Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi osa ihmisistä kassalla ei laita sitä kapulaa ostosten

Vierailija
22.12.2024 |

Taakse?

Se kapula kuuluu laittaa aina edellä olevan ihmisen jos takana on muita ihmisiä.

Paljon näkee juntteja jotka sitä ei kuitenkaa laita.

Ne kapulat on siellä juuri sitä varten että se laitetaan eikä ostokset mene sekaisin toisten kanssa?

Kommentit (177)

Vierailija
121/177 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi luoja menkää itsepalvelukassoille niin saatte olla ihan yksin rauhassa säätämässä siinä omassa kassallanne. 

Miten niin säätämässä? Niin mä käynkin sillä kassalla. Ei tarvitse jonottaa. Helppoa ja mukavaa on asiointi. 🙂

Jo just niin eikä tarvitse tapella kapulavastuista kenenkään kanssa eikä edes puhua kenenkään kanssa. Täydellistä suomalaiselle. 

Miten niin tapella kapulasta? Itsepalvelukassalla saa rauhassa pakata repun. Ei tarvitse jonottaa. Mitä puhuminen tähän liittyy?

Vierailija
122/177 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei osaa laittaa kapulaa, anna mennä samaan. Se on merkki siitä, että edellä menevä tarjoaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/177 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en laita.

Ruokakaupan kapula on likaisin asia, jonka tiedän.

Selkeä riittävä väli ostoksien välillä riittää.

Ei ole mitään syytä hötkyillä niin ettei ostosten välissä voi olla puoli metriä.  

Vierailija
124/177 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se ole ihan sama kumpi sen kapulan laittaa? Kun edellinen on latonut kaikki tavaransa kärrystä hihnalle, niin seuraava asiakas voi laittaa sen kapulan omien ostosten eteen ellei edellinen asiakas sitä tee. Ihan älytöntähän  se on jäädä hampaita kiristellen odottelemaan "näin kuuluu toimia" -tapahtumista, jos edellinen ei sitä kapulaa laita.

Minusta erikoisempaa on käytös, jolla estetään joustava asiointi esim. siten, että puoliso jää hinana päähän partioimaan ettei seuraava asiakas pistä omia ostoksiaan hihnalle ennen kuin omat tavarat on maksettu. Se omien ostosten vartioiminen pitäisi alkaa vasta siitä pisteestä kun ne ostokset on kassaan piipattu.

Vierailija
125/177 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ei tarvitse laittaa kapulaa. Joku muu voi tehdä sen.

Vierailija
126/177 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluavat maksaa sunkin ostokset. Laitan aina omani ilman kapulaa, koska edellä oleva kuuluu laittaa. Lopuksi laitan kyllä, mutta minä en maksa muiden ostoksia..

Vierailija
127/177 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä kapulaa, ne ovat ylimääräinen bakteeripesä. Eikö ole erikoista, että korona-aikaan pärjättiin hienosti ilman kapuloita?

Vierailija
128/177 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua ei häiritse se laitanko minä vai se edelläolija sen kapulan hihnalle. Mua häiritsee se, kun ne kapulat ovat käden ulottumattomissa perässätulijalle.

Niin, juuri senkin takia edellämenijä sen kapulan laittaa ostostensa perään. Niitä ei ole tarkoitettu siihen, että niitä ronkitaan edelläkulkijan kainaloiden alta. Niitähän on yleensäkin vain se määrä, mitä normiostoksilla parin asiakkaan ostoksia mahtuu hihnalle.

Vierailija
129/177 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä Aasiassa ei ole kapuloita eikä ole ongelmaa. Ihmiset ei kassalla selaa kännykkää ja saavat suunsa auki kassan kanssa jos meinaa joskus harvoin mennä sekaisin.

Vierailija
130/177 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kapulat on selvästikin aseteltu niin että edelläoleva ne siihen ostostensa perään asettaa seuraavaa asiakasta varten. Aina takana olevana joutuu kurottelemalla ottaa.

Vierailija
131/177 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fuengirolassa kassa tyttö ja poika laittaa kapulan. Ja auttaa ostoksien pakkaamisessa. Suomessa ei tätä tapahdu. Suomen kassat pitäisi lähettää Espanjaan oppimaan kuinka kassa toimii. 

Vierailija
132/177 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Fuengirolassa kassa tyttö ja poika laittaa kapulan. Ja auttaa ostoksien pakkaamisessa. Suomessa ei tätä tapahdu. Suomen kassat pitäisi lähettää Espanjaan oppimaan kuinka kassa toimii. 

Niin siellä lieneekin ne kapulatyypit ja ostosten pakkaajatyypit vielä erikseen. Tässäpä työllistämisvinkkiä satoselle.

Vierailija
133/177 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä laitan kapulan ostosteni perään vaikka olisin ainoana kassalla. Noloahan se on, myönnetään. 😄

Vierailija
134/177 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se takana tuleva voi laittaa sen kapulan ihan yhtä hyvin.

En yllä.

Vierailija
135/177 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se edellä oleva mlkku ei laita kapulaa niin tungen omat ostokseni kiinni sen ostoksiin. Maksakoon ja sekoilkoon siinä sitten.

Vierailija
136/177 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en laita.

Ruokakaupan kapula on likaisin asia, jonka tiedä

Minulla on OMA KAPULA mukana. Tai se on siis semmonen dildo. Hyvin toimii.

Vierailija
137/177 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä, minä, minä.

Joo näin se menee,mutta onneksi mietin että jokohan tuo jono etenee ilman vihaa.

Vierailija
138/177 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä laitan kapulan ostosteni perään vaikka olisin ainoana kassalla. Noloahan se on, myönnetään. 😄

Nolompaa olisi alkaa sitä kapulaa käpälöimään sitten kun huomaa että siihen taakse tuleekin joku ostoksineen.

Vierailija
139/177 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muista? Siinä kassalla pitää muistaa niin miljardi asiaa.

Vierailija
140/177 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin siellä lieneekin ne kapulatyypit ja ostosten pakkaajatyypit vielä erikseen. Tässäpä työllistämisvinkkiä satoselle.

Eipä muuten ole erikseen mitään pakkaajia, vaan kassalla työskentelevät tytöt ja pojat kyllä sen hoitavat.