Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Deittailu naisena 40+ ja miesten surkea kunto!

Vierailija
22.12.2024 |

Miksi tuntuu että omanikäiset miehet ovat jo pappa-iässä? Olen tapaillut 40-50v miehiä ja miltei kaikilla koko ajan jotain vaivaa. Väsyttää, ylipainoa, selkä kipeänä ja närästää, polvivaivoja ja ties mitä. Ja useimmiten nämä jutut olisi elintavoilla korjattavissa.

Olen itse ollut onnekas kun 40v ikään mennessä ei ole juuri mitään terveysongelmia, olen hoikka ja urheilullinen. Tuntuu kuin miehet olisi ihan eri maailmasta.

Seksikin kiinnostaa minua selvästi enemmän kuin miehiä.. huokaus! Nuoret miehet ovat kovasti perääni mutta minua ne eivät kiinnosta.

Masentavaa!

Kommentit (176)

Vierailija
141/176 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei nuorempi käy? 30+ ovat vielä elinvoimaisia, mutta kypsiä ihmisiä. 

Vierailija
142/176 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Deittailu miehenä 40+ ja naisten kunto surkea!

Sekä laardia enemmän, kuin läskisoosissa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/176 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota sinäkin arabi tai afrikkalainen mies, ne pitää kunnostaan huolta eikä ole samanlaisia makkaran ja alkoholin turvottamia miehenkuvatuksia kuin suomalaiset ukot. Lisäksi ne kyllä jaksaa makuuhuoneenkin puolella ihan eri tavalla

Vierailija
144/176 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän harmituksesi, sisko hyvä. Minulla vähän sama, mutta toisten päin. Kolmekymppisenä miehenä deittailen vain naisia 18-22 v, koska sitä vanhemmat ovat usein rupsahtaneita, ylipainoisia eivätkä vain pysy perässä. Mutta onneksi voi löytää sopivaa seuraa muista. 

Vierailija
145/176 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittavaa, että ap moittii toisten terveydentilaa, ja omaa tilannettaan kuvaa sanoilla "olen ollut onnekas". 

No miten olisi, jos et arvostelisi toisia siitä, etteivät he ole olleet onnekkaita?

Vierailija
146/176 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen huomannut saman melkein 50v naisena. Ei kiitos mitään itseaiheutettua raihnaista papparaista elämääni.

Itsekkin liikun, en juo, eikä minulla ole ylipainoa. 

Ihastelen niitä vähän nuorempia😉

Olen 43-vuotias hoikka mies ja tapasin muutama viikko sitten laivareissulla 49-vuotiaan naisen, tulimme heti hyvin juttuun niinkin hyvin, että sain viettää hänen kanssaan kaksikin yötä. Tuo nainen jäi mieleeni hyvin vahvasti, harmi vain kun hän asuu niin kaukana, mutta olemme suunnitelleet tapaamista. 

Vierailija
147/176 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanhoja naisia on kautta ihmiskunnan historian nussittu vain hätätilassa. Vanhasta naisesta on ruuanlaittajan hyöty.

Etkö itse osaa tehdä ruokaa itsellesi? Surkeaa touhua, jos kyseessä on aikuinen mies.

Vierailija
148/176 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 35v mies ja löysin ihanan naisen 40v. Monet nuoret naiset sidun ja mäkin turvottamia. 

Vierailija
149/176 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen 43v ihan samassa kunnossa kuin 25v. Mitä helvettiä miehille tapahtuu nelikymppisenä? Päättävät että nyt saa ukkoilla ja olla joku ns. kunnon mies. Paskanmarjat, ei ketään naista kiinnosta mitkään papparaiset. Itse en siis voi kuvitellakkaan siis 4kymppistä miestä.

Miehiä alkaa kiinnostamaan se, miten aikovat selvitä eläkkeellä. Alkaa nimittäin ne lastenleikit jäämään, kun tajuaa, ettei matkailu-, viini-, sisustus- ja kuntosaliharrastus pidä pakkasta ulkona ja tuo kelvollista ruokaa pöytään eläkeiässä.

Toinen juttu on se, ettei kukaan muu kuin ne nelikymppiset ukot saa sitä sähköä sinne pistorasiaan, lämmintä vettä hanasta, pökäleitä viemäristä ulos, pehmeää paperia piparisi pyyhkimiseen, raikasta ilmaa ilmanvaihtokanavasta, likennettä liikenneväylille, internettiä kännykkääsi jne... aikaiseksi. On nimittäin nelikymppisillä ukoilla nykyisin pikkasen muuta mietittävää, kuin aikuisen teinitytön ailahtelevat parinhankintakriteerit.

Millähän saataisiin naiset lopettamaan se aikuisen leikkiminen, kasvamaan aikuisten oikeaksi aikuiseksi ja hankkimaan se aikuisille ominainen suhteellisuudentaju?

Suomi on tehnyt valtavan virheen naisten kanssa, joka johtaa Suomen hyvinvointiyhteiskunnan lopettamiseen. Se virhe on, että useampi vuosikymmen on suputeltu tyttöjen korvaan, että pikku prinsessat pystyy ihan mihin vaan. EI NIMITTÄIN PYSTY!!!

Mutta luulee toki kovasti pystyvänsä. Tästä seuraa useimmiten jompikumpi seuraavista vaihtoehdoista.

a) Julkiselle töihin ja työhön nähden tolkuttomat palkkavaatimukset

b) MT, koska koko olamassaolo perustuu siihen, että pystyy ihan kaikkeen, mutta kun se todellisuus on sen pystymisen kanssa konfliktissa.

Vierailija
150/176 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen 43v ihan samassa kunnossa kuin 25v. Mitä helvettiä miehille tapahtuu nelikymppisenä? Päättävät että nyt saa ukkoilla ja olla joku ns. kunnon mies. Paskanmarjat, ei ketään naista kiinnosta mitkään papparaiset. Itse en siis voi kuvitellakkaan siis 4kymppistä miestä.

"Itse olen 43v ihan samassa kunnossa kuin 25v" Etkä ole, älä valehtele. Mikä ihmeen siinä on että +40v ihmiset kuvittelee edelleen olevansa nuoria. Voin lyödä vetoa siitä, että et pärjää 25v nuorille naisille kuntotestissä.

N 28

Vierailija
151/176 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yleensä myös ne nuoremmat miehet haluavat perustaa perheen. Onko +40v naisista enää siihen hommaan? Tuskin on. Siksi miehet haluavat nuoremman naisen, jonka kanssa sitten voivat perhettä perustaa. 

Höpöhöpö, vapaaehtoinen lapsettomuus on nousussa nuoremmassa ikäluokassa. Oma miesystäväni erosi edellisestä suhteestaan puolison lapsihaaveiden vuoksi ja deittaa nyt vanhempia naisia, jotka eivät yhtäkkiä ala ulvoa vauvakuumetta.

Miehistä noin 90% haluaa edelleen lapsia. Vaan 10% ei lapsia halua.

Halu on yksi asia ja kyky lisääntyä toinen asia. Erityisesti nuorten miesten sperma on nykyään niin surkeaa, että eivät hedelmöitä yht

Väärin, tiedän aiheesta erittäin paljon. Muun muassa spermanlahjoittajapula on kriisiytynyt sen faktan vuoksi, ettei nykyisten nuorten miesten spermalla tee mitään. 

Tossa sulle surkealaatuisesta spermasta ekoja hakutuloksia ihan vaan googlesta:

Vierailija
152/176 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa vikaa sitä tuon ikäisissä naisissa näkee: lapsia tehty jonkun rikollisen kanssa, feminismiä, tatuointeja, uran luontia, avioeroja, viininjuontia, räväkkyyttä eikä minkäänlaista halua kunnioittaa tai totella miestä. Ei haluta millään lailla panostaa mieheen vaan ollaan tehty typeriä elämänvalintoja.

Vierailija
153/176 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.tiktok.com/@veerabianca/video/7437829436495514912

Joo, onhan näitä omasta mielestä "hyvässä kunnossa" olevia +40v naisia tullut deittailua. Paitsi he eivät ole mitään hyväkuntoisia vaan ylipainosia.

M38 186cm ja 80kg

Vierailija
154/176 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei nuorempi käy? 30+ ovat vielä elinvoimaisia, mutta kypsiä ihmisiä. 

Olen eri, mutta minulla ainakin on se, että en vaan syty ikäerosuhteista, ja ikäero todennäköisesti tuo suhteeseen sellaista dynamiikkaa, mikä ei miellytä minua. 10 vuotta nuoremman kanssa oltaisiin vaan hyvin erilaisessa elämänvaiheessa. Enkä edes uskoisi nuoremman olevan suhteessa tosissaan, ja itse taas en mitään fwb-juttuja halua.

N46

Vierailija
155/176 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.tiktok.com/@veerabianca/video/7437829436495514912

Joo, onhan näitä omasta mielestä "hyvässä kunnossa" olevia +40v naisia tullut deittailua. Paitsi he eivät ole mitään hyväkuntoisia vaan ylipainosia.

M38 186cm ja 80kg

Suoraa puhetta. Moni nainen yliarvioi omat kuntonsa. Ei 160 cm ja 90 kg nainen voi olla normaali painoinen, vaikka hän miten yrittäisi sitä selittää. Tämä kaikki on vaan itsepetosta, kun ei haluta myöntää olevan lihava.

Vierailija
156/176 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Itse olen 43v ihan samassa kunnossa kuin 25v" Etkä ole, älä valehtele. Mikä ihmeen siinä on että +40v ihmiset kuvittelee edelleen olevansa nuoria. Voin lyödä vetoa siitä, että et pärjää 25v nuorille naisille kuntotestissä.

N 28

Koko ikänsä kestävyyslajeja harrastanut ei ehkä ole enää 43v niin hyvässä kunnossa kuin nuorempana mutta taatusti on paremmassa kunnossa kuin liikuntaa vähän harrastavat parikymppiset.

Vierailija
157/176 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo saman havainnon tein, kun erosin 40-vuotiaana. Ikäiseni ja vähän nuoremmatkin miehet ovat yllättävän vaivaisia, esim. uniapneaa on todella monella, on reilua ylipainoa, elämäntavat ihan rempallaan, mitään ei jakseta tai oikeastaan edes huvita tehdä. Ne nuorempana aktiivisesti urheilleet taas ovat rikkoneet itsensä jo nuorena ja on monenlaista fyysistä kremppaa. Tämä miesten huonovointisuus koskee myös parisuhteessa olevia ja esim. Meillä töissä miehet ovat jatkuvasti poissa milloin minkäkin migreenin, niskakivun tai muun vaivan takia.

Itse siirryin suosiolla nuorempiin, nykyinen miesystävä on 10 vuotta nuorempi. 

Vierailija
158/176 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikeata olla ap:n kanssa samaa mieltä, kun pitäisi nähdä ensin kuva hänestä. Näin voisi katsoa vastaako se mitä ap on täällä itsestään. Jos ap on hoikka ja kuvassa näkyy ylipainoinen nainen, niin jokin ei sitten täsmää.

Vierailija
159/176 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikeata olla ap:n kanssa samaa mieltä, kun pitäisi nähdä ensin kuva hänestä. Näin voisi katsoa vastaako se sitä, mitä ap on täällä itsestään kertonut. Jos ap on hoikka ja kuvassa näkyy ylipainoinen nainen, niin jokin ei sitten täsmää.

Vierailija
160/176 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisen mielenterveys ei kestä sitä, että näkisi itsensä ja elämänsä realistisessa valossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän yksi