Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkälaisia naisia miehet iskee baarissa

Vierailija
23.12.2024 |

Ystäviäni isketään baarissa jatkuvasti, mutta itse saan kuulla olet helvetin upea/kaunis/seksikäs/söpö kommentteja ja iskemisyrityksiä ainoastaan netissä. Mikä saisi miehet lähestymään minua myös baarissa? Olen nuori, helposti lähestyttävä ja aina iloinen, joten en ymmärrä missä menee pieleen!

Kommentit (64)

Vierailija
41/64 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhanaikainen tapa lähestyä baarissa, ei todellakaan. Netissä tai salilla!

Vierailija
42/64 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos käyt useamman kerran samassa baarissa, niin varmasti joku kiinnostuu. Mutta ne kunnolliset miehet eivät ole jonon etupäässä, jos olet passiivinen saat jännät kusipäät kimppuusi ensinmäiseksi. Ja sitten kadut baariin menoa ja toteat kaikki miehet ovat  sikoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/64 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et varmaan ole helposti lähestyttävä jos sinua ei lähestytä.

Mitä tämä siis tarkoittaa? Olen itsekin saanut kuulla juuri tuota etten ole helposti lähestyttävä enkä vain millään ymmärrä mitä se tarkoittaa. Juu, olen hieman ujo, sekö tekee vaikeasti lähestyttäväksi? 

Vierailija
44/64 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikset hae netistä seuraa, jos siellä kerran on kiinnostuneita?

Baarissa ei valitettavasti voi valkkailla kuka sulle tulee juttelemaan. Tosi rasittavaa välillä hankkiutua eroon niistä tyypeistä, jotka ei kiinnosta itseään ollenkaan.

Kyynel, mutta miehilläkin täytyy olla paikka, jossa pääsevät iskemään ketä haluavat

Ihan vapaasti voi tulla juttelemaan, ongelma vaan on se, ettei mene kerrasta jakeluun, kun ystävällisesti sanot, ettet tarvitse/etsi seuraa. Jäädään kyttäämään tai jauhamaan paskaa ja yritetään iholle, vaikka olet kertonut olevasi naimisissa ja on sormukset sormessa ja kaikki. Jotkut käytöstavat olisi hyvä hankkia, jos ei kaipaa portsaria saattamaan pihalle.

Vierailija
45/64 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisista miehistä puhut? Kertapanon kerjääjiä en pidä miehinä, miehellä on ajatuksia ja unelmia yhtä yötä pidemmälle.

Vierailija
46/64 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla aina lyhyet kaverit koitetaan iskeä, kun ovat n. 150cm itse olen 165cm ja ihan kaunis, mutta ei miehet minusta samalailla kiinnostu. Lyhyys on mies magneetti!

Vierailija
47/64 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä tämä siis tarkoittaa? Olen itsekin saanut kuulla juuri tuota etten ole helposti lähestyttävä enkä vain millään ymmärrä mitä se tarkoittaa. Juu, olen hieman ujo, sekö tekee vaikeasti lähestyttäväksi? 

Kyllä. Tuskin esim. katsot kovin usein silmiin kuten vähemmän ujo. Kun itse olet ujo, et anna vinkkiä siitä että kiinnostaisi. 

Vierailija
48/64 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse ainakin jätän ne oman liigan ulkopuolelta iskemättä. Olen tasainen seiska ja yli ysin naisiin ei lähdetä iskuyritystä kohdentamaan!

Tämä! Miesten maailma on paljon selkeämmin hierarkioitu kuin naisilla ja yleensä mies tietää noin suunnilleen mikä se oma taso on. Jokainen nainenhan sanoo olevansa aina täysi 10, kun mitä noita videoita netissäkin näkee. Miehet ei näin tee tai sano. Lähes jokainen mies tietää pauttiarallaa missä se oma taso kulkee ja yleensä ainakaan hirveästi yli sen ei lähdetä naista iskemään. Sille on looginen syykin, sillä miehet saa niin jumalattomasti pakkeja elämänsä aikana, että tuohon oman tason tuntemiseen on ikään kuin ollut pakko adaptoitua. On ikään kuin turha mennä hakemaan yhdet varmat pakit taas omaan pelikirjaan. Seiskan mies ei lähde pokaamaan ysin naista. Ja onhan tästä monta lehtijuttuakin, kun todella kauniit naiset valittavat

Asia toimii myös käänteisesti. Jos yökerhossa (tai baarissa) on joku todella kaunis nainen, ja on jatkuvasti yksin, kannattaa kutosen miehenkin yrittää. Jaa että miksi? Hän saavuttaa aivan huimaavan etulyöntiaseman kaikkiin muihin miehiin verrattuna, koska uskalsi sanoa päivää.

Vierailija
49/64 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa pukeudut kuin lesbotyrkky?

Vierailija
50/64 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millaisista miehistä puhut? Kertapanon kerjääjiä en pidä miehinä, miehellä on ajatuksia ja unelmia yhtä yötä pidemmälle.

