Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ymmärrä mitä miehenä teen Tinderissä

Vierailija
22.12.2024 |

Viimeiset kaksi matchia ovat olleet huijareita. Saan tykkäyksiä vain harvoin vaikka alueeni on varsin laaja. Tätä menoa kestää vuosikymmeniä löytää sieltä nainen.

Kommentit (134)

Vierailija
121/134 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

H o m o sek siin ei naista tarvitse.

Eli olet Tinderissä vain seksin takia,ja nainen on vain väline seksiin? Eipä ihme, jos ei onnista naismaailmassa. Ei sinulla ole naiselle mitään annettavaa.

Vierailija
122/134 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluatko kumppanin jostain Tinder-mälliämpäristä? Ooppa nyt rehellinen

No tämä. Miettikää nyt vähän, millainen nainen on tinderissä... hyi saasta

Edelleenkin,miksi olet siellä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/134 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet markkinoinnin uhri AP.

Tinderissä kannattaa olla miehenä vain jos kuuluu parhaimman näköiseen porukkaan, joita on alle yksi mies kymmenestä.

Kyseinen joukko saa swipet kaikilta naisilta ja he voivat valita uuden naisen joka päivälle. Lopuille ei tule mitään, kuten olet huomannut.

Jos haluat oikeasti löytää naisen, hän tulee vastaan oikeassa elämässä. Töistä, harrastuksista, tms.

Tässäpä neuvo teille miehille,jotka valottavat Tinderistä. Menkää pois sieltä!

Vierailija
124/134 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinder nyt vaan ei ole kovin sopiva paikka miehelle, joka ei ole komea, ja komeallekin se voi olla turhauttava joskus. t. komea mies

Vierailija
125/134 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luinka kauan sitten olet ollut Tinderissä?

Kevättalvella liityin. Vuosi tulee täyteen helmikuussa.

Kuinka monta naista olet sitten tavannut sitä kautta?

En ole tavannut ketään. Tykkäyksiä on tullut alle 10 ja matcheja neljä. Kaksi huijaria, yksi joka halusi ilmeisesti vain huomiota ja yksi ei viestitellyt millään tavalla.

Millaiset kuvat sinulla on? Ja mitä lukee profiilitekstissäsi?

Ensimmäinen naamakuva. Muutama lomakuva ja yksi minusta kalastamassa. Tekstissä ker

Naiset eivät halua nähdä mitään eläintenraatoja kuvissa. Ja toisekseen, jos se kalakuvat on ainoa, ainoita, kertoo se sen, että se on sinulle tärkeä asia. Nainen, joka ei harrasta samaa (harva tekee niin) ajattelee, että ei ole yhteisiä kiinnostuksen kohteita,ja mies tulee viettämään kaiken vapaa-aikansa kalassa. Naisille on tärkeää, että sitä aikaa vietetään yhdessä, sinulle ilmeisesti ei ole? Etsitkö vain huoltajaa ja pillua käytettäväksesi.

Vierailija
126/134 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata ruman tai edes varmaan keskinkertaisen miehen olla Tinderissä, etenkään jos ei ole valmis maksamaan. Toisin kuin aiemmin, Tinder on nyt käytännössä sellainen, ettet saa MITÄÄN ellet maksa. Et vaikka olisit hyvännäköinen, siis mies, sillä Tinder piilottaa sinut naisilta. Jos sentään olet komea mies, saatat kokea maksamisen jollain tasolla sen arvoiseksi, koska silloin myös tykkäyksiä ja matcheja pitäisi tulla kivasti. Mutta muuten ei kannata mennä sinne. Paska paikka. Ja sanon tämän komeana miehenä, joka saa siellä paljon huomiota ja on löytänyt seurustelukumppaneita jne.

Itse en miehenä maksa mitään, en ole panostanut profiiliin ja tulee silti tykkäyksiä. Järkyttävän rasittava sovellus joka tapauksessa, onneksi nyt juttua meneillään naisen kanssa josta olen kiinnostunut.

Vierailija
127/134 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin supliikki laatikkoleuka lentäjä-kirurgi mitään Tinderiä tarvii, niille tulee naisia ovista ja ikkunoista muutenkin. Vain epäsosiaaliset nysväkemiehet pyörii siellä vuosia. Silloin tällöin sinne eksyy ihan fiksu tavis mies, joka poimitaan parisuhteeseen hyvin nopsaan. Mun nykyinen mies ehti olla Tinderissä 3 viikkoa ja minä olin kolmas jonka tapasi.

