Minkälaisia naisia miehet iskee baarissa
Ystäviäni isketään baarissa jatkuvasti, mutta itse saan kuulla olet helvetin upea/kaunis/seksikäs/söpö kommentteja ja iskemisyrityksiä ainoastaan netissä. Mikä saisi miehet lähestymään minua myös baarissa? Olen nuori, helposti lähestyttävä ja aina iloinen, joten en ymmärrä missä menee pieleen!
Kommentit (64)
Semmoisia jotka saa jotenkin erotettua laumastaan ja vaikuttavat siltä että seksiä voisi saman tien irrota.
En, paino jakaantunut kauniisti ja ylipainoa ei ole 🙌
ap
Itse ainakin jätän ne oman liigan ulkopuolelta iskemättä. Olen tasainen seiska ja yli ysin naisiin ei lähdetä iskuyritystä kohdentamaan!
Mikset voi itse lähestyä? En olisi saanut koskaan näin hyvää miestä, jos olisin jäänyt odottelemaan passiivisena.
Nettiin kuvat menee aina muokattuna.
Ne iskee naista turpaan ja lähtevät persukokoukseen homstelemaan.
Kun ei edes mene 😂 oon aika maanläheinen ja mulla ei tarvi olla mitään muuta netissäkään!
-ap
Et varmaan ole helposti lähestyttävä jos sinua ei lähestytä.
En ainakaan niitä ketkä kuvittelevat olevansa kauniita.
No ehkä hieman ujo alkuun! Toki ehkä nyt on aika aloittaa🙌
-ap
No antavaisia. Sehän se on koko homman juju.
Tavis -miehelle ihan hyvä taktiikka voi olla yrittämättä mitään. Usein joku nainen kiinnostuu ja jos itse oon vain seksiä hakemassa niin en ole kovin kranttu. Joskus jopa kauniit naiset tulee iskemään.
Yksin liikkuvia, ylisuojelevien/kateellisten kavereidensa kanssa liikkuvia ei maksa vaivan.
Sellaisia, joilla ei ole yrmeitä siipinaisia vierellä.
En ole ulkonäköni suhteen ylimielinen ja tulen toimeen kaikkien kanssa ja olen kaikkien kaveri, aina ollut. Mikä tässä siis on?
-ap
Vierailija kirjoitti:
En, paino jakaantunut kauniisti ja ylipainoa ei ole 🙌
ap
Ylipaino, normaalipaino, yms. ovat terveydellisiä määreitä, eivät siis kauneusindeksiä eivätkä séksikkyysindeksiä. BMI 18,5 tarkoittaa kaunispainoista kaunotarta (joita miehet lähestyvät hanakasti), mutta BMI 24,99 on rumapainoinen rumilus (joita miehet karttavat kuin ruttoa). Katso virallinen kauneudellisuuden kehonmassaindeksi: https://keskustelu.suomi24.fi/t/17641507/kauneusindeksi#comment-1203768…
Vierailija kirjoitti:
Sellaisia, joilla ei ole yrmeitä siipinaisia vierellä.
Joo, en ole koskaan ymmärtänyt näitä "kaverien" cockblockkauksia. Siis millainen kaveri koettaa estää toisen pariutumisen?
Sellaisia antavan sorttiisia, tietysti. Eihä se edes toimisi eri tyyppisen kanssa.
Eikös tämä ole ihan itsestäänselvyys?
Oletko rumapainoinen?