Miten päälle 30 vuotiaana voi käyttää meikki/peitevoiteita kun ne paakkuuntuu silmänalusjuonteisiin?!
Vai onko vain huono halpis tuote mikä sen tekee? Liian kuiva iho?
Kommentit (79)
Vierailija kirjoitti:
Etsi ohuempi meikkivoide. Älä missään nimessä laita peitevoidetta silmänalusiin.
Mitä niihin kuuluu laittaa? Sori, olen vasta harjoittelemassa meikkausta... :D
Kuiva iho, vääränlainen tuote, liikaa kerralla?
Minä en enää käytä meikkivoidetta. Ostin viimeksi 75 e armanin, sitä ennen estee lauderin, mutta yhtä huonoja kuin muutkin. Apu löytyi lumenen cc-voiteesta (20 e). On niin voidemainen. Ihoni on sekaiho. N56
Älä laita meikkivoidetta silmän alusiin.
Miksi pitäisi käyttää meikkivoidetta? Kosteusvoide ja primer riittää.
Kuiva iho ja juonteet paakkuuttaa aina. Esim. sävytetty ohut aurinkovoide saattaa toimia, La Roche-Posay tai Avene.
Vierailija kirjoitti:
Minä en enää käytä meikkivoidetta. Ostin viimeksi 75 e armanin, sitä ennen estee lauderin, mutta yhtä huonoja kuin muutkin. Apu löytyi lumenen cc-voiteesta (20 e). On niin voidemainen. Ihoni on sekaiho. N56
Jatkan: niin, en minäkään laita meikkivoiteita silmänaluseen. Siihen laitan ihan, ihan vähän lumenen peitevoidetta. Tosi ohuesti.
Vierailija kirjoitti:
Mihin sitä primeriä siis käytetään tarkoituksena jos ei laita meikkivoidetta?
Vierailija kirjoitti:
Tuo lumenen cc-voide on tosi hyvä. Kyllä mä sitäkin kutsun ihan meikkivoiteeksi tosin.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on tosi tummat silmänaluset, t. ap
Kunnon kosteutus, silloin tällöin happokuorinta ja itselle sopiva väritön meikin pohjuste. Ei peitevoidetta, ellei nyt näppylöihin.
Vierailija kirjoitti:
Sävytetyktkään Kosteusvoiteet ei aina tasoita ihon sävyeroja
Taputtelet vähän puuteria päälle, estää sitä juonteisiin painumista.
Vierailija kirjoitti:
Olen 33v. Vaikka näytän ikäistäni nuoremmalta niin aina kun laitan meikkivoidetta niin tulee tunkkainen olo ja näytän jopa vanhemmalta. ap
Vierailija kirjoitti:
Kunnon kosteutus, silloin tällöin happokuorinta ja itselle sopiva väritön meikin pohjuste. Ei peitevoidetta, ellei nyt näppylöihin.
Happokuorintaa ei varmaan herkälle silmänympärysiholle kuitenkaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 33v. Vaikka näytän ikäistäni nuoremmalta niin aina kun laitan meikkivoidetta niin tulee tunkkainen olo ja näytän jopa vanhemmalta. ap
Mitä meikkivoidetta käytät ja millä levität sen? Puuteroitko?
Lopetin meikkaamisen juuri tämän takia. Ihan joka ikinen tuote kertyi silmien alle juonteisiin, joita ei edes huomaa ilman meikkiä. Hetki meni totutellessa mutta itsetunto koheni huimasti. Ihon kuntokin on parantunut ja väri tasoittunut.
Sori, muuta vinkkiä en osaa antaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on tosi tummat silmänaluset, t. ap
kokeile tätä https://www.tokmanni.fi/peitevoide-lumene-8-5-ml-blur-6419860545806?srs…
n56
Etsi ohuempi meikkivoide. Älä missään nimessä laita peitevoidetta silmänalusiin.