Lue keskustelun säännöt.
Te vanhemmat miehet, joilla ei oo naista joulua tekemässä. Miten selviätte? Ostatteko kaiken valmiina? Kuka siivoaa kodin?
Kommentit (83)
Pientä yleistämistä, tuntemustani miehistä kaikki osaa hoidella valmistelut hyvin itse.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Muutamia tiedän jotka eivät edes tykkäisi naisten hössötyksestä.
Minä olen järjestänyt pienimuotoisen Joulun -97 lähtien, vain itselle kun ei ole enää läheisiä kenelle järjestäisin.
Ei järjestämisessä ole mitään sen enempää ongelmia kun on muutenkaan arjen pyörittämisessä, siivoamisessa, vaatehuollossa jne.
Lapsuuden kodissa me lapset, niin pojat kuin tytöt olimme yhtä lailla kaikissa kotitöissä ja myös juhlapäivien järjestämisessä mukana niin, että ei minun tarvitse yhtään edes muistella miten asiat silloin tehtiin ja voin tehdä ne yhtä hyvin vielä nytkin kun vain niin haluan.
Pienen määrän jouluruo'asta voi ostaa valmiina tai puolivalmiina ja tehdä sitten helpot kuten keittää riisipuuro itse ja jos siltä tuntuu niin jotain sellaista mitä ei saa valmiina. Kuten lipeäkalan tekemisen jota äitini aina halusi tapaninpäiväksi ja jota tein hänelle tärkeä muisto omasta lapsuudestaan viime vuosisadan alusta.