Joskus tammikuun aikana yritykseni ajetaan konkurssiin ja luultavasti kevään aikana joudumme muuttamaan
Talomme ulosmitataan ennen vappua. Siitä huolimatta makselen noita yrittäjyyden velkoja seuraavat 15 vuotta. Että oikein hyvää joulua kaikille.
Kommentit (38)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä alan yritys?
Pienyritys...myyn iltapukuja..sijainti Äänekoski
MESLEW?
Vasemmiston mielestä kaikki yrittäjät on liian rikkaita ja pitäisi verottaa lisää jotta heidän taiteilijan eläkkeitä nostettaisiin.
Vierailija kirjoitti:
Your bad. Omia valintoja. Hyvää joulua!
Tämän kokoomuslaisempaa asennemaailmaa ei ole olemassa.
Vierailija kirjoitti:
Vasemmiston mielestä kaikki yrittäjät on liian rikkaita ja pitäisi verottaa lisää jotta heidän taiteilijan eläkkeitä nostettaisiin.
Oikeiston mielestä vapaa kilpailutalous paitsi kavereiden yritystuet ei tietysti vääristä sitä mitenkään.
Vierailija kirjoitti:
Ap itseäsi saat syyttää konkurssista, se on sinun yritys ja sinä olet vastuussa siitä yrityksestä.
Olen aina ihmetellyt, miksi kaikkein typerimmät alkavat yrittäjiksi.
"Ajetaan konkurssiin", helvetinmoinen vastuunpakoilija olet, ap. Itse jätit verot/ laskut maksamatta. Et osaa budjetointia etkä myöskään katetuotto I tai II
Vierailija kirjoitti:
Ja sitten työttömiä patistetaan yrittäjiksi. Hahhah, maailman huonoin neuvo!
Valtio säästää, kun ei tarvitse maksaa työttömyyskorvausta.
Yrittäjä ei voi olla työtön.
Vierailija kirjoitti:
Osaamattomia on kyllä turha patistella yrittäjiksi. Tulee lopulta yhteiskunnalle kalliimmaksi. Yksi tuttu osaamaton yrittäjä sähläsi niin verojen kanssa, että uhkaillaan jo vankilalla. On useamman lapsen isä.
Sieltä vankilasta se varmaan oikein tosissaan maksaa laskut ja elättää lapset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä alan yritys?
Pienyritys...myyn iltapukuja..sijainti Äänekoski
MESLEW?
Tää trolli ulisee viikoittain ja aina väittää olevansa Äänekoskella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valtio säästää, kun ei tarvitse maksaa työttömyyskorvausta.
Yrittäjä ei voi olla työtön.
Voi olla. Työttömyysturva hankitaan Yrittäjien Työttömyyskassan jäsenmaksuilla.
Vierailija kirjoitti:
Nimenomaan. Resursseja vaativaan hommaan potkitaan niitä, joilla on kaikista kapeimmat hartiat taakkaa kantaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap itseäsi saat syyttää konkurssista, se on sinun yritys ja sinä olet vastuussa siitä yrityksestä.
Olen aina ihmetellyt, miksi kaikkein typerimmät alkavat yrittäjiksi.
Yrittämisessä on aina riskinsä.
Usein yrittäjiksi lähtevät ne, joilla ei ole muuta vsihtoehtoa. Typerät harvemmin. Ne, jotka eivät uskalla, v l ttuilevat sitten vauvapalstoilla.Vai mitä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Your bad. Omia valintoja. Hyvää joulua!
Taloudelle on tullut kaksi pahaa iskua peräkkäin. Korona ja sota. Kumpikaan ei vaikuta suoraan omaan alaan mutta ihmiset on hyvin tarkkoja rahoistaan.
Ja nykyhallitus on ainakin omalla kohdaltani se suurin.
Tiedän ihmisiä jotka on maksaneet isot ulosottovelat pois ja aloittaneet alusta.
Sinä olet jo kerran yrittänyt jotain ja onnistunut pitkälle. Nyt näyttää pahalta, mutta aloita uudelleen, maksa joka penni takaisin ja näytä jälkikasvulle hyvää esimerkkiä. Jos lohduttaa niin monelta muultakin menee tässä tilanteessa kaikki, ja kymmenen vuoden päästä niillä on hyvä olla jotka jaksoi ponnistaa tyhjästä uudelleen. Jos olet yrittäjänä hoitanut asiat edes suurinpiirtein hyvin, niin menet vaan hakemaan töitä ihan mistä vaan, sitten opiskelet vaikka uuden tutkinnon ja pääset jaloillesi
Ja pidä mielenterveydestä huolta. Moni jää tuossa vaiheessa huono-osaiseksi kun ei ole enää paljon hävittävää, mutta koska et varmaan syntynyt kultaisikka suussa (miksi muuten olisit yrittäjä) niin osaat jotain.
Ja yrittäjälle, niin minä tiedän mitä on aloittaa alusta kun kaikki mikä on tärkeää viedään vähän epäoikeudenmukaisesto, ja sitten ne joilta ei viety, vielä pilkkaavat päälle.
Nyt kymmenen vuoden päästä voin sanoa, että kun kylmästi aloitin nollasta ja maksoin oppirahat, olen kaikin puolin paremmassa asemassa kuin kukaan niistä jotka ei silloin pudonneet ja jotka katsoivat nenänvarttaan pitkin. Olivat iloisia kun epäonnistuin. Että jos jaksat yrittää niin kyllä se siitä palkitaan.
Huolehdi että annat lapsille sen esimerkin että et jää toimettomaksi. Jos et pääse heti töihin, vietä paljon laatuaikaa lasten kanssa. Jos menet, ota mitä vaan töitä vastaan. Istutat vaikka metsää jos ei muuten. Näytät, että aina löytyy töitä jos haluaa.
Moni yrittäjä opettaa lapsilleen huonon työmoraalin ja menestyvien yrittäjien lapset ei välttämättä osaa sitten tehdä töitä, kun eivät ole olleet pohjalla vaan ovat melkein esimiesasemassa lapsena. Tämä on toinen syy siihen miksi yrittäjien lapsista ei tule yrittäjiä.
Itse olen nähnyt liikaa näitä perheitä missä hyvien perheiden lapset joilla on ollut tasainen, ongelmaton ja rikas lapsuus, eivät koskaan saavuta samaa elintasoa kuin vanhemmat. Voit vielä tarjota lapsille hyvän esimerkin ja saada heidät kouluttautumaan onnistujiksi, jotka eivät luovuta ekaan vastoinkäymiseen.
Mitä sille ikäluokalle kävi joka ysärin aikaan oli konkurssiaallossa?
Ap oot idiootti, olisit perustanut onlyfans sivut ja testannut h.omojen puolesta tekopeniksiä perseeseesi.
Terkuin Maarika fingeritvittuun