Ihan tavalliset miehet kiinnostaa, jotka haluaisivat tutustua minuun ! Mutta olen ujo niin en tiedä vaikuttaako asiaan..

- ap

Vierailija
51/64 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos käyt useamman kerran samassa baarissa, niin varmasti joku kiinnostuu. Mutta ne kunnolliset miehet eivät ole jonon etupäässä, jos olet passiivinen saat jännät kusipäät kimppuusi ensinmäiseksi. Ja sitten kadut baariin menoa ja toteat kaikki miehet ovat  sikoja.

Tämä. Kun ne paikan tunnetut naistenmiehet pyörivät kimpussasi, niin eivät ne kunnollisemmat tavalliset miehet pääse tai uskalla lähietäisyydelle. Etenkin jos joku saa väärän käsityksen, että sinut on jo näiden toimesta testailtu.

Vierailija
52/64 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla aina lyhyet kaverit koitetaan iskeä, kun ovat n. 150cm itse olen 165cm ja ihan kaunis, mutta ei miehet minusta samalailla kiinnostu. Lyhyys on mies magneetti!

No taitaa 165 cm olla myös alle keskipituinen, joten pituus ei ainakaan ole sinulla se ongelma. 

Vierailija
53/64 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jospa pukeudut kuin lesbotyrkky?

Hah, en oikeastaan, en näytä juuri paljasta pintaa, ainoastaan hyvin istuvia vaatteita!

-ap

Vierailija
54/64 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanhanaikainen tapa lähestyä baarissa, ei todellakaan. Netissä tai salilla!

En kyllä usko, että kovin usein ihmiset tapaavat salilla! Tosin pitää myöntää, että salillani joskus näen kivan oloisen naisen, joka suorastaan tuijottaa minua. Ehkä pitäisi tutustua häneen, sillä enpä ole isompaa "vihreää valoa" nähnyt vähään aikaan. Joskus asettuu suorastaan eteeni seisomaan ja istumaan, selkeästi haluten, että huomaan hänet. 

Vierailija
55/64 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en ole todellakaan kaunis, mutta multa puuttuu joku ruuvi aivoista niin että uskallan tuijotella ihan ketä hyvänsä suoraan silmiin, ja hymyilen kuin vähä-älyinen, koska yksinkertaisesti tykkään ihmisistä. Rohkeasti hymyä ja katsekontaktia tulille ihan kaikkien ihmisten kanssa sukupuolesta riippumatta! Moni tosi kauniskin on yksin, kun ei uskalla hymyillä tai katsoa silmiin ennen kuin on virallisesti kätelty jonkun tuttavan esittelemänä.

Vierailija
56/64 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse ainakin jätän ne oman liigan ulkopuolelta iskemättä. Olen tasainen seiska ja yli ysin naisiin ei lähdetä iskuyritystä kohdentamaan!

Tämä! Miesten maailma on paljon selkeämmin hierarkioitu kuin naisilla ja yleensä mies tietää noin suunnilleen mikä se oma taso on. Jokainen nainenhan sanoo olevansa aina täysi 10, kun mitä noita videoita netissäkin näkee. Miehet ei näin tee tai sano. Lähes jokainen mies tietää pauttiarallaa missä se oma taso kulkee ja yleensä ainakaan hirveästi yli sen ei lähdetä naista iskemään. Sille on looginen syykin, sillä miehet saa niin jumalattomasti pakkeja elämänsä aikana, että tuohon oman tason tuntemiseen on ikään kuin ollut pakko adaptoitua. On ikään kuin turha mennä hakemaan yhdet varmat pakit taas omaan pelikirjaan. Seiskan mies ei lähde pokaamaan ysin naista. Ja onhan tästä monta lehtijuttuakin, kun todella kauniit naiset valittavat

Et voi enempää olla väärässä. Jokainen mies yliarvioi omat kykynsä/taitonsa yms. joka asiassa. Tämän näkee kun kaiken maailman suohirviöt yrittävät lähteä naisia iskemään

Vierailija
57/64 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole. Olen kaveporukkani pisin 168 ja aina tullaan juttelemaan baarissa.

Vierailija
58/64 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan irtoo niin kiinnostaa

Vierailija
59/64 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole. Olen kaveporukkani pisin 168 ja aina tullaan juttelemaan baarissa.

Mä olen 180 cm ja minua tulevat iskemään lähinnä ihan todella lyhyet miehet. Kaipa he ovat tottuneet siihen, että ovat lähes kaikkien naisten vierellä lyhyen näköisiä, niin heitä ei jännitä lähestyä edes hujoppia.

Vierailija
60/64 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita tyköistuvat (jos olet hoikka), mutta tavalliset vaatteet.

Itselläni pääsääntöisesti niin, että jos olen hyvin laitettu ja vaatteet on viimeisen päälle, saan olla aivan rauhassa. Jos vaan piipahdan tavallisissa vaatteissa ja arkimeikissä pubiin, niin miehet jonottaa siihen pöytään, jossa istun.

Kai sitten näytän silloin lähestyttävämmältä, kun muuta eroa ei käytöksessä ole.