Älypuhelin zombi sukupolvi
Katsoin ikkunasta pihalle niin kaikki ohikulkevat vahtaavat puhelinta niska kyyryssä. Naurettavaa.
Kommentit (10)
Tää on kyllä huolestuttavaa. Samaa oli havaittavissa Nipponissa jo 20 vuotta sitten. Metrossa kaikki tuijottivat vain kännykkää
Ei parisuhteita. Ei ystävyyttä. Ei yhteisöllisyyttä. Pelkkää puhelimen selausta koko elämä.
Surettaa lapsieni puolesta että syntyivät tähän kännykäntuijotusaikaan.
tekeekö se niskan huono asento loppujen lopuks hyvää??
helpompi kampata kun eivät katso eteensä
Onneksi sain elää nuoruuteni ennen kuin älypuhelimet tulivat 2014-2015
Mä kyllä seuraan mun osakkeita, ja oikeita paikkoja ostaa ja myydä.
Vierailija kirjoitti:
Mä kyllä seuraan mun osakkeita, ja oikeita paikkoja ostaa ja myydä.
Se on ihan ok. Suurin osa ei tee mitään hyödyllistä puhelimella.
Ap
Tätähän se on ollut maailman sivun, kun kävellään kadulla/tiellä. Härpäkkeet vain vaihtuvat. Nyt on älylaitteet, jota tuijotettiin, sitä ennen oli kännykät, johon puhua kailotettiin ja kuului kilometrien päähän, kun huono yhteys ja vielä 80-90-luvulle saakka tuijotettiin/luettiin iltapäivälehtiä, joita myytiin jokaisen nurkan takana ja saattoi ilmestyä 2-3 pv uutta painosta jne.
Onneksi älylaitteet ovat kooltaan pieniä, eikä kokonaan peitä näköyhteyttä, toisin kuin iltap. lehdet.
Kyttäävät uusia tori-ilmoituksia ja yrittävät ostaa edulliset pois ennen muita ja pistävät takaisin myyntin kovempaan hintaan, siinä se päivä kuluu, ja kytätä tulevia paketteja ja viestitellä vihaisille, tuotteesen pettyneille ostajille..