Deittailu naisena 40+ ja miesten surkea kunto!
Miksi tuntuu että omanikäiset miehet ovat jo pappa-iässä? Olen tapaillut 40-50v miehiä ja miltei kaikilla koko ajan jotain vaivaa. Väsyttää, ylipainoa, selkä kipeänä ja närästää, polvivaivoja ja ties mitä. Ja useimmiten nämä jutut olisi elintavoilla korjattavissa.
Olen itse ollut onnekas kun 40v ikään mennessä ei ole juuri mitään terveysongelmia, olen hoikka ja urheilullinen. Tuntuu kuin miehet olisi ihan eri maailmasta.
Seksikin kiinnostaa minua selvästi enemmän kuin miehiä.. huokaus! Nuoret miehet ovat kovasti perääni mutta minua ne eivät kiinnosta.
Masentavaa!
Kommentit (176)
No ole onnellinen, jos sinuun eivät ota kontaktia eläkeikäiset niin kuin kuuluisit samaan ikäryhmään heidän kanssaan. Pysykööt seitsemän kymppiset omissa porukoissaan. Ei minulla ole halua viettää aikaa vanhempieni ikäisten joukossa.
Vierailija kirjoitti:
Esimerkiksi selkäkivut ovat saattaneet tulla ja usein tuleekin työstä. Ovat kehittyneet siellä taustalla pitkän aikaa ja sitten kun iskee, niin monesti se vain todetaan itsekin ja pinnistetään eteenpäin. Jonkinlainen jurppiintunut turtuminen, että pakko tehdä hommat yhtä rivakasti kuin aina ja vapaalla ei sitten halua kiinnittää huomiota koko asiaan.
Tämä on kyllä tyhmä asenne, jota aina ihmettelen. Että eikö oman kropan kunto kiinnosta? Kun jotain häikkää ilmenee, niin painetaan vaan eteenpäin välittämättä sen kummempia. Itselleni on tärkeää, että liikuntakyky säilyy, eikä tule turhia laiminlyönnistä johtuvia vaivoja.
Kai se on jonkinlainen arvokysymys, että mikä on tärkeää elämässä
Vierailija kirjoitti:
Niin ne erilaiset krempat tuppaavat puhjeta siinä nelikymppisenä. Itse olen aktiiviurheilija ollut aina ja kyllä: nyt on nelikymppisenä urheilun seurauksena polvet rikki ja selkä ei meinaa kestää enää kovia nostoja esim. maastavedossa. Sen siitä saa, kun ikänsä urheilee. Myös perinnölliset sairaudet usein puhkeavat näillä main. Kenellä se on sitten mitäkin, niin riippuu geeniperimästä. Mutta sama se tuon suhteen on naisillakin. Fysikaaliset krempat ei naisilla ole niin tyypillisiä, sillä vain aniharva nainen on urheillut esim. voimanostossa. Myös muiden urheilulajien suhteen naiset ottavat (ymmärrettävästi) kevyemmin. Jos on mies- ja naispyöräilijä, niin voit arvata kumman kroppa siinä on elämän aikana yleensä kovemmilla ollut. Miehet vetää täysillä ja ylikin, kun naiset jumppaa "hyvinvointikärjellä".
Ns. "parhaassa" kunnossa nelikymppisenä on ne miehet, jotka eivät ole koskaan olleet aktiivisia sporttaajia ja tietenkin sitten se, e
Ei, vaan parhaassa kunnossa ovat ne, jotka ovat osanneet urheilla normaalisti ja maltillisesti. Mutta kuitenkin aktiivisesti koko ikänsä. Ne, jotka ovat vetäneet överiksi, tai ovat niitä pleikanpelaajia, ovat huonossa kunnossa.
Se, että vetää aina täysillä, on vaan tyhmää.
Lihavuus ja ylipaino Suomessa
Suomalaisista 216-vuotiaista tytöistä 18 prosentilla ja pojista 27 prosentilla on ylipainoa tai lihavuutta. Lihavuuden yleisyys on tytöillä 4 ja pojilla 8 prosenttia.
Lihavuuden yleisyys on yli 20-vuotiailla naisilla 30 ja miehillä 27 prosenttia. Lähes joka toisella naisella (48 %) ja miehellä (44 %) on vyötärölihavuutta.
Vierailija kirjoitti:
Kun olin täältä lukenut miljoona kommenttia kuinka nelikymppinen nainen on jätettä, oli aika jännä nähdä minkälainen vienti todellisuudessa olikin deittipalstoilla. Hoikkana, pitkähiuksisena, rentona 40+ naisena voi käytännössä valita miehen haluamastaan ikäluokasta. 40+ Ikä on pelkkä plussa niille miehille, jotka eivät halua lapsia. Nuoremmissa on paljon vapaaehtoisesti lapsettomia, omanikäisissä niitä joilla on jo lapset tehty eivätkä halua missään nimessä lisää. Itse pariuduin omanikäisen miehen kanssa, jolle olisi ollut tarjolla myös 10 vuotta nuorempi nainen, mutta mies näki heti että kyseessä oli epätoivoinen nainen joka oli lapsihaaveen takia valmis tyytymään vanhempaan mieheen. Älykäs ja aitoa suhdetta haluava mies ei tuosta kauheasti innostunut.
Tämä on totta. Lisäksi ikäisensä tavalla kypsä ihminen haluaa kyllä samankaltaista seuraa. Jos yli nelikymppiset ja vanhemmat haaveilevat parikymppisistä, niin silloin on kyllä henkisessä kehityksessä jotain pielessä.
Itse olen 40+ nainen, ja saan kyllä ihan yhtä paljon huomiota kuin nuorempanakin. Ihan niiltä omanikäisiltä, kivoilta ja fiksuilta miehiltä. Myös nuoremmilta ja vanhemmilta. Mutta ei moni mun ikäinen mies oikeasti jaksa paljon nuoremman juttuja.
Ihmiset kypsyvät seksuaalisuudessaan samalla kun ikää karttuu, ja siinä on tyydyttävintä olla "samantasoisen" kanssa.
Hassua, että tässäkin ketjussa on valloillaan ajatus, että nelikymppinen nainen on automaattisesti tanttara. Itse olen liikunnallinen ja hyvässä kunnossa, aina ollut. Samoin moni ystäväni.
Jos tilastoja katsoo, niin nuorista iso osa on ylipainoisia, niin miehistä kuin naisistakin. Ja lisäksi huonokuntoisia. Ja kyllähän sen huomaa jos kodistaan joskus poistuu ja näkee muita ihmisiä.
Se on joku kumma mielikuva, että nuoret ovat solakoita ja vanhemmat tanttaroita. Kuitenkin kun katsoo ympärilleen, niin joka ikäluokassa on mitä vaan.
Kerro ensiksi ammattisi? Vähän veikkaan että näillä miehillä on fyysisesti raskaampi ammatti ja kun sitä tekee parikymmentä vuotta niin rupeaa paikat hajoilemaan.
Vierailija kirjoitti:
Olen huomannut saman melkein 50v naisena. Ei kiitos mitään itseaiheutettua raihnaista papparaista elämääni.
Itsekkin liikun, en juo, eikä minulla ole ylipainoa.
Ihastelen niitä vähän nuorempia😉
Joo oletko näitä "nuorekkaita" naisia? 🤢
Vierailija kirjoitti:
Hassua, että tässäkin ketjussa on valloillaan ajatus, että nelikymppinen nainen on automaattisesti tanttara. Itse olen liikunnallinen ja hyvässä kunnossa, aina ollut. Samoin moni ystäväni.
Jos tilastoja katsoo, niin nuorista iso osa on ylipainoisia, niin miehistä kuin naisistakin. Ja lisäksi huonokuntoisia. Ja kyllähän sen huomaa jos kodistaan joskus poistuu ja näkee muita ihmisiä.
Se on joku kumma mielikuva, että nuoret ovat solakoita ja vanhemmat tanttaroita. Kuitenkin kun katsoo ympärilleen, niin joka ikäluokassa on mitä vaan.
Minun ikäluokassani kaunis hoikka nainen on poikkeava.
en kerro ikääni kaikille, 50 vuotiaat näyttää joskus niin pahalta naamasta ja kropasta. Valehtelen että olen 40v...etteivät joutuisi häpeämään itseään.
exkaunotar56v.
Vierailija kirjoitti:
Kerro ensiksi ammattisi? Vähän veikkaan että näillä miehillä on fyysisesti raskaampi ammatti ja kun sitä tekee parikymmentä vuotta niin rupeaa paikat hajoilemaan.
Olen korkeakoulutettu ja niin ovat miehetkin ketä tapailen. Eli kevyttä toimistotyötä molemmilla.
Kumma miten paljon vihaa ja epäilyksiä minun kunnostani on tässä ketjussa. Olen samoissa mitoissa kuin lukioikäisenä, 168cm/58kg ja koko iän treenaaminen näkyy. En etsi kuitenkaan kovaa urheilijaa rinnalleni vaan ihan normaalia toimintakykyistä ihmistä josta ei tarvitse pelätä että hajottaa itsensä pahasti tai kuolla kupsahtaa hetkenä minä hyvänsä.
Ja jaksaisi sänkykamarin puolella ja olisi kiinnostusta siihen.
-ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen korkeakoulutettu ja niin ovat miehetkin ketä tapailen. Eli kevyttä toimistotyötä molemmilla.
Kumma miten paljon vihaa ja epäilyksiä minun kunnostani on tässä ketjussa. Olen samoissa mitoissa kuin lukioikäisenä, 168cm/58kg ja koko iän treenaaminen näkyy. En etsi kuitenkaan kovaa urheilijaa rinnalleni vaan ihan normaalia toimintakykyistä ihmistä josta ei tarvitse pelätä että hajottaa itsensä pahasti tai kuolla kupsahtaa hetkenä minä hyvänsä.
Ja jaksaisi sänkykamarin puolella ja olisi kiinnostusta siihen.
-ap
Mitä siellä sänkykamarin puolella pitää jaksaa? Kuntopyöräillä, juosta juoksumatolla vai harrastaa seksiä?
Tuohon viimeksi mainittuun on kiinnostusta, kahteen ensimmäiseen ei. Mutta urheilua harrastaa monilla tavoin, esim. hiihtää, pelata lätkää tai käydä uimassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun olin täältä lukenut miljoona kommenttia kuinka nelikymppinen nainen on jätettä, oli aika jännä nähdä minkälainen vienti todellisuudessa olikin deittipalstoilla. Hoikkana, pitkähiuksisena, rentona 40+ naisena voi käytännössä valita miehen haluamastaan ikäluokasta. 40+ Ikä on pelkkä plussa niille miehille, jotka eivät halua lapsia. Nuoremmissa on paljon vapaaehtoisesti lapsettomia, omanikäisissä niitä joilla on jo lapset tehty eivätkä halua missään nimessä lisää. Itse pariuduin omanikäisen miehen kanssa, jolle olisi ollut tarjolla myös 10 vuotta nuorempi nainen, mutta mies näki heti että kyseessä oli epätoivoinen nainen joka oli lapsihaaveen takia valmis tyytymään vanhempaan mieheen. Älykäs ja aitoa suhdetta haluava mies ei tuosta kauheasti innostunut.
Tämä on totta. Lisäksi ikäisensä tavalla kypsä ihminen haluaa kyllä samankaltaista seuraa. Jos yli neli
Olette varmaan todella kauniita. Tavallisen naisen todellisuus on ihan erilainen, ja tavallisia kai meistä valtaosa on. Ei ole tullut huomiota nuorena, ja nyt 45