Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Joulu kahdestaan lapsen kanssa kotona

Vierailija
22.12.2024 |

Eli onko huono ajatus olla lapsen 11v. Kanssa kahdestaan joulu kotona. En ole väleissä kenenkään perheenjäseneni kanssa ja tänä vuonna lapsi on joulun mun luona. Yleensä on puolet ajasta äitinsä ja hänen uuden miehensä kanssa.

Mitäköhän sitä keksisi sitten kotona tehdä? Yleensä lapsi pelaa vain huoneessaan ja itse pelaan olkkarissa. Ei katota mitään leffoja. Lapsi ei tykkää mistään kasviksista tai jouluruoista eli varmaan sitten tilataan vaan pitsat tai jotain. Tarttis nyt jotain ideoita! Lahjaksi saa uuden kännykän.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap: no varmasti lapsella olisi hauskempaa äitinsä kanssa jouluna, kun hänellä uusi miesystävä ja paljon sukua. Eli serkkuja tätejä ja mummoja paikalla. Itse en tosiaan ole väleissä kenenkään kanssa ei kotona vain minä ja lapsi. Eikä mitään tekemistä.

Se on vähän niinkuin sun hommasi isänä keksiä sitä tekemistä. Ruuanlaitto, joulusauna, lautapeli, leffa ja herkkuja tai miniminä edes lahjaksi sellanen videopeli, jota pelaatte yhdessä. 

22/25 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se olisi järkevämpää, että lapsi olisi äitinsä luona joulun?

🇺🇦🇮🇱

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy kirjastosta lainaamassa elokuvia, ostat hyvää syötävää vähän ja teet jonkun ruuan. Tai menkää ravintolaan fiinisti syömään. Ei tarvi olla kallista ja hienoa. 

Vierailija
24/25 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et ole kenenkään sukulaisen kanssa väleissä? Etkö voi yrittää korjata välejä?

Vierailija
25/25 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leipokaa yhdessä vaikka pipareita. Valmistaikinasta helppoa, pakkauksessa ohje. Yhdessä voi myös kokata, siinä oppii molemmat kun etsii kivoja reseptejä. Pizzalla voi käydä. Leffassa, kirjastossa.