Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Deittailu naisena 40+ ja miesten surkea kunto!

Vierailija
22.12.2024 |

Miksi tuntuu että omanikäiset miehet ovat jo pappa-iässä? Olen tapaillut 40-50v miehiä ja miltei kaikilla koko ajan jotain vaivaa. Väsyttää, ylipainoa, selkä kipeänä ja närästää, polvivaivoja ja ties mitä. Ja useimmiten nämä jutut olisi elintavoilla korjattavissa.

Olen itse ollut onnekas kun 40v ikään mennessä ei ole juuri mitään terveysongelmia, olen hoikka ja urheilullinen. Tuntuu kuin miehet olisi ihan eri maailmasta.

Seksikin kiinnostaa minua selvästi enemmän kuin miehiä.. huokaus! Nuoret miehet ovat kovasti perääni mutta minua ne eivät kiinnosta.

Masentavaa!

Kommentit (176)

Vierailija
101/176 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo 40+ sinkkuna tuntuu aika toivottomalta. Viriilit omanikäiset katsoo nuorempia, nuoremmat lähestyy mutta ääriharva muu kuin seksi mielessä ja ne loput ei kiinnosta.

No eivät ne nuoremmat lähesty. Suurten ikäerojen parisuhteet ovat harvinaisia Suomessa, niitä on vain alle 0.5% suhteista. Pariskunnilla on Suomessa yleensä muutaman vuoden ikäero.

Nykyään monella nuorella naisella saattaa olla seksisuhde 10-15v vanhemman miehen kanssa. Myös moni ei enää halua muuttaa yhteen vaan elää erillään, tällöin heidät luokitellaan yleensä sinkuiksi. Itse olen 28v nainen ja minun mies on 41v. Eletään toki eri asunnoissa, koska se tuntuu molemmista paremmalta, kun saman katon alla.

Vierailija
102/176 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo 40+ sinkkuna tuntuu aika toivottomalta. Viriilit omanikäiset katsoo nuorempia, nuoremmat lähestyy mutta ääriharva muu kuin seksi mielessä ja ne loput ei kiinnosta.

No eivät ne nuoremmat lähesty. Suurten ikäerojen parisuhteet ovat harvinaisia Suomessa, niitä on vain alle 0.5% suhteista. Pariskunnilla on Suomessa yleensä muutaman vuoden ikäero.

Lyöpä 40+ naisen profiili Tinderiin ja hämmästy. Kuten sanoin, suurin osa toki liikkeellä pelkässä seksimielessä eikä ne tietenkään pariutumistilastoissa näy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/176 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nykyään monella nuorella naisella saattaa olla seksisuhde 10-15v vanhemman miehen kanssa. Myös moni ei enää halua muuttaa yhteen vaan elää erillään, tällöin heidät luokitellaan yleensä sinkuiksi. Itse olen 28v nainen ja minun mies on 41v. Eletään toki eri asunnoissa, koska se tuntuu molemmista paremmalta, kun saman katon alla.

Olen eri, mutta miksi ihmeessä kukaan haluaisi pelkkää seksiä vanhemman miehen kanssa? Ei kertakaikkisesti mene jakeluun? Seksisuhteen nuoren orin kanssa tai parisuhteen varakkaan vanhemman miehen kanssa tajuan, mutta miksi ihmeessä kukaan nuori nainen lähtisi pelkkään panojuttuun jonkun vanhan sedän kanssa?

Vierailija
104/176 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen eri, mutta miksi ihmeessä kukaan haluaisi pelkkää seks

Ei sun tarvi tajuta kaikkea. Paras kun keskittyy omaan elämään.

Vierailija
105/176 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen eri, mutta miksi ihmeessä kukaan haluaisi pelkkää seksiä vanhemman miehen kanssa? Ei kertakaikkisesti mene jakeluun? Seksisuhteen nuoren orin kanssa tai parisuhteen varakkaan vanhemman miehen kanssa tajuan, mutta miksi ihmeessä kukaan nuori nainen lähtisi pelkkään panojuttuun jonkun vanhan sedän kanssa?

Älykkyysosamääräsi ei taida olla kovin korkea? Voin valaista sinua sen verran, että ihmisillä on yllättävän vaihteleva maku seksin suhteen. Joku tykkää paksusta, toinen laihasta. Jotkut nuoresta, toiset kypsemmän ikäisestä.

Ihmiset joilla on edes vähänkään elämänkokemusta, tietävät kyllä tämän. 

Vierailija
106/176 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lyöpä 40+ naisen profiili Tinderiin ja hämmästy. Kuten sanoin, suurin osa toki liikkeellä pelkässä seksimielessä eikä ne tietenkään pariutumistilastoissa näy.

