Näettekö koskaan unia seksistä?
Kommentit (25)
Anoppi on tullut siemennettyä monta kertaa unissaan
Tosi harvoin, vaikka olen todella seksuaalinen valveilla. Silloinkin kun nään ns. seksiunia, se seksi ei ole siinä pääasia, vaan lähinnä joku sivujuoni, eikä se oikeastaan tunnu oikealta
Joskus tosi harvoin. Joskus oon jäänyt tosin miettimään että oonko kovastikin voihkinut tai muuten äännellyt unissani jos on ollut rajua menoa 😂😂
Vierailija kirjoitti:
Vaikka olen tosi seksuaalinen nainen, näen todella harvoin jos koskaan seksiunia. Ehkäpä käyn kaiken olennaisen läpi valveilla ollessa.
Sama. Edes nuorena miehenä ei ollut märkiä unia kuin ehkä yhden käden sormilla laskettava määrä, ja silloinhan niitä juuri eniten olisi pitänyt nähdä. Olen myös tulkinnut niin, että hyvinkin aktiivinen itsetyydytys piti unet kurissa.
Sääli sinänsä, mielelläni kyllä seksiunia katselisin, jos osaisi selkounia itselleen aiheuttaa niin sillähän siitä selviäisi. Myöhemmällä iällä joskus kyllä on tullut seksiunia jotka saattavat mennä jopa laukeamiseen asti, mutta jännästi orgasmi ei oikeastaan koskaan tule oikeasti ja lakanat säilyvät kuivina. Ehkä kerran tai kaksi viimeisen 20-30 vuoden aikana on spermat purkautuneet unessa.
Unilla on taipumus unohtua, jos ei heti, niin myöhemmin, jos ei paina mieleensä tai muuten vaan pane ylös. Tälläisen näin tässä syksyllä: Unen jossa vaimo istui saunan lauteella kahden miehen välissä ja mies puristeli vaimon rintaa ja muutenkin hiplasi häntä, toinen vieressä runkkasi siinä vieressä. Kurkkasin saunaa ja sanoin älkää häiriintykö, minun pitää hoitaa muutama juttu ja menin pois.
MItä tälläinen uni voi tarkoittaa, haluaisinko ryhmäseksiä vai haluaisiko rouva panna kahden vieraan kanssa?
Todella usein ja saan vieläkin yöllisiä siemensyöksyjä ja orgasmi on kymmenen kertaa voimakkaampi kuin hereillä. Mietin välillä, että kun unessa se on niin voimakas, voisiko samanlaisen saada hereillä ollessakin.
M.50v
Vierailija kirjoitti:
Unilla on taipumus unohtua, jos ei heti, niin myöhemmin, jos ei paina mieleensä tai muuten vaan pane ylös. Tälläisen näin tässä syksyllä: Unen jossa vaimo istui saunan lauteella kahden miehen välissä ja mies puristeli vaimon rintaa ja muutenkin hiplasi häntä, toinen vieressä runkkasi siinä vieressä. Kurkkasin saunaa ja sanoin älkää häiriintykö, minun pitää hoitaa muutama juttu ja menin pois.
MItä tälläinen uni voi tarkoittaa, haluaisinko ryhmäseksiä vai haluaisiko rouva panna kahden vieraan kanssa?
Olet nähnyt välillisesti perunoita, jotka ovat hedelmällisyyden symboleja. Luvassa on siis paljon lempeä jouluusi ja mahdollisesti myös perheenlisäystä - olen niin onnellinen puolestasi.
T: Selvännäkijä Sari
Vierailija kirjoitti:
Todella usein ja saan vieläkin yöllisiä siemensyöksyjä ja orgasmi on kymmenen kertaa voimakkaampi kuin hereillä. Mietin välillä, että kun unessa se on niin voimakas, voisiko samanlaisen saada hereillä ollessakin.
M.50v
Miten on mahdollista? Itse en ole KOSKAAN saanut yöllistä siemensyöksyä, en edes teininä. Tosin teininä nyt tuli runkattua joka ilta ennen nukkumaanmenoa.
