Minkälaisia naisia miehet iskee baarissa
Ystäviäni isketään baarissa jatkuvasti, mutta itse saan kuulla olet helvetin upea/kaunis/seksikäs/söpö kommentteja ja iskemisyrityksiä ainoastaan netissä. Mikä saisi miehet lähestymään minua myös baarissa? Olen nuori, helposti lähestyttävä ja aina iloinen, joten en ymmärrä missä menee pieleen!
Kommentit (64)
Olen komea mies, mutta en lähesty kauniita naisia baareissa. Tavalliset naiset ovat jumalaisia, mutta kauniit aina ylimielisiä ja karanttuja
Yhden yön hutsu bimboja. Vaimokamaa etsitään muualta.
Sellaisilta läskeiltä sosialistisioilta saa helpoimmalla.
En iske minkäänlaisia vaan keskityn juomaan kaljaa. Vähemmän ylipainoisena tuli joskus joku koppelo viereen jutustelemaan, mutta yleensä lähti ennemmin tai myöhemmin. Varminta on juoda kaljaa ja koppelot sitten tulevat tai jäävät tulematta.
Minuakaan ei lähestytä baarissa vaikka kelpaisi myös yhdenillan kaveri ;)
Selvästikään et ole helpon ja antavan näköinen, vaikka helposti lähestyttävän näköinen olisitkin. Miehet viehättyvät siitä kun näkevät tai kuvittelevat näkevänsä naisen näyttävän siltä, että lähtee kyllä mukaan kun häntä yrittää.
Vierailija kirjoitti:
Selvästikään et ole helpon ja antavan näköinen, vaikka helposti lähestyttävän näköinen olisitkin. Miehet viehättyvät siitä kun näkevät tai kuvittelevat näkevänsä naisen näyttävän siltä, että lähtee kyllä mukaan kun häntä yrittää.
eli minulla ei kannata yrittää löytää elämän kumppania baarissa, koska sieltä löytyy vain seksiseuraa? Tää oli uusi
-ap
En voi sanoa tuohon muuta, kuin että lähesty itse.
Jo valmiiksi tärähtäneitä. Tosi mies suojelisi, mutta sekundamiehet haluaa vain hyväksikäyttää. Koska ovat lähtökohtaisesti huonompia.
Joka kerta vahingoittaessaan ihmistä sekunda loittonee yhä kauemmas siitä mitä alunperinkin oli vailla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
eli minulla ei kannata yrittää löytää elämän kumppania baarissa, koska sieltä löytyy vain seksiseuraa? Tää oli uusi
-ap
Koeta nyt edes näyttää hymyilevältä ja siltä että haluat päästä silittelemään miehen partaa. Ei sitä seksiä ole pakko lähteä harrastamaan, jos mies onkin oikeasti joku vonkaaja. Hymyä, lämpöä ja hyväksyntää ne parisuhdettakin kaipaavat miehet hakevat. Baari kieltämättä ei silti ole ehkä ykkösmesta hakea nimenomaan vakavaa suhdetta.
Omaa tasoa korkeammalla olevat jää kokeilematta. Torjunta tapahtuu noin 95% todennäköisyydellä jos yrittää lähestyä kaunista naista ja itse ei olekaan hänen kanssaan samalla tasolla.
Sellaisia jotka iskee takaisin, typerä vanhanaikainen termi ylipäätään.
Mikset hae netistä seuraa, jos siellä kerran on kiinnostuneita?
Baarissa ei valitettavasti voi valkkailla kuka sulle tulee juttelemaan. Tosi rasittavaa välillä hankkiutua eroon niistä tyypeistä, jotka ei kiinnosta itseään ollenkaan.
