Nyt ei sit oo ollenkaan rahaa, eikä ruokaa. Ja joulu yksin kun ei ole varaa viettää sitä mitenkään tai matkustaa...Istun pimeässä asunnossa
Kiitos tästä hallitus ja kela!! Multa on leikattu jo 4kk ajan yli 30% pois toimeentulotuen perusosasta, siitä VIIMESIJAISESTA etuudesta joka on se viimeinen turvaverkko. Nyt ei ole varaa ostaa edes lamppuja palaneiden tilalle, joten olen kotonani pimeässä. Tänään en ole syönyt mitään, ja koko joulu näyttää menevän yksin pimeässä asunnossa syömättä...
Kommentit (148)
Vierailija kirjoitti:
Okei. Mie jätän vuokran postiin niin että minulla on sapuskaa ja valot. Merry Christmas Riikka Purra !
purran vika että olet saamaton ja laiska paska ja vielä tyhmä jus just.
Vierailija kirjoitti:
Kannattiko äänestää perskokkareita?
kannatti ja seuraavaksi äänestän kans.hyvästä palkastani jäisi edes jotain mulle eikä kaikki menis teille paska loisille.
Ei joulua ole pakko viettää erityisemmin. Tietysti jos itse haluaa, niin mikäs siinä. Minä en ole viettänyt vuosiin eikä se ole rahasta ollut kiinni. Saatan kuunnella radiosta vähän joululauluja mutta siinäpä se. Ne uudet joululaulut on yleensä ihan hirveän huonoja mutta vanhoja klassikkoja on joskus kiva kuulla.
Kun oli lapsi, niin silloinhan joulu oli ihan vuoden kohokohtia ja meillä kyllä perheessä vietettiin joulua. Itsellä ei ole lapsia, niin ei niin suurta mielenkiintoa mitenkään varsinaisesti viettää joulua. Kinkustakaan en nykyisin välitä.
Ulkomaillakaan en ole ollut kuitenkaan. Eli en ole myöskään "paennut" joulua.
Vierailija kirjoitti:
Mikset voi tehdä niinkuin kela käskee? Siitähän tuo johtuu
Saisko tähän vastauksen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saisko tähän vastauksen?
Mene töihin mulkku.
Kannattaako äänestää ihan muita kuin valta puolueita.Se vaan että seuraavatkin hallitukset joutuu säästämään.Onko hyötyä edes äänestää??mutta ei mitään persilja,vihreitä,eikä kokoomusta.Kokkareille ei riitä mikään Aika moni joutuu säästämään sähköstä,tälläkin 18kWh.Pimeässä patteri aloilla saa halvalla on tunnelmaa Mutta onhan sekin rahaa patterit ja sen valon kun ostaa,1€sai valoja pikku valo..Mulla on monia patteri valoja..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saisko tähän vastauksen?
Mene töihin mulkku.
En ihan tällaista vastausta odottanut
Haista paskaa ja lujaa ap.
Oot sairas trolli. Ongit kommentteja palstalta. Siis oot toimitta tai mode Sanoma Oy:lta.
Sitäpaitsi:
- jokainen on oman onnensa
- joka tarkoittaa sitä, että jokaisen pitää itse rakentaa, opiskella ja muodostaa se elämä
itselleen
- sillä kukaan muukaan sen tekisi
- sillehän ei mitään voi jos on: laiska, välinpitämätön, eikä piittaa mistään mitään, ei halua yrittää
- silloin täytyy tyytyä luuserin elämään, oleskeluun, tukiaisilla elämiseen, juopetteluun ja
muuhun vastavaavaan paskaan ja oksennukseen elämässään.
- oma valinta. AINA.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt opit kantapään kautta, aloita heti säästäminen.
10-20€ säästöön joka kk niin ens vuonna parempi juolu.
Miten luulet säästämisen olevan mahdollista näin olemattomista tuloista?
ap
Voisit ihan näin joulun kunniaksi muuttua itsekin olemattomaksi - Konala, sinä olet heikoin lenkki, hyvästi.
Vierailija kirjoitti:
Haista paskaa ja lujaa ap.
Oot sairas trolli. Ongit kommentteja palstalta. Siis oot toimitta tai mode Sanoma Oy:lta.
Sitäpaitsi:
- jokainen on oman onnensa
- joka tarkoittaa sitä, että jokaisen pitää itse rakentaa, opiskella ja muodostaa se elämä
itselleen
- sillä kukaan muukaan sen tekisi
- sillehän ei mitään voi jos on: laiska, välinpitämätön, eikä piittaa mistään mitään, ei halua yrittää
- silloin täytyy tyytyä luuserin elämään, oleskeluun, tukiaisilla elämiseen, juopetteluun ja
muuhun vastavaavaan paskaan ja oksennukseen elämässään.
- oma valinta. AINA.
Niin totta, kuin olla voi!
Yksinäisyydestä et voi kelaa syyttää. Rahallako ostaisit itsellesi seuraa?
Ap on kusipää provoilija.
Kummallista että tällänen ketju pyörii jopa jouluaattona.
Tästä huomaa, miten ja kuka näitä aiheita ja ketjuja täällä tsekkaa ja masinoi.
Se on palstan ylläpitäjä, joka saa pitkistä ja runsaasti kommentoiduista ketjuista, suuret rahat palstan mainostajilta.
Perseestä koko palsta.
Algotritmeillä ylläpidettyä huu haata, alusta loppuun,
Sitäpaitsi:
Ketkä mukamas viettäis jouluaattoa täällä. Just tähän aikaan, kun lähes kaikissa Suomen kodeissa
ollaan aloittelemassa Joulun pääateriaa?
Syyttää sandra mariinii, tuhlas kaikki rahas
Vierailija kirjoitti:
Syyttää sandra mariinii, tuhlas kaikki rahas
Elelee nykysin itse aika luksus tyyppistä elämää, kysy jos lähtis vaikka treffeille kun on näitä vas.suvaitsevaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt opit kantapään kautta, aloita heti säästäminen.
10-20€ säästöön joka kk niin ens vuonna parempi juolu.
Miten luulet säästämisen olevan mahdollista näin olemattomista tuloista?
ap
no sitten kannattaa hankkia niitä tuloja.
Tämä ikuisuusspämmi ilmiannettu.
Jos ei olisi edes kaurahiutaleita, eikä löytyisi yhtään tölkkejä, olisi kai pakko varastaa kaupasta.
Kannattiko äänestää perskokkareita?