128/134 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vain epäsosiaaliset nysväkemiehet pyörii siellä vuosia. Silloin tällöin sinne eksyy ihan fiksu tavis mies, joka poimitaan parisuhteeseen hyvin nopsaan. Mun nykyinen mies ehti olla Tinderissä 3 viikkoa ja minä olin kolmas jonka tapasi.

No mä olen käynyt paljon Tinder-treffeillä ja moni huipputason mies, joka on minulle antanut pakit, olen bongannut heidät uudestaan monta kertaa myöhemmin. Ja moni on myös sanonut, että on vaikeaa löytää treffiseuraa tai ainakin pidempiaikaista seuraa.

Vierailija
129/134 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millai pituutta reenataan, kysyy 170 pitkä?

Vierailija
130/134 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisena myös suunnitelmana poistaa Tinder, ei sieltä löydy suhdetta

-suurin osa miesten aloituksista "nussitaanko" ""fwb" jne

-hyvät keskustelut loppuvat usein ghostaamiseen

-viime vuonna treffit kolmen miehen kanssa, joista ensimmäinen jätti seksin jälkeen, seksi oli nykypäivän standardeilla raiskaus, toinen puhui vain eksästään, kolmas sanoi ettei ole kemiaa

131/134 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.hs.fi/elama/art-2000010121243.html

Eipä ole komeilla pk-seudulla asuvilla korkean tason miehilläkään helppoa, kuten tuo yllä oleva HS:n artikkeli osoittaa.

Vierailija
132/134 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomiakat luulevat itsestään liikoja. M28

Jännä ku sullekaan ei heru vaikka noin herttaisella asenteella liikkeellä! 

Vierailija
133/134 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiheeseen löyhästi liittyen. Olen 57 v dressman-miehen näköinen sopivasti harmaantunut, pitkä treenattu kaveri. Yliopistokoulutus. Hyvät ansiot. Ihan tavalliset asialliset kuvat. Tekstissä kerron, että en ole varsinaisesti naista vailla.Leski pitkästä liitosta, lapset tehty. Kuitenkin vihjaan, että sopivan löytyessä olen valmis rakastumaan. (ihan kaikki kohdat ei ole välttämättä totta)

Tulee niin pirusti osumia, joista valikoin sopivimmat kellistykseen. Olen hyvä kirjoittamaan ja puhumaan. 40+ vasta eronneet on helpoimpia ja antaa paljaalla. Pari-kolme kertaa tapaan ja sitten seuraava. Mitään aietta vakavampaan ei ole, vaikka saatan sellaisenkin vaikutelman antaa. Todennäköiseti olen jo siementänyt myös sen pullukan, jota koitat epätoivoisesti saada kahville.

Vierailija
134/134 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aiheeseen löyhästi liittyen. Olen 57 v dressman-miehen näköinen sopivasti harmaantunut, pitkä treenattu kaveri. Yliopistokoulutus. Hyvät ansiot. Ihan tavalliset asialliset kuvat. Tekstissä kerron, että en ole varsinaisesti naista vailla.Leski pitkästä liitosta, lapset tehty. Kuitenkin vihjaan, että sopivan löytyessä olen valmis rakastumaan. (ihan kaikki kohdat ei ole välttämättä totta)

Tulee niin pirusti osumia, joista valikoin sopivimmat kellistykseen. Olen hyvä kirjoittamaan ja puhumaan. 40+ vasta eronneet on helpoimpia ja antaa paljaalla. Pari-kolme kertaa tapaan ja sitten seuraava. Mitään aietta vakavampaan ei ole, vaikka saatan sellaisenkin vaikutelman antaa. Todennäköiseti olen jo siementänyt myös sen pullukan, jota koitat epätoivoisesti saada kahville.

Sellaista luovaa kirjoittamista ja fantasiointia siellä sitten näin joulupäivän aamuksi, LOL. :D :D :D 

Aloittajalle: jätä ne katiskakuvat pois. Tinder ei ole mikään Facebook, profiilikuvissa pitää olla kuvia sinusta, eikä mistään randomeista esineistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä seitsemän