Kumppani ei halua romantiikkaa missään muodossa
Kysymys kuuluu: voiko olla että miehelle riittää arkinen arki: katsotaan hiljaisuudessa samaa televisiota?
Kun elämä menee näin, hän ei valita mistään. Onko todella niin että monelle tämä riittää, ruutuihin tuijottaminen?
En jaksa enää laittautua kun sitä ei noteerata. Kyllä, minä kehun häntä.
Kommentit (47)
Vierailija kirjoitti:
Se on kumma, miten kuitenkin nämä "en minä osaa kehua tai olla romanttinen" -miehet usein alussa osaavat ottaa huomioon, puhua kauniisti ja kehuakin.
Onko se heistä vain joku teennäinen show joka kuuluu alun hurmaamisvaiheeseen, eivätkä silloinkaan tarkoita mitä sanovat? Ehkä olettaen, ettei nainenkaan kuvittele sanojen olevan totta, vaan että se on vain oppikirjan mukainen vaihe ulkoa opeteltuine temppuineen ja lurituksineen?
Vai ovatko alun kauniit sanat ja käytös aitoa huumaantumista, mutta kiinnostus naiseen sitten vain lerpahtaa kun päästään suhteeseen saakka, jolloin luonnollisesti loppuu myös kaunis käytös?
Hyvin tiivistetty!
Toivottavasti miehet vastaavat.
Vierailija kirjoitti:
Perusmies. Eipä parisuhde sellaista kestä, että parisuhdetta ei ole. Jälkikäteen mies itkee, että tällaista se on kun ei ole rahaa eikä pituutta.
Loistokiteytys
Opitut parisuhdemallit toistuu.
Ehkäpä hieman useammin nainen opiskelee näitä aikuisuudessa tietoisesti.
Jos on saanut välttelevän tai ristiriitaisen mallin niin aika vaikea kenenkään sitä on muuttaa. Itsekään. Ne on syvällä.
Se on kumma, miten kuitenkin nämä "en minä osaa kehua tai olla romanttinen" -miehet usein alussa osaavat ottaa huomioon, puhua kauniisti ja kehuakin.
Onko se heistä vain joku teennäinen show joka kuuluu alun hurmaamisvaiheeseen, eivätkä silloinkaan tarkoita mitä sanovat? Ehkä olettaen, ettei nainenkaan kuvittele sanojen olevan totta, vaan että se on vain oppikirjan mukainen vaihe ulkoa opeteltuine temppuineen ja lurituksineen?
Vai ovatko alun kauniit sanat ja käytös aitoa huumaantumista, mutta kiinnostus naiseen sitten vain lerpahtaa kun päästään suhteeseen saakka, jolloin luonnollisesti loppuu myös kaunis käytös?