Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten päälle 30 vuotiaana voi käyttää meikki/peitevoiteita kun ne paakkuuntuu silmänalusjuonteisiin?!

Vierailija
22.12.2024 |

Vai onko vain huono halpis tuote mikä sen tekee? Liian kuiva iho? 

Kommentit (79)

Vierailija
21/79 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taputtelet vähän puuteria päälle, estää sitä juonteisiin painumista. 

Puuteri on vihoviimeinen. Älä ikinä.

Vierailija
22/79 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kunnon kosteutus, silloin tällöin happokuorinta ja itselle sopiva väritön meikin pohjuste. Ei peitevoidetta, ellei nyt näppylöihin. 

Toinen ongelma on että kaikki kosteusvoiteet tuntuu jäävän ihon päälle? Mulla on rasvoittuva iho. Tuntuu että jää ikäänkuin "kerros" jota voi sitten rapsuttaa pois sormenpäillä. Mutta voiko mulla olla kuiva iho jos on rasvoittuva? ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/79 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla tuollaista ongelmaa ole ja ikää kuitenkin 45v. Hyvä ihon kosteutus koska mulla on herkästi kuivuva iho. Meikkivoiteena käytän Joe Blascoa ja laitan sitä ohuen kerroksen. Ei mitään kamalaa pakkelikerrosta.

Vierailija
24/79 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kunnon kosteutus, silloin tällöin happokuorinta ja itselle sopiva väritön meikin pohjuste. Ei peitevoidetta, ellei nyt näppylöihin. 

Toinen ongelma on että kaikki kosteusvoiteet tuntuu jäävän ihon päälle? Mulla on rasvoittuva iho. Tuntuu että jää ikäänkuin "kerros" jota voi sitten rapsuttaa pois sormenpäillä. Mutta voiko mulla olla kuiva iho jos on rasvoittuva? ap

Rasvainen iho ei rypisty.

Vierailija
25/79 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse jätän meikatessa laittamatta mitään silmien alle. Hyvin toimii. 

Vierailija
26/79 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitäisi käyttää meikkivoidetta? Kosteusvoide ja primer riittää.

Mulla on tosi tummat silmänaluset, t. ap

kokeile tätä https://www.tokmanni.fi/peitevoide-lumene-8-5-ml-blur-6419860545806?srs…

n56

kiitti voin laittaa testaukseen

Vierailija
27/79 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milla toimii silmien ympärillä joku Lancome Taint Idole Ultra meikkivoide, mutta hyvin pieninä määrinä ja juuri oikea sävy.

Aiemmin käytin valokyniä, mutta kun vanhenee enemmän, meikkivoiteen taputtelu silmien ympärille kyllä piristää, kunhan poskiin saa sitten vähän luonnollisen näköistä punaa.

Mutta mulla ei olekaan paljoakaan ryppyjä vaikka olenkin yli 50. Ehkä just aurinkosuojan sisältävä meikkivoide on ehkäissyt niitä.

Vierailija
28/79 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin mäkin jättäisin mut ongelma on just että nukun huonosti ja sen takia tummat silmänaluset. Lisäksi alhainen rauta, mutta koitan tässä korjata sitä. ap

Vierailija
29/79 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joe Blasco Highlight Orange on hyvä tummille silmänaluksille. Laitan ihan vähän aamuisin ja saatan lisätä päivällä silmänympärysvoidetta päälle. N48

Vierailija
30/79 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sulla on pintakuiva ja kilpistynyt iho. Käytät jotain rasvoittuvan ihon tuotteita?

Vierailija
31/79 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei ainakaan mulla riitä nuo juhlameikkiin. Arkena en meikkiä käytä.

Vierailija
32/79 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sävytetyktkään Kosteusvoiteet ei aina tasoita ihon sävyeroja 

Monesti parempi lopputulos tulee kuultavalla meikillä, eikä kaikkien sävyerojen tarvitse tasoittua. Esim. oikean sävyinen poskipuna voi tasoittaa ilmettä, ja lopputulos on heleä. 

Vierailija
33/79 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sulla on pintakuiva ja kilpistynyt iho. Käytät jotain rasvoittuvan ihon tuotteita?

Ihan tavallisia kosteusvoiteita olen kokeillut mitä saa marketeista. Ei ole ollut mitään erikseen rasvoittuvalle iholle, pitäiskö sit sellainen vai onko ne humpuukia?

Vierailija
34/79 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin mäkin jättäisin mut ongelma on just että nukun huonosti ja sen takia tummat silmänaluset. Lisäksi alhainen rauta, mutta koitan tässä korjata sitä. ap

Silmänalusten tummuutta ei peitetä meikkivoiteella eikä edes peiteaineella vaan värinkorjaajalla.

Vierailija
35/79 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ääni CC-voiteelle. Arkena en käytä mitään värivoidetta juuri siksi, että tuntuu, että näytän freesimmältä ilman kasvojen meikkausta.

Vierailija
36/79 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joe Blasco Highlight Orange on hyvä tummille silmänaluksille. Laitan ihan vähän aamuisin ja saatan lisätä päivällä silmänympärysvoidetta päälle. N48

Tarkoitin että taputtelen juonteisiin päivällä silmänympärysvoidetta

Vierailija
37/79 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mihin sitä primeriä siis käytetään tarkoituksena jos ei laita meikkivoidetta? 

Tekee ihon pinnan mattaisemmaksi ja estää rasvoittumista päivän aikana.

Vierailija
38/79 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan tavallisia kosteusvoiteita olen kokeillut mitä saa marketeista. Ei ole ollut mitään erikseen rasvoittuvalle iholle, pitäiskö sit sellainen vai onko ne humpuukia?

No nyt en ihmettele yhtään. Kasvovettä tuskin käytät ja peset ihon jollain käsisaippualla tai geelillä?

Vierailija
39/79 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

30 vuotiaana juonteita ? 🙄

Vierailija
40/79 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Silmänalusille on omia täsmätuotteita, jotka korjaavat optisesti väriä. Voisit kokeilla sellaista. Rauta nousee hitaasti, tsemppiä sen kanssa. Ja hyviä unia!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kolme