Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkälaisia naisia miehet iskee baarissa

Vierailija
23.12.2024 |

Ystäviäni isketään baarissa jatkuvasti, mutta itse saan kuulla olet helvetin upea/kaunis/seksikäs/söpö kommentteja ja iskemisyrityksiä ainoastaan netissä. Mikä saisi miehet lähestymään minua myös baarissa? Olen nuori, helposti lähestyttävä ja aina iloinen, joten en ymmärrä missä menee pieleen!

Kommentit (64)

Vierailija
61/64 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puheliaita ja jätkämäisiä. No ehkä hienoissa ravintoloissa kehdataan tutustua niihin hienostuneempiin ja viehättävimpiin?

Vierailija
62/64 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet tulevat juttelemaan niille, joilta saavat katsekontakteja ja hymyjä ts. jotain vastakaikua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/64 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En, paino jakaantunut kauniisti ja ylipainoa ei ole 🙌

ap

Ylipaino, normaalipaino, yms. ovat terveydellisiä määreitä, eivät siis kauneusindeksiä eivätkä séksikkyysindeksiä. BMI 18,5 tarkoittaa kaunispainoista kaunotarta (joita miehet lähestyvät hanakasti), mutta BMI 24,99 on rumapainoinen rumilus (joita miehet karttavat kuin ruttoa). Katso virallinen kauneudellisuuden kehonmassaindeksi: https://keskustelu.suomi24.fi/t/17641507/kauneusindeksi#comment-1203768…

Ainoastaan ääliö tekee johtopäätöksiä BMI:n perusteella. Joka ikisen fitnessmisukan painoindeksi on korkeampi kuin mitä habitus antaa ymmärtää.

Vierailija
64/64 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua eii oo koskaan isketty missään, ihan itse jouduin miehen ettiä!