suureet haaveet harrastuksien yms muiden osilta kuulostivat hölmöiltä, mutta koska asia oli hänelle tärkeää, niin jätin tämän sanomatta ääneen ja tuin häntä haaveissaan. Hän oli asiasta iloinen, sehän oli pääasia.

En tiedä miksi olla suhteessa, jossa se toisen ilahduttaminen on ajatuksena vallan mahdoton. 

Vierailija
122/131 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vedäpä sinä akka hieromalahjakortti korvillesi niin opit käyttäytymään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/131 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On tasapuolinen. Mies ei vain ole jouluihminen. Me ei siis olla vietetty joulua yhdessä kertaakaan, vaan lahjan olen antanut etukäteen. Tämän joulun lahjan annoin eilen hänelle. Mies ilahduttaa muuten ja viihdymme yhdessä. 

Nyt on pakko kysyä mikä kuvio tässä on kyseessä. Ei ole koskaan vietetty joulua yhdessä. Siis eikö ole suhdetta eikä avoliittoa tai avioliittoa? Varmaan ihmiset ovat epätovoisia, kun suostuvat tällaiseen kohteluun. Vai...onko miehellä itse asiassa vaimo ja lapsia?

Siis olemme molemmat eronneet ja seurustelemme. Itse vietän joulun lasteni kanssa. Mies on välillä aikuisten lasten luona tai yksin. Ei ole mikään joulun hössöttäjä. Itse teen vuorotyötä ja esim huomenna olen töissä ja samoin joulupäivänä ja tapaninpäivänä. Ei vain ole oltu jouluisin yhdessä. 

Vierailija
124/131 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vedäpä sinä akka hieromalahjakortti korvillesi niin opit käyttäytymään.

Ihan kylläkin annan nykyään itse itselleni juuri mieleisiäni lahjoja :)

Joskin samalla keskityn ihan itseni hemmotteluun,  eli parisuhteessa en itsekään enää antaisi mitään huomiointeja toiselle. En kylläkään näe mitään järkeä suhteessa, jossa ollaan kämppiksiä ja inhotaan toisiaan, niin yksinolo on voittanut parisuhteilun 6-0 :)

Vierailija
125/131 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, tuohon kuuluu vastata että haittaa. 

Minä olisin sanonut että mulle lahjat on tärkeitä ja voin kyllä antaa yleispätevän listan lahjoista joista pidän, niistä voi sitten nyt ja tulevaisuudessa ottaa vinkkejä

Vierailija
126/131 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olisin sanonut että mulle lahjat on tärkeitä ja voin kyllä antaa yleispätevän listan lahjoista joista pidän, niistä voi sitten nyt ja tulevaisuudessa ottaa vinkkejä

Itse pitäisin melkoisena red flagina, jos noin alkusuhteessa ei halua edes yrittää keksiä mitään lahjaa. Alkuhuuman pitäisi kuitenkin vielä olla isoimmillaan, toista kuunnellaan ja halutaan oppia tuntemaan, ja halutaan näyttää vielä niitä parhaita puoliaan. Kai 8kk aikana toisesta olisi oppinut edes jotain, jonka inspiroimana katselisi lahjaa? 

Vierailija
127/131 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ite pyyhkisin perseen tolla sun listalla.

Vierailija
128/131 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli ei menisi lahjalista hukkaan 😄

Vierailija
129/131 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli ei menisi lahjalista hukkaan 😄

Jep! Hyödyttää kaikkia, eli hän saa vessanpaperia ja sinä olet miettinyt valmiiksi lahjalistaa mitä ostat itse itsellesi erottuasi 🥰

Vierailija
130/131 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En seurustelisi miehen kanssa, joka ei halua ostaa lahjaa naiselle. Naisille kuuluu ostaa kauniita koruja ja ilahduttaa, miehet ostaa sen mitä tarvitsee, miehet ei koreile. Jotenkin typeräksi mennyt nämä parisuhteet, kun miehet ei enää liehittele. Vasta 8kk seurusteltu ja nyt jo tollasta tympeää?

Vierailija
131/131 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä jättäisin sen miehen. Saisi joululahjan, jonka muistaisi ikuisesti!