Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

@@@ TONTUT viikolla 9 @@@

Kommentit (49)

Vierailija
21/49 |
26.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun jännää Fudgis! Kyllä nyt on tosi lupaavat oireet! Onnea testailuun! Jee!!! bd bd bd bd bd bd bd

Täällä ollaan pikkuhiljaa potkimassa tätiä ulos talosta, elikkäs samassa jamassa ollaan Frankien kanssa! Tällä kertaa oli kierto jo 32 päivää, elikkäs joka kierrolla venähtänyt hiukan edellistä pidemmäksi (29, 31, ja 32 päivää), ärsyttävää! Ja kunnon vuotoa kesti taas sen 2 päivää ja hiukan turhrupäiviä päälle.

Nyt tuntuu jotenkin siltä siskot, että mun kroppa on vähä hidas toipumaan monista pillerivuosista. Kun ei tule kunnon kuukautisiakaan niin tulee sellainen olo ettei taida muutkaan " systeemit" olla siinä kunnossa että voisi vielä raskautua..blaah! Luulen että irtaudun tästä kuumeilusta vähäksi aikaa ja keskityn muihin asioihin, kuten graduun ja työn hakuun.

Elikkäs tsemppiä kaikille kuumeilijoille ja runsaasti plussatuulia tältä suunnalta! En mä mihinkään katoa, mutta hiljenen vähäksi aikaa..

Kevättä odotellessa!

Terv. Sophie kp???

Vierailija
22/49 |
26.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli palattu ollaan - oli oikein hieno ja onnistunut reissu. Nyt kyllä on vähän matkaväsy ja tavaratkin pitäis saada purettua ja pestyä. Pahinta on, että nyt on sitten ne raskausoireetkin alkaneet ihan kunnolla eli tää päivä on ollut ihan mahdoton, koko ajan ihan kamala olo vatsassa, lisäksi olen superväsynyt ja paleltaa...hoidapa siinä sitten kahta energistä vekaraa, kun haluaisi hautauta vaan johonkin ihan yksikseen. No ei saa valittaa, kun tätähän niin toivoin, kuten me kaikki :-) . Onneksi lomasta sai vielä nauttia lähes oireettomana.

Ihan pikaisesti selasin eilen illalla kuulumisia, mutta ei jäänyt juuri mitään mieleen, joten jätän kommentoimatta. Paitsi Fudgis, mitkä oireet!!!!! Nyt vaan testaamaan ja toivottavasti on sitä mitä toivomme!!!!

Itse taidan pikkuhiljaa siirtyä tonne odottajien puolelle, vaikken vieläkään tiedä missä kirjoittelisin -tod.näk lokalutuisissa ja/tai kotiloissa (eli kolmosta odottavien pinossa). Tulen kyllä aina välillä pistäytymään. Eniten kyllä haluaisin olla tässä tonttuporukassa, joten tulkaahan äkkiä tonne odottajien puolelle.

Hirmusti onnea kaikille raskautumiseen ja kärsivällisyyttä niille, jotka ovat joutuneet yrityksestä tauolle!

Luhtavilla rv 7+3 (ja eka neuvola vasta 16.3.)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/49 |
26.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaihteeksi meillä tytöllä nousu yöllä kuume ja yskäkin on taas vaihteeksi pahempi...ei vielä kunnolla ollu edellisestä parantunut, kun jo uuden sai:( voi sualanen tätä sairastelun määrää...mulla olo jo ihan ok, joskin alaselkää särkee kyllä vieläkin!!

Huomenna mulla onkin sitten se gyneaika aamupäivällä, tuun sitten kertomaan kuulumiset, kun kerkiän...toivottavasti siitä reissusta on sitten jotain apua kanssa!! ei kauheesti kiinnostais maksaa turhasta reissusta maltaita, eikä löpöstäkään, nimittäin eihän täällä peräkylässä mitää ole, täytyy ajella jonkin matkaa, että ihmistenilmoille pääsee, saati sitten oikeelle gynelle!! Noh, turha kait sitäkin on etukäteen mietiskellä!!

Fudgis:joko sää testasit, oon koko päivän käyny mulkoilemassa näillä sivuilla, että jokojo???????

Sophie:kuulostaa ihan hyvältä noi sun suunnitelmat gradusta, saat ajatukset pois raskautumisesta... kunhan et meitä tosiaan kokonaan unohda!!