Jengi tietää kyllä minkä ikäiset naiset on sekä helppoja, että varmoja. Joku voisi kutsua sitä epätoivoisuudeksi kun lakastuva (pubi)ruusu ymmärtää ettei kelpaa enää tavalliselle miehelle parisuhteeseen

Vierailija
107/176 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jännää miten kun kyse on +40v miehistä, niin silloin ovat liian vanhoja. Toisessa ketjussa naiset sanovat taas alle 40v miesten olevan pikkupoikia, joilla ei ole vielä elämän kokemusta eivätkä osaa käsitellä naista tai puhua hänelle. Toimivat myös kuulemma himojen varassa kuin eläimet.

Ota nyt naisista sitten selvää mitä he oikein haluavat/tahtovat ja milloin. Joko olet liian vanha tai nuori heille. Ei ole mikään ihme että suomessa on niin paljon sinkkunaisia.

Vierailija
108/176 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh. Olin itsekin huippukunnossa nelikymppisenä. Nyt kohta 50 ja polvet vaivaa, niveliä kolottaa. Minkäs teet. Ikä tulee kaikille. 

Vierailija
109/176 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Molemmissa sukupuolissa (vai kaikissa?) ja kaikissa ikäluokissa on kaikenkuntoisia. Eivät ne kaikki 40v naisetkaan kovin terveitä ole. Itse deittailen 50-65 ikäisiä miehiä ja sieltä kyllä löytyy terveitä ja hyväkuntoisia ja vapaita olematta kuitenkaan mitään pelimiehiä

Löytäisinpä viisikymppisen vapaan miehen! Ilman alkoholiongelmaa. Muuten ei tartte olla terve, en minäkään ole.

Vierailija
110/176 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

4kymppiset naiset usein hyvässä tikissä kun elivät nuoruutta aikaan kun hoikkuutta ihannoitiin 👍

Ainahan hoikkuutta ihannoidaan. Nykyään läskejä saa pilkata ihan miten vaan.

Vierailija
111/176 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tarkkailut 40+ ikäisiä naisia ruokalassa ja kaupoissa. Lähes jokainen heistä on ylipainoinen.

Vierailija
112/176 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen eri,

Ota nyt naisista sitten selvää mitä he oikein haluavat/tahtovat ja milloin. Joko olet liian vanha tai nuori heille. Ei ole mikään ihme että suomessa on niin paljon sinkkunaisia.

Oisko mitenkään mahdollista että eri naisilla olisi eri mielipiteet tästäkin asiasta?

Vierailija
113/176 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun olin täältä lukenut miljoona kommenttia kuinka nelikymppinen nainen on jätettä, oli aika jännä nähdä minkälainen vienti todellisuudessa olikin deittipalstoilla. Hoikkana, pitkähiuksisena, rentona 40+ naisena voi käytännössä valita miehen haluamastaan ikäluokasta. 40+ Ikä on pelkkä plussa niille miehille, jotka eivät halua lapsia. Nuoremmissa on paljon vapaaehtoisesti lapsettomia, omanikäisissä niitä joilla on jo lapset tehty eivätkä halua missään nimessä lisää. Itse pariuduin omanikäisen miehen kanssa, jolle olisi ollut tarjolla myös 10 vuotta nuorempi nainen, mutta mies näki heti että kyseessä oli epätoivoinen nainen joka oli lapsihaaveen takia valmis tyytymään vanhempaan mieheen. Älykäs ja aitoa suhdetta haluava mies ei tuosta kauheasti innostunut. 

Mitä sillä pitkähiuksisuudella on väliä?

Vierailija
114/176 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nykyään monella nuorella naisella saattaa olla seksisuhde 10-15v vanhemman miehen kanssa. Myös moni ei enää halua muuttaa yhteen vaan elää erillään, tällöin heidät luokitellaan yleensä sinkuiksi. Itse olen 28v nainen ja minun mies on 41v. Eletään toki eri asunnoissa, koska se tuntuu molemmista paremmalta, kun s

Oisko mitenkään mahdollista että eri naisilla olisi eri mielipiteet tästäkin asiasta?

Naisten "eri mielipiteet" vaihtuvat suoraan lennosta. Yks minuutti sitten nainen oli tätä mieltä, nyt yhtäkkiä nainen onkin toista mieltä ja soppa on valmis. Sitten vielä naiset olettavat miesten osaavan lukea heidän ajatuksia. Kun naiselta kysyy "onko kaikki hyvin" nainen vastaa että "joo". Pari päivän päästä hirveä riita, kun naisella ei ollutkaan "kaikki hyvin" ja miehen olisi pitänyt osata lukea hänen ajatuksia.