Minkälaisia naisia miehet iskee? Kaikenlaisia. Jos ei ole selkeästi liian isokokoinen+ruma, niin ihan satavarmasti kuka tahansa ei-mummoikäinen nainen saa sieltä seuraa. Kysymys ei kuulukaan noin, vaan ennemminkin että minkälainen mies kelpaa naisille? Tällaisena keskinkertaisena salilla käyvänä miehenä kävin 2008-2018 baareissa paljon ja tosi harvoin sieltä kuitenkaan sai naista. Oli hankalaa. Paljon tuli kuitenkin yritettyä. Harvalle kelpaa.
Vierailija kirjoitti:
Semmoisia jotka saa jotenkin erotettua laumastaan ja vaikuttavat siltä että seksiä voisi saman tien irrota.
Tämä on ainoa oikea vastaus
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse ainakin jätän ne oman liigan ulkopuolelta iskemättä. Olen tasainen seiska ja yli ysin naisiin ei lähdetä iskuyritystä kohdentamaan!
Tämä! Miesten maailma on paljon selkeämmin hierarkioitu kuin naisilla ja yleensä mies tietää noin suunnilleen mikä se oma taso on. Jokainen nainenhan sanoo olevansa aina täysi 10, kun mitä noita videoita netissäkin näkee. Miehet ei näin tee tai sano. Lähes jokainen mies tietää pauttiarallaa missä se oma taso kulkee ja yleensä ainakaan hirveästi yli sen ei lähdetä naista iskemään. Sille on looginen syykin, sillä miehet saa niin jumalattomasti pakkeja elämänsä aikana, että tuohon oman tason tuntemiseen on ikään kuin ollut pakko adaptoitua. On ikään kuin turha mennä hakemaan yhdet varmat pakit taas omaan pelikirjaan. Seiskan mies ei lähde pokaamaan ysin naista. Ja onhan tästä monta lehtijuttuakin, kun todella kauniit naiset valittavat
Kyllä ne laarinpohjamiehet lähestyy naisia ihan riippumatta siitä onko ne naiset omaa tasoa vastaavia. Kun ei ole mitään hävittävää, tietävät sen itsekin ja kukaan ei taatusti lähesty heitä.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä oot vaan ruma
Niin rumaa naista ei ole, ettei häntä iskettäisi. Parisuhde- tai välttämättä muussakaan mielessä ne iskijät eivät välttämättä ole varteenotettavia, mutta miehiä varmasti on tarjolla.
Vierailija kirjoitti:
Mikset hae netistä seuraa, jos siellä kerran on kiinnostuneita?
Baarissa ei valitettavasti voi valkkailla kuka sulle tulee juttelemaan. Tosi rasittavaa välillä hankkiutua eroon niistä tyypeistä, jotka ei kiinnosta itseään ollenkaan.
Kyynel, mutta miehilläkin täytyy olla paikka, jossa pääsevät iskemään ketä haluavat
Tämä! Miesten maailma on paljon selkeämmin hierarkioitu kuin naisilla ja yleensä mies tietää noin suunnilleen mikä se oma taso on. Jokainen nainenhan sanoo olevansa aina täysi 10, kun mitä noita videoita netissäkin näkee. Miehet ei näin tee tai sano. Lähes jokainen mies tietää pauttiarallaa missä se oma taso kulkee ja yleensä ainakaan hirveästi yli sen ei lähdetä naista iskemään. Sille on looginen syykin, sillä miehet saa niin jumalattomasti pakkeja elämänsä aikana, että tuohon oman tason tuntemiseen on ikään kuin ollut pakko adaptoitua. On ikään kuin turha mennä hakemaan yhdet varmat pakit taas omaan pelikirjaan. Seiskan mies ei lähde pokaamaan ysin naista. Ja onhan tästä monta lehtijuttuakin, kun todella kauniit naiset valittavat kun kukaan mies ei koskaan lähesty heitä. Tavallisen pottunokkaisen myyntimies mynttisen on aivan turha lähteä pokaamaan mitään Sara Sieppiä. Ei. Kyllä siinä pitää sitten olla joku ilmaveivi-granlundi.