Luhtavilla:Onnea Sinulle odotukseesi, käy silti välillä kertoilemassa kuulumisia! Minä tulen ehkä joskus vuonna2010 sinne O-puolelle kanssa:( plaaaaaaaaah! Koitahan jaksaa niiden vilperttien kanssa, ja nauti odotuksestasi, pahoinvoinnista huolimatta!!!

fudgiiiiiiiiis, missä oleeeet???????

meen taas!!

nonuli

Vierailija
24/49 |
26.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen myös käynyt kurkkimassa joko Fudgie on testannu. Huh kun jännää vaikka mitä sitä varmaa asiaa jännittämään:selvät oireet!!

Me käytiin miekkosen kanssa äsken kiinalaisessa syömässä. Loppuviikosta saan taas tehdä koko pataljoonalle ruokaa. Mies ei nimittäin tee ollenkaan ruokaa, siis oikeesti! Tosta asiasta on keskusteltu useasti ja kovalla äänellä. Mutta ei kuulemma osaa ja on luvannut että voidaan aina mennä ulos syömään jos en halua tehdä ruokaa tai jos ylipäätään haluan ulos syömään. Mä olen muutaman kerran pakottanu sen ruoanlaittoon (kun lapset sen vastuulla:olen ollu töissä tms) mutta sille tarvii antaa käsittämättömän tarkat ohjeet ennen kun onnistuu. Mä olen luovuttanut ja ottanut päävastuun keittiössä. Mietityttää vaan et jos vauva tähän pärähtää ja olen siinä kiiinni, niin olis kiva jos joku muu tekis ruokaa. Tarvii varmaan nakittaa lapset vuoron perään ruokavastaaviks!! Nii ja piti viel sanoa et ehkä 10 vuoden päästä uudestaan kiinalaiseen. Ei vaan ole mun juttu!

Omaan napaan ei mitään uutta sitten eilisen. Palaillaan!

mannarii

Vierailija
25/49 |
26.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette olleet ihania kaikki, teistä on saanut ihan valtavasti tukea ja iloa. Olen miettinyt vauvaprojektiamme koko päivän ja päädyin samaan ajatukseen kuin Sophie. Nyt on aika jäädä taustalle, yritän irrottautua vauva-ajatuksista, jos en nyt kokonaan, niin kuitenkin osittain ja keskittyä perhe-elämään, liikuntaan ja jään odottamaan kevättuulia. Nyt alkaa ihan oikeasti TJOT-meininki ja kadotetun iloisuuden metsästys!

Fudgis, onnea testaukseen ja plussauksen myötä sylintäydeltä onnea odotukseen! Ja plussatuulia kaikille muillekin!

Vierailija
26/49 |
27.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootte tontut kyllä ihan huippuja. Pahoitteluni, etten enää eilen ehtinyt koneelle. En voinut tulla, kun vieraat tulivat HETI, kun olin testannut. Kävin kaupassa, ostin Predictor-testin, koetin ymmärtää vieraskieliset ohjeet, odotin miehen töistä, pissin tikkuun, pistin miehen katsomaan tuloksen, katselimme tikkua ja ohjetta ja päädyimme selvään plussaan ja RYNTÄSIMME samointein hakemaan vieraita juna-asemalta. Arvatkaa vaan, oliko vaikea rauhoittua vieraiden tuloon, kun tuommoinen ankara häslinki juuri ennen tuloaan! :)

Mutta että plussa joo. Jos siis tulkitsen oikein. Selvä tummanpunainen piste testi-ikkunassa. Täytyy myöntää, että kaivoin vielä äsken testin roskista ja joo, oli se plussa siinä pysynyt... ;) Kai se on uskottava, kun tänä aamuna sain juuri aamupalapöydän katettua ja sitten olikin jo pakko rynnätä vessaan yökkimään. Mitään ei tule, mutta yökityttää hetken. Ja sitten olo taas aivan normaali.

