Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

musta tulee huono aiti tytolle! mulla ei kiinnosta patkaakaan ostaa tulevalle vauvalle mekkoja, vaaleanpunaisia tyttomaisia vaatteita! aion pukea tyton esikoispojan vanhoihin vaatt

Vierailija
26.02.2007 |

eisiin. Pojalle on paljon kivempi ja helpompi shoppailla vaatteita.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
26.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakaan ennen prinsessa-kautta. On se kumma, että sukupuoli pitää näkyä jo vastasyntyneen vaatteissa!! Olemme sukulaisille kertoneet että kaikki ällönpinkki menee sitten kierrätykseen suoraan, sukupuoleltaan neutraalit värit kelpaavat hyvin. Moni on kritisoinut äitiyspakkauksen värivalintoja (minua ihmetyttävät enemmänkin kuosit), mutta mielestäni niissä on suht hyviä esimerkkejä fiksuista ja monikäyttöisistä vaatteista- keltaista, sinivihreää jne.! Muistakaa ihmiset, että sukupuoli on korvien välissä, ei yhteiskunnan päätettävissä...

Vierailija
2/6 |
26.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatteiden väriskaala on tällähetkellä imelän vaaleanpunainen, pinkki ja roosa. Tokihan olen yrittänyt pukea hänelle muutakin, mutta minkäs teet kun neito osaa itse hakea kaapista uudet vaatteet jos valitsemani ei miellytä. Saisimme koko päivän kulumaan pelkällä vaatteiden vaihdolla, joten olen hiljaa luovuttanut ja suvainnut pikku prinsessalle hörhelönsä.

Olen kuullut että se vaihe menee joskus ohi. ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
26.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

nelivuotiaana - tulee kuulemma kaikille. Sitä ennen ostin usein ns. poikavärejä. En tykkää vaaleanpunaisesta. Tyttöjen huonekin on keltainen.

Vierailija
4/6 |
26.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos olennaisinta äitiydessä on mielestäsi nättien vaatteiden ostaminen lapselle.

Vierailija
5/6 |
26.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

pyydä, että ultrassa katsovat lapsen sukupuolen ja varmistuta asia vielä (en muista mistä näytteestä).

Jos on tulossa tyttö, TEE ABORTTI!

Tytöt on kauheita, tyhmiä ja kiinnostuneet vain ulkonäöstään. Pojat on viisaita, ihailtavia ja tietävät mikä on tärkeää.

Vierailija
6/6 |
26.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on suorastaan järkevää kierrättää esikoisen vaatteet toisellakin.

Kyllä se hyvä äitiys lähtee ihan muista asioista, joten voit ostaa vaikka lisää varastoon niitä poikavauvojen vaatteita, joista niin pidät.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi yhdeksän