Muistan kyllä, miten unessa on seksi tuntunut hyvältä, muttei koskaan niin hyvältä, että nalli palaisi.
M51
Kyllä! Pitkässä ja kuivassa parisuhteessa elävänä on unet aika villejä. Aiempi spontaani seksielämä on vuosien aikana hiipunut, eikä puolisolla ole mitään intoa asiaa lähteä korjaamaan. Luulen, että paineet purkautuu unien aikana ja olen herännyt todella voimakkaaseen orgasmiin ja joskus vain märkänä ja sykkeet taivaissa..
N38
Vierailija kirjoitti:
Rouvaa panettaa ja haluaa olla muiden miesten naitavana, kyllästynyt sinun aina sama asentoseksiin eli ala etsimään seksiseuraa rouvalle!
Kyllä onneks sinä välillä. Välillä harvemmin ja välillä usein. Tuntuu jotenkin tosi hyvältä unessa. En oikeastaan ikinä näe ihan sattumalta vaan se on aina niin että mä ymmärrän yhtäkkiä jotenkin että se on unta ja vedän sen samantien seksiin, missä vain ja heti ku sopiva mies löytyy. Joskus otan kädestä kii ja vien jonnekin tai so samantien siinä, missä vaan, kaikkien nähden. Se on vaan unta niin miks ei. Joskus oli niin että yritin kovasti etsiä suojausta paikkaa mitä vaan ei löytynyt ja si uni meni ohi tai heräs, ei kiva. Siks oon ottanu opiksi ja heti seksiä. Oli sitten töissä, ulkona, autossa tai missä vain. Kivoja unia.
Joka toinen tai joka kolmas yö tulee nähtyä seksiunia.
Mä olen yläkoulussa ja meen makaamaan ja suutelemaan käytävällä tytön päälle. Otan tytön farkkuja pois edestä ja omat housut auki kulli ulkona pystyssä meen uudestaan päälle ja painamaan itseäni sisään. Tyttö aina nauttii ja kannustaa tulemaan. Panen ja panen tosi sitkeästi ja kovaa lopuksi ja saan orgasmin. Ruiskuttelen kunnolla spermaa seinälle tytön katsellessa. Toiset jotka harvakseltaan kulkee siitä kohtaa käytävää meidän ohi ei välitä meistä mitään. Outoa on sekin jotta sama uni toistuu usein. Se tyttö oli oikeasti mun ihastus mutta siitä on jo aikaa.
Mäkin meen unissani usein kouluun ja tyttöön, jota rakastin oikeastaan koko peruskoulun ajan ja vielä lukiossakin. Yritän suudella ja kuherrella hänen kanssaan, mutta en koskaan yletä tytön huulille. Sama juttu, makaan tytön päällä ja kullini ei koskaan pääse pillunsuulle asti. Oikeassa elämässä ujostelin ja katsein ihailin tyttöä pääsemättä edes lähelle romantiikkaa hänen kanssaan. Hän oli suloisin olento ikinä.
Mahtavia orgioita unissani. Hereillä ollessa ei tapahdu mitään aiheeseen liittyvää.
melkein joka yö vaikken teini enää ole t m 29 v
Ainakaan muistettujen unien perusteella ihan todella harvoin, harvemmin kuin vuosittain :/
Ja harmillisesti ne unet ovat lähinnä turhauttavia, vähän niinkuin unet joissa on jotain herkkuruokaa eli on kuin joku vaihtuva AI-video konsanaan että ruoka valuu käsistä tai unen seksipartneri jotenkin alkaakin kiusata ja lopettaa kesken tai tilanne vaihtuu yhtäkkiä vaikka tiskaamiseen, voi luoja :D
Sitten saatan herätä turhautuneena ja koenkin että nämä seksiunet liittyvät nimenomaan kovaan turhautumiseen ja kiihottumiseen nukkuessa. Ikinä en herää orgasmiin tai pikkupöksyt märkinä.
Vaikka olen tosi seksuaalinen nainen, näen todella harvoin jos koskaan seksiunia. Ehkäpä käyn kaiken olennaisen läpi valveilla ollessa.