Olo on kyllä kiitollinen. Ja epätodellinen (vaikka rehellisyyden nimissä täytyy myöntää, että kyllä mä viime viikkoina olen kovasti toivonut ja vähän jo uskonutkin). Mutta pidän jalat maassa, koska tiedän, että kaikki on kuitenkin vielä alkutekijöissään ja nämä ekat kuukaudet on tosi epävarmaa aikaa. Muistan Äipän kirjoitelleen, että odotti viikkoa 12 kuin kuuta nousevaa. Tiedän nyt tunteen :)

Mies kysyi eilen, että milloin beibi sitten syntyy. Täytyy myöntää,etten tiedä. Nyt taidan lähteä vähän kattelemaan laskureita ym. Ihana, että mieskin otti asian tosi onnellisesti, vaikka varmasti yllättynyt olikin, että näin nopeasti tärppäsi. Ihmeenä pidämme.

Saa nähdä, onnistunko pitämään asian nyt viikon sisälläni vierailta :) Jos mun täytyy päivänmittaan hyppiä vessaan, niin sitten on kyllä pakko paljastaa. Mutta ehkä muuten koetan pitää hiljaiseloa. Jos maltan. En haluaisi asian Suomeen vielä kuuluvan :)

Mä en kyllä nyt vielä tiedä, miten mä tän palstailun kanssa jatkan. Tässä nyt pari viikkoa menee vieraiden takia vähän nettihiljaisemmin, joten ehkä sen jälkeen katselen odottavien puolelta jotain pinoa. Mutta teidän kuulumisia käyn kyllä varmasti seuraamassa!

Frankie ja Sophie päätyivät hiljenemään. Sniif. Mutta ymmärrän kyllä, että näin keväänkorvalla on kiva kääntää ajatuksia muihinkin juttuihin. Tjottailu tuottakoon tulosta! Me Sophien kanssa tehdään nyt gradut valmiiksi, eiks je!

Kiva, että Luhtavillalla oli ollut onnistunut Lapinkeikka. Käyn lukemassa kuulumisiasi odottavienkin puolelta, jos sinne tässä parin viikon päästä uskallan...

Nonulin perheessä sairastelut jatkuu :/ Toivottavasti tytön tauti menee nopeasti ohi. Kerrohan, mitä gynellä sanoivat!

Mannarii. Meillä ei kans mies kokkaa, mutta haluan uskoa sen johtuvan siitä, että mä kokkaan. Eli siis miehellä ei edes ole tilaa keittiössä. Ja varsinkin nyt, kun olen " kotirouvana" , niin tokihan se on mun velvollisuus kokata. Mutta täytynee laittaa hänet verestämään kokkausmuistojaan, jos tämä pienokainen meille oikeasti putkahtaa. Tiedän, että mieheni tekee kotihommia, jos vain osaisin pyytää, mutta jotenkin olen niin perinteisen mallin oppinut, että nainen tekee kotityöt. Täytynee aloittaa muutos omasta päästään...

Kiitos vielä kerran teille ihanaisille kannustuksesta ja tsempauksesta ja kaikesta. Jatkan asian sulattelua...[color=red][size=5]♥[/size][/color]

t. Fudgis (joka ei tiedä nyt merkinnöistä mitään ;-O)

Vierailija
27/49 |
27.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olihan tuo jo ihan selväkin:)) ja teit vielä sillä maailman epherkimmällä testin, ja selvä tummanpunainen pallura:-O!! Sulla on vissiin viikkoja jo ainakin 7-8:)) OONNELLISTA ODOTUSTA SINULLE JA MIEHELESI!!

Jaahas, ja kaikki loput sitten alkaa taustailla, just ,minäkö täällä sit YKSIN????:(( Voi vittujen kevät, mää pyörin täällä yksin vielä vuonna 3000!! Kaipa määkin sitten häivyn helvatin kuuseen!

Vierailija
28/49 |
27.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isot onnittelut fudgis! Oli jo aikakin että saadaan lisää plussanneita tähän pinoon! Käy nyt välillä kertomassa miten sulla menee masuasukin kanssa, ettet kokonaan katoa odotuspuolelle!

Älä nyt vedä hernettä nenään nonuli, niinku näkyy, niin en ole minäkään minnekään kokonaan kadonnut ;)

Uskon lujasti että kevään myötä tulee lisää plussanneita meidän pinoon, kun alkaa hormoonit kunnolla hyrrätä :)

Jee!