- eri

Vierailija
115/176 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi: https://www.rosebrides.com/search/results/?skey=e2480ccbddde669e251419e… (profiileita pääsee selaa ei-jäsenet) tai https://www.sportpartner.com/fi (kummassakin näkyi vetreitä 40+ miehiä)

Vierailija
116/176 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkä avioliitto ikäiseni, 40+ miehen kanssa päättyi muun muassa siitä syystä, että mies oli koko ajan kipeä ja katkera, työkyvytön sairauseläkkeestä unelmoija. Ymmärrän kyllä, että selkävaivat ovat ikäviä. Kärsin niistä itsekin. Valitsen kuitenkin olla aktiivinen ja pitää huolta kunnostani. Exä istui tietokoneella eikä liikkunut koskaan. Selkeästi oli miesten vaihdevuodet menossa myös.

Tilalle löysin parikymppisen miehen, joka on fyysisesti hyväkuntoinen ja pystyvä. On ihanaa käydä vaeltamassa, hiihtämässä, uimassa tai polttopuita tekemässä. Seksikin maistuu molemmille. Energiatasot kohtaavat.

Suosittelisin, että AP antaisi nuoremmille tilaisuuden. Jotkut etsivät ihan oikeaa parisuhdetta. Itse olisin kyllä ollut tyytyväinen ihan vaan hauskanpitoonkin tässä elämänvaiheessa mutta aito rakkaus on tietenkin plussaa.

Vierailija
117/176 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska se on naisten biologia. Mitä vanhempi sonni, sitä enemmän naaraita hän saa.

https://www.tiktok.com/@themichaeljustin/video/7225703146339880238

Vierailija
118/176 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nykyään monella nuorella naisella saattaa olla seksisuhde 10-15v vanhemman miehen kanssa. Myös moni ei enää halua muuttaa yhteen vaan elää erillään, tällöin heidät luokitellaan yleensä sinkuiksi. Itse olen 28v nainen ja minun mies on 41v. Eletään toki eri asun

Naisten "eri mielipiteet" vaihtuvat suoraan lennosta. Yks minuutti sitten nainen oli tätä mieltä, nyt yhtäkkiä nainen onkin toista mieltä ja soppa on valmis. Sitten vielä naiset olettavat miesten osaavan lukea heidän ajatuksia. Kun naiselta kysyy "onko kaikki hyvin" nainen vastaa että "joo". Pari päivän päästä hirveä riita, kun naisella ei ollutkaan "kaikki hyvin" ja miehen olisi pitänyt osata lukea hänen ajatuksia.

- eri

Mitäs jos lakkaisit olemasta tekemisissä epävakaisten kanssa. PItkän liiton saa ainoastaan opettelemalla kommunikoimaan, molemmat.

- sama

Vierailija
119/176 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalin miehen löytäminen tuosta ikäluokasta on hyvin vaikeaa. Joko on niitä lössähtäneitä, tai sitten ääripäähän vietyä ruokailun, liikunnan ja etenkin kaikkien mittarien tarkkailua. Eipä paljon kannata sellaiselle mitään romanttista illallista valmistaa, kun pihvi on hyihyi punaista lihaa ja jälkiruoka suorastaan s..tanasta. Ja eihän se riitä että nainen on hyväkuntoinen mutta kun pitäisi koko ajan olla ottamassa jotain hiton punnerruskisaa jne. En jaksa sellaista parisuhteessa, vaikka itsekin harrastan kilpaurheilua.

Vierailija
120/176 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa et Ap on tikissä ja se on hänen onni.

Ite oon myös kuntosoutua eli myös kestävyysmatkoja harrastanut.

Yleisellä tasolla tarvii todeta, että vaatii jonkinverran kurinalaisen / toiminnallisen ihmisen pitää itsestään huolta + 40 vuotiaana.

Sohva, roskaruoka, ruutuviihde, alkoholi tms liikkumattomuus, tekevät kestä tahansa helposti sohvaperunan. Ylipaino on siitä kavala, että se aiheuttaa helposti passiivisuutta, passiivisuus taas masennusta/apatiaa, ja tämä myös ruokkiii epäterveellisiä elintapoja.

Noidankehä on helppo hankkia. 

& et tämä yhdistyy vanhenemiseen.

-

Noidankehästä irtipääsy vaatii kurinalaisuutta terveiden elämäntapojen, liikunnallisuuden suhteen.

-

Sen sijaan jos sidot yhden oluen juonnin vaikka 10 km lenkkiin, tai 1 km uintiin.Niin tällöin kyllä urheilu tms alkaa ottamaan valtaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan viisi