Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

@@@ TONTUT viikolla 9 @@@

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
28.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on kaks jotain mitä lie-testiä jotka ostin Tallinnasta kun siellä käytiin tammikuussa. Niistä nyt ei ota erkkikään selvää. Siis teksteistä. Itse testi on sellanen muovinen mihin tulee kaks viivaa jos on raskaana..

Vierailija
42/49 |
28.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällähän oli varsinaiset keskustelut käyny sillä aikaa, kun mä runoilin. Hmmm... Mielenkiintoiselta kuulostaa Mannarii. Mitenkäs olis sen testin laita...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
28.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, ehkä ei sit kannata viel tosiaan testata, jos ne on jotain epäherkkiä, tulee vaan turhaan pahamieli, vaik tietäiski, et testasi vaan liian aikaisin!! Vai mikä sun kp nyt oli, jos kumminkin näkyis jo siinäkin;)? mää voisin antaa sulle yhen mun testeistä???!!

Vierailija
44/49 |
28.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyppää juttuihin vaan mukaan, täällä vain painostetaan mannariita testaamaan:PP

Vierailija
45/49 |
28.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut en testaa vielä... Katellaa nyt viikonloppuun ees. Mä näin muuten viime yönä sellasen painajaisen että menkat alkoi ja mulla oli VILLAHOUSUT jalassa ja ne oli ihan veressä... Toivottavasti ei oo enneuni!

Vierailija
46/49 |
28.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi sualanen *höröttää*

joo, ei kannata vielä testata, ettei mene sit alahuuli rullalle, kyllä sä huomiseen jaksat odottaa, ja sit testaat *hahaaa*

Nyt me taidetaan mennä pikkuneidin kanssa päikkäreille!!

Vierailija
47/49 |
28.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

piruuttani testasin.. no ei tietenkää mitään viirua ei ees häivähdystä! No ei kai kun mul nyt kp25 vasta. Joten ihan turhaa touhuahan se oli. Seurava testi sitte parin viikon päästä kun ensin olis ees täti myöhässä..

Samalla katsastin että kohdun nipukka on ylhäällä ja päällä on pieni " napukka" tuntuu selvästi sellainen pieni palje siellä. Ja lämmot ylhäällä. Ja valkovuoto runsasta paksua valkoista.. pitäkää nyt kaikki mulle peukkuja että että.. no tiedätte kyllä!!!

mannarii

Vierailija
48/49 |
28.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

me sulle pidetään peukaloita tanassa!!

Voisin kyl jo kans lyödä vetoa, et paksuna olet, sulla on vaan virolaisia hassuja testejä, joista ei ota selvää erkkikään!!

Vierailija
49/49 |
28.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jopas kuulostaa mielenkiintoiselta. Täällä ainakin peukutetaan kympillä. bdbdbdbdbdbdbbdbddbbdbdbdbdbdbdbdbdbdbdbdbbbdbdbdbdbdbdbbd

Meikällä ei pahasta olosta tai muusta tänään tietoakaan ja arvaahan sen, että ajatukset risteilee kaikenmaailman mahdollisuuksissa. Mutta katellaan rauhassa. Mitäs tässä hötkyilemään :)

Kävin jo ilmoittautumassa tuonne lokakuun odottajiin, mutta en mä teitä tonttuja vielä osaa jättää. Siellä kun kaikki on ihan outoja (paitsi siis Luhtavilla) ja keskustelu sellaisella yleisemmällä tasolla, niin ei oikein vielä ole päässyt sisälle porukkaan. Siksi käyn täälläkin ahkerasti kurkkimassa :)

Nonulille jaksuja tytsynhoitoon ja Äitsylle onnea asuntokauppoihin - olispa hurja veto, kun saisitte uuden asunnon näin kevään kunniaksi! Ootteko kuumeilleet uudesta kämpästä jo pidempään?

t. Fudgis 6+5