Vierailija
29/49 |
27.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahdottoman paljon ONNEA, ONNEA, ONNEA!!! Tulepa kertomaan sitten kun tiedät millä viikoilla olet ja jos rupeat kirjoittamaan tuolla odottajien puolella, olis kiva jos oltais samalla palstalla. Itse en ole vieläkään siellä kirjoitellut, kun tuntuu kurjalta alkaa taas tutustua, juuri kun on teihin tutustunut. Toisaalta nyt on niin huono olo, ettei kauheesti pysty mihinkään keskittymäänkään, jopa toi sun oksentelu kuulostaa hyvältä (oikeesti kyllä inhoon yli kaiken oksentamista), jos sen jälkeen on vähän aikaa hyvä olo, sillä mulla nyt toista päivää jatkuva huono olo ilman taukoja.

Ihanaa odotusaikaa sinulle ja tarrasukkkia vauvalle!

Luhtavilla rv 7+4

Vierailija
30/49 |
27.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Furgis:Sehän meni niinku pitikin! Onnea viel uudemman kerran koko sylillinen! Juup me muut tullaan perästä sinne odotuspuolella kun tästä ehdimme. Jännä muuten meitä oli abaut 10 tonttua kun aloiteltiin; joku hävis melkein heti johonkin. Koko ketjun aloittaja plussas saman tien , sitten oli uusi tulokas joka plussas ennen kun me muut ehdimme edes peiton alle ;) Nyt näyttää siltä että pari ei jaksa enää kuumeilla ja kahdella on lääketieteellinen syy olla raskautumatta hetkeen. Jäljellä olen minä ja...Bärchen. Just. Anteeks jos unohdin jonkun jäljellä olevan!!!

Nonuli sulle haluan sanoo nyt heti että tulee selväks: mä en aio jättää sua tänne yksin. Mennää vaikka yhdessä johonkin muuhun ketjuun pälisemään tai sitte vaihdetaan ne meset salaa ja jatketaan privaatisti. Meillä kun tuntuu olevan paljonki yhteistä..

mannarii (taas aamukahvilla näin myöhään hyi mua)

mannarii

Vierailija
31/49 |
27.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos maannarii, ettet jätä mua:)) *halaan* vaihdetaan vain ne meset!!

sophie:ei mulla hernettä nenässä ole, se on kokonainen palko:P

Niin, ja terveisiä hevonkuusesta;) Tero Luttinen tulee nyt sitten mun avuksi, seuraaville kierroksille!

Kuten arvelinkin, mulla on keltarauhasvaje! Alotan heti tässä kierrossa n.kp20 kohdalla, sit kun oletan et ovis ois ollu, ja niitä sit syön 10 päivää, ja sit odotetaan alkaako vai ei!! toivotaan että pitää tuhrut pois, että alkiolla ois edes mahdollisuus kiinnittyä!! Yhdellä pilerillä alotan, ja sanoi, että jos ei pysy tuhru kunnolla pois, voin sitten itsekseni lisätä sen kahteen pilleriin! sain nyt 6kk satsin!! kaikki näytti muuten olevan ok. Ei ultrattu, sanoi, että ultrataan sitten, jos ei näillä teroilla tule apua!! Sinne uppos 88ekua, halpaa lystiä totisesti!!

Mutta saampa jo heti tässä kierrossa taas kunnolla piinailla!!

meen taas!!

nonuli

Vierailija
32/49 |
27.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

onnitteluista! Olette kultaisia.

Vähän on semmoinen hömppä olo. Asia on iso, mutta jotenkin jalat tuntuu pysyvän hyvin maassa, ettei liikaa innostu. Ootetaan tässä nyt viikkoja ihan rauhassa vielä. Ja tänään ei aamuhetken jälkeen ole huonoa oloakaan ollut, joten mikäs tässä ollessa. Ikään kuin mikään ei olisi muuttunut. Ja niin kauan, kun en asiaa muille paljasta, niin mikään ei muutukaan - jos ymmärrätte, mitä tarkoitan.

Ei tämä tonttupino mihinkään häviä - huiii, mikä ajatuskaan. Kaikki vaan ottaa kuumeilun " kevyemmin" näin kevään korvalla, mutta kirjoittelu voi kuitenkin olla ihan yhtä aktiivista. kylläkyllä.

Hienoa, että Nonuli sai kunnon rohdot gyneltä. Tästä on hyvä lähteä liikkeelle. Nyt kun tietää, mikä on ongelma, ja siihen on lääkkeet, niin onnistumistodennäköisyys lähtee hurjaan nousuun. hyvähyvä.

Laskeskelin parilla raskauslaskurilla noita päiviä ja kaksi kolmesta ehdotti, että tänään on menossa 6+4 (yksi ehdotti 7+0). Tää on ollut itelle nyt ihan uutta matikkaa opetella näitä. En kyllä vieläkään ole oikein sisäistänyt, mutta eiköhän nämä tässä tutuksi ehdi tulla. LA on noiden kahden laskurin mukaan 19.10.

Eli Luhtavilla, ajattelin mennä kirjoittelemaan lokakuisiin, ehkä tapaamme siellä! Todellakin, ei jotenkain innosta ruveta tutustumaan uuteen porukkaan, mutta ehkä tässä joku päivä innostuu sinne jotain kirjoittamaan. Ja jos sä olet siellä jo tuttuna, niin aina kivempi :) Taidankin käydä heti vähän vakoilemassa o-puolta, en oo siellä ennen uskaltanut käydäkään... ;)

t. Fudgis

Vierailija
33/49 |
27.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostelen tässä kun oltiin jo toisella sivulla. Sullahan on Fudgis melkein samat viikot kun Luhtavillalla! Tarvii käydä joskus katsomassa teitä siellä lokakuun odottajissa!

Eipä mitään uutta auringon alla. Kohta mennään miehen kanssa saunaan. Hänellä loppui (vihdoin) yövuorot eli pääsen oman kullan kainaloonkin ensi yöksi. Ihanaa! ollaan muuten huomattu et toi vuorotyö voi olla haitaks tässä raskautumisyrittelyssä: Jos sattuu just yövuoro oviksen aikaan niin menee 4 päivää ihan hukkaan. Mies on nimittäin päivälläkin aika sippi..

mannarii (soffari@hotmail.com vink vink kellä tontulla on mese..)

Vierailija
34/49 |
28.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylöspäin tontut!!

Kiva kun on taas puheliaita tonttusia linjoilla :PP

mannarii: sun siihen ruuanlaittogallupiin piti vastata, et kyllä mein isäntä osaa ihan ok ruoan laittaa tulemaan, mut kun mä kerran olen koton, ja teen lapsille muutenkin ruuan, ni ei sen tarvii tehdä!! Viikonloppusin tehdään yhdessä jotain herkkuja, kuten pitsaa, tai sellasta!! Mut muuten kyllä se ruuanlaitto on mun harteilla! Ei silti iskis paniikki, jos jäisivät tytön kanssa kahden, kyllä mies perus makaroonit ja perunat keittää ja jauhelihan paistelee, ja laittaa ranskikset uuniin;))

Täytyy kommentoida totta iltavuoro/yövuoro tsippausta, että kyllä meilläkin isäntä on iltavuoron ja rankan reeniviikon jälkeen aika tsippi, mut urhoollisest se mulle antautuu, kun sitä vähän liehittelen, sanoo vain, että ei niitä vauvoja tule ilman kikulia:)) ihana ukkeli!!

Mulla vähän nuppi nyt turvoksissa, joten älkää naureskelko mun kirjotusvirheille...tää on meinaan kolmas yö kun tytön kanssa valvottiin, ei saatu millään laskemaan sen kuumetta, vaikka syötin naproksena aika tiuhaan tahtiin!! Nyt on suht ok kuntoinen ja katselee iskän kanssa pingua(isäntä menee vasta iltaan)

).(mulla on nyt sitten kp14 ja ovista odottelen siinä kp20 molemmin puolin, sit kun oletan sen olleen, ni sit otan ekan teron! kai sen otan viimeistään kp21 vaik en ovista tunnistaiskaan!!!

nyt on siis pakko laskea kiertopäiviä!!

meen taas!!

Vierailija
35/49 |
28.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiljaista juu on.. Meillähän on nyt hiihtolomaviikko ja mulla on taas koko ajan jono selän takana. Meil on vaan tää yksi läppäri. Ja jos ostettais useampi niin varmaan pitäis olla joka pennulle oma (ainakin niiden mielestä) nii että ehkä me mennään tällä yhdellä. Ja tää kun on mun niin voin halutessani vaikka piilottaa tän! Joskus on käyny sekin mielessä kun varsinkin toi miehen tyttö on sellainen ettei tekis mitään muuta kun olis meses ja gallerias.

Mut on mulla asiaakin: mulla on OIRE!! Heräsin yölläkin siihen: daisarit on kipeet. Ihmeellisen tuntuset. Ne ei edes ole mitenkään turvoksissa vaan ihan pehmeet mutta silti niihin sattuu. En kuitenkaan ala vielä vetämään tästä mitään johtopäätöksiä SIIHEN suuntaan. Mut ajattelin tulla tänne avautumaan asiasta ihan ekaksi.. Mä jouduin varovasti yölläkin siirtää miehen käden pois kun nukuttiin lusikassa (aina..) tisulta kun pelkäsin et se puristaa unissaan..

Mannarii kp. hmm.. jotain yli 20 muistaakseni (ei ole nyt kalenteri tässä)

Vierailija
36/49 |
28.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä täällä heti kuulolla, ja kieli pitkällä kuuntelemassa toisten oireita:O kuulostais joko ovikselta, tai sit siltä itseltään;) Arvaas oisinko jo testannut jos olisin sinä:)) mut mää olenkin se testiholisti:) mulla on tuolla nytkin vessanlaatikossa Advanseja ja Aconeita pussillinen:))

Määkin jään nyt odottelemaan oireita, joskin " vain" ovisoireita, mut kuitenkin!!

mannarii, arvaas mitä?? *testaa, testaa, testaa* :P

nonuli

Vierailija
37/49 |
28.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei arvaa mitä? Tuol marraskuun haaveilijoissa yks on jo testannut plussan la 9.11. Ja siis mulla olis kans toi (tai 10.11) laskettu jos tärppäis täs kierros! Mul ei kyl ikuna ole näkyny näin äkkiä. Viikkoja olis vaan 3+. Ehkä viel jännitän vähän aikaa. Ens tiistaina on miehen synytymäpäivä.. Jaksanko odottaa sinne asti? (En..)

mannarii

Vierailija
38/49 |
28.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ekaksi Fudgikselle iiiiisot onnittelut! Tämähän kyllä jo tiedettiin, joten mistään suuren suuresta ylläristä ei ole kyse.:)

Nonulin typy toivottavasti on jo parempi. Meillä kans pojalla nousi sunnuntaina kuume ja kotona on oltu tää viikko. Ihan järkyttävä yskä ja nuha ja nyt se on meikäläisessä. Ja huomio Nonuli! Minä en ainakaan ole lähdössä yhtään mihinkään, välillä joutuu vaan pitämään pari päivää taukoa, kun itellä on nyt niin tyhmä vaihe. Itse asiassa täällä odotellaan tätiä. Tänään kait pitäis tulla, jos pitää samanlaista kiertoa. Mutta sillähän ei siis mun kohdalla ole väliä. (No, ehkä sitten jatkossa.)

Olikos se Mannarii, joka kyseli mun ostoksista. En mä mitään ihmeitä ostanut, pelkästään oikeestaan tarpeeseen. Ja pojalle muuten en ostanut mitään vaatetta. Yhden lelujutskan vaan. Me saadaan tuoda maahan se normaali rajojen mukainen määrä kerran kuukaudessa. Eli, kun lahjatavaralla se euromäärä on 175 niin ei sillä nyt mitään ihmeitä shopata.

Nyt en ehdi tämän enempää, olipas taas omanapaista. Sorry siitä. Ai niin, yks omanapajuttu vielä. Me varmaan tarjotaan yhdestä asunnosta. Tosin meidän mäihällä se menee nenän edestä, mutta toivotaan parasta! Täytyy vähän vielä käydä pankissa jutskaamassa, mutta ei siinä pitäis mitään ongelmaa olla. Jospa vaikka sittenkin päästäis uuteen kotiin piakkoin!

Äitsy

Vierailija
39/49 |
28.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos sulla on tosiaan niitä herkkiä aconeita tai advanceja niin niilllä kyllä tosiaankin vois näkyä jo hyvinkin:) Helkkari, nyt alkaa olla jo tosipaljon plussaneita:) minä poika täs vaan syön mämmiä kauhomalla, gynophilus pimpsassa, eikä tietoakaan raskautumisesta!! Plaaaaaaaaaaah!!

Vierailija
40/49 |
28.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että sinäkään et jätä mua ja mannariita!! On tää juu surkeeta sairastamista:( nyt hyppäs pikkuneiti syliin, joten parempi lopettaa!!