En ymmärrä mitä miehenä teen Tinderissä
Viimeiset kaksi matchia ovat olleet huijareita. Saan tykkäyksiä vain harvoin vaikka alueeni on varsin laaja. Tätä menoa kestää vuosikymmeniä löytää sieltä nainen.
Kommentit (134)
Vierailija kirjoitti:
"Miksi kukaan osaisi kuvitella, että oletkin jotain parempaa kuin mitä kuvat kertoo? Opettele ottamaan kuvat jotka kertoo millainen olet oikeasti."
Tekohymy, viinilasi kädessä ja filtterit kertoo, millainen ihminen oikeasti on? lol
Tuollaisista naisistako tykkäät Tinderissä? Vai niistä, joilla on aito hymy? Vai vakavista?
Ai niin, miehet vetää kaikki oikealle...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luinka kauan sitten olet ollut Tinderissä?
Kevättalvella liityin. Vuosi tulee täyteen helmikuussa.
Kuinka monta naista olet sitten tavannut sitä kautta?
En ole tavannut ketään. Tykkäyksiä on tullut alle 10 ja matcheja neljä. Kaksi huijaria, yksi joka halusi ilmeisesti vain huomiota ja yksi ei viestitellyt millään tavalla.
Taitaa vaan ikävä kyllä olla niin että naama ei miellytä. Olen pienestä kaupungista ja sain ekana päivänä 15 tykkäystä, enkä edes panostanut kuviin pahemmin. Tinder on muutenkin karu varsinkin miehille, kannattaa yrittää ihan livenä.
Mulla on naisena hakualueena vain oma kaupunki. Hetken oli maksullinen versio ja sain muutamassa päivässä 300 tykkäystä. Niistä 90% ei omasta kaupungista, joten ihan sama vaikka millainen anodis olis ollut, etäsuhde ei kiinnosta. Sitten kun niistä paikallisista karsi seksinvonkaajat pois, niin eipä sitä montaa jäänyt..
Vierailija kirjoitti:
Jos eräilystä tykkäät, niin ota itsestäsi kuvia luonnon keskellä. Mutta jätä eläimenraadot ja muut machojutut pois. Jaa niitä vaikka kavereillesi.
Miksi ihmeessä?
Eikö ole hyvä että kalastuksesta pitävä poistaa heti kärkeen ne ehdokkaat jotka parin vuoden päästä yrittäis kieltää sitä lähtemästä harrastamaan?
Ottaako koville ettei mies halua tehdä kompromissia pelkän naisen vuoksi?
Naisille toki uskomaton ajatuskin että joku olisi kuvissa rehellinen, sen verran filttereitä naisilla aina noissa kuvissa. Viikko sitten otetussa kuvassa naisella on kaunis rusketus, mutta livenä huomataan ettei nainen ole nähnyt aurinkoa kolmeen vuoteen ja kasvojen harmaus johtuu alkoholista.
Jos osaa duunin Teamsissä heittää asiallista läppää naisille, osaa heittää läppää mimmeille Hingessä.
Olen tosi kranttu kelle laitan viestiä (mimmillä pitää olla hauska yksityiskohta profiilissa ja mimmit laittaa niitä täkyinä), mutta statsit on about uusi keskustelu per 30 viestiä. Tämä tarkoittaa paria mätsiä per viikko.
Vertaa sitä ajankäyttöön Tinderissä. Pääsee paljon vähemmällä.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on naisena hakualueena vain oma kaupunki. Hetken oli maksullinen versio ja sain muutamassa päivässä 300 tykkäystä. Niistä 90% ei omasta kaupungista, joten ihan sama vaikka millainen anodis olis ollut, etäsuhde ei kiinnosta. Sitten kun niistä paikallisista karsi seksinvonkaajat pois, niin eipä sitä montaa jäänyt..
Joo, ei paljon lämmitä ne tykkäykset Argentiinasta. Jostain syystä se Tinderin rajaus ei toimi kunnolla. Mut enpä mä enää edes ole siellä. Liikaa huijareita/valehtelijoita.
Pärstä kertoin kun on kunnossa niin saa mieskin tykkäyksiä, tekstille ihan sama mitä siinä on kun pärstä katsotaan ekana. ammatti pitää mainita, lääkäri tai lentäjä. semmoinen ammatti, joka viehättää naisia, joka saa naisen pöksyttimet kostumaan. Rahaakin pitää olla, iso talo, autot, veneet, jahdit ja vaikka mitä. Instassa paljon kuvia jahdin kannelta auringonlaskusta, saa naiset kiinnostumaan, että oisinpa minä mukana.
Hampaat pitää olla suussa ja olla kiiltävän valkoiset, tumma ihoinen kun on, helpottaa asiat. Ei haittaa vaikka on siivooja ghanasta, kunhan vain on iso meisseli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hymyile kuvassa!!! Profiilista pitää tulla positiiviset vibat
Rehellisesti, kaikkia hymy ei pue ja kaikki ei osaa tekohymyillä. Jos itse yritän käskystä hymyillä, niin naamalleni nousee pikemmin virnistys.
Noh, kuka haluaa kumppanin jonka hymy on irvistys..
Niin, kaikilla ei ole sitä söpöä mallipojun ylähammashymyä täydellisellä hammasrivistöllä. Yllättää, vai oletko kuplassa?
Koitapa baarista iskeä naista yrmynaamalla
Vähänkään järkevä aikuinen ei etsi baarista puolisoa.
Vierailija kirjoitti:
Usko minua, olet aina maksullinen versio jota kukaan ei halua.
Vierailija kirjoitti:
Pärstä kertoin kun on kunnossa niin saa mieskin tykkäyksiä, tekstille ihan sama mitä siinä on kun pärstä katsotaan ekana. ammatti pitää mainita, lääkäri tai lentäjä. semmoinen ammatti, joka viehättää naisia, joka saa naisen pöksyttimet kostumaan. Rahaakin pitää olla, iso talo, autot, veneet, jahdit ja vaikka mitä. Instassa paljon kuvia jahdin kannelta auringonlaskusta, saa naiset kiinnostumaan, että oisinpa minä mukana.
Hampaat pitää olla suussa ja olla kiiltävän valkoiset, tumma ihoinen kun on, helpottaa asiat. Ei haittaa vaikka on siivooja ghanasta, kunhan vain on iso meisseli.
Tässä on kiteytettynä tinder ja ei edes tiedä onko lausunto miehen vain naisen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, ei paljon lämmitä ne tykkäykset Argentiinasta. Jostain syystä se Tinderin rajaus ei toimi kunnolla. Mut enpä mä enää edes ole siellä. Liikaa huijareita/valehtelijoita.
Tässä nainen prinssille, vähän kännissä ja ihmettelee missä rajat menee. Jopa huijarit pakenivat häntä.
Vierailija kirjoitti:
Incelin ulinaa kuultavissa
Vierailija kirjoitti:
Niinhän se menee, että naama katsotaan ekana, tekstille ihan sama.
Vierailija kirjoitti:
Miksen saisi kertoa millaisen naisen haluan?
Saat tietysti. Mutta nainen ei kiinnostu sinun profiilistasi siksi, että kerrot omat toiveesi ja sen mitä SINÄ haluat, ja jos hän sattuu sopimaan odotuksiisi. Nainen kiinnostuu profiilistasi siinä tapauksessa, jos SINÄ olet sitä, mitä HÄN haluaa. Joten sun täytyy kertoa itsestäsi ja ns. markkinoida itsesi naisille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hymyile kuvassa!!! Profiilista pitää tulla positiiviset vibat
Rehellisesti, kaikkia hymy ei pue ja kaikki ei osaa tekohymyillä. Jos itse yritän käskystä hymyillä, niin naamalleni nousee pikemmin virnistys.
Noh, kuka haluaa kumppanin jonka hymy on irvistys..
Niin, kaikilla ei ole sitä söpöä mallipojun ylähammashymyä täydellisellä hammasrivistöllä. Yllättää, vai oletko kuplassa?
Koitapa baarista iskeä naista yrmynaamalla
Vähänkään järkevä aikuinen ei etsi baarista puolisoa.
Jos ei kelpaa Tinderi, eikä baari; mistä sitten ?
Vierailija kirjoitti:
Tinder-nainen on joko ruma tai nirso. Ei siellä ole normaaleja naisia.
Oman tasoiset naiset (rumat) antaa tykkäyksiä, ja se on loukkaus, ja kauniilta nuorilta naisilta ei tule, koska he ovat huomattavasti oman tason yläpuolelle.
Oivoi. On se kurjaa,kun Tinder ei olekkaan missi-pillun tilaus Wolt miehille. Kyynel.
Vierailija kirjoitti:
Niin. Mitä teet Tinderissä?
Tämä minuakin aina näissä ulinoissa ihmetyttää-Tinder on pska paikka,jossa ei ole miehelle mitään (= ei saa sitä missitason kaunotarta), mutta siellä on pakko olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinhän se menee, että naama katsotaan ekana, tekstille ihan sama.
Onneksi miehiä kiinnosta naisten luonne ja persoonaa. Oli se sitten livenä tai Tinderissä. Eikun, sehän oli se ulkonäkö.
Parikin tuttuani ovat olleet Tinderissä, ja ovat oikein vetävännäköisiä ja viehättäviä naisia jos näin heteronaisena kykenen tätä arvioimaan.
Mutta sen lisäksi on ollut aika paljon uutisointia siitä kuinka paljon Tinderin kaltaisssa aplikaatiossa on huijareita nykypäivänä. Ei voi mitään, jos haluat löytää seura Tinderistä joudut kahlaamaan bottiviidakon läpi.