Miehen äksyilevä käytös
Aina puhutaan ja kirjoitellaan naisen äksyilemisestä. Meillä sen hoitaa lahjakkaasti mies. Äkäilee kuin pikkukakara, lähtee ovet paukkuen ulos. Kun tulee kotiin, etsii, jos pääsisi jostain taas sanomaan. Voiko miehellä olla kuukautiset tai siihen rinnastettavat ajanjaksot. Eräs nainen sanoi, että miehelläsi on "karhun ajat", minä siihen, "miten hiirellä voi olla karhun ajat". Todella ärsyttävä äksyilevä mies!
Kommentit (12)
Joo, tapailin sellaista. Välillä mietin onko seurassani oikeasti useita vuosia itseäni vanhempi mies eikä pikkutaapero.
On tuota meilläkin. Pari viikkoa sitten alkoi Ärjyä. Minä menin ja katsoin häntä suoraan silmiin ja sanoin, että minulle et huuda. Yritti vielä, mutta minä toistin, että minulle et huuda. Silloin lopetti ja nyt on ollut rauhassa.
Meillä huutaa, ärjyy ja haukkuu vaimo päivittäin.
Ei osaa keskutella vaan huutaa.
Miehillä tuo äksyily on yhtäjaksoista ja agressiivisempaa kuin naisella. Silti juuri miehet on nostaneet tikunnokkaan kuukautiset ja naisen kiukuttelun.
Oikeasti naiset tietää että kuukausiin aikana ei ole pinna kireällä vaan ennen niitä ja silloin yleensä puututaan miesten käytökseen ja siitäkös ne suivaantui ja alkavat syyttää naista ja kuukautisia. Hoh, hoijaaaa
Eroa? Ja anna sen kasvaa aikuiseksi muualla, voi siellä sitten "päästä sanomaan jollekin". Kiukkupussi ei ole kiva kaveri kotona, luonne ei yleensä muutu, kuten ei ärtyisät äiditkään muutu. Alkoholi, työstressi, paineita, aspergerkiukku? Verensokerin lasku, unen puute, liikaa liikuntaa? Nuoruus, nuorena asiat otetaan liiankin tosissaan.
Vierailija kirjoitti:
Meillä huutaa, ärjyy ja haukkuu vaimo päivittäin.
Ei osaa keskutella vaan huutaa.
Ehkä hän haluaisi pelkkää läheisyyttä enemmän, ei aina sänkyhommiin johtavaa....
Joskus tuollaisen käytöksen takana on ihan terveydelliset syyt, kuten aivokasvain tai tukos. Ei välttämättä siis ilkeilyä..
Hiireksi alentamasi mies tahtoo päästää sisäisen karhunsa irti.
Nopeesti yleensä hiljenee jahka saa turpiin.
Isäni oli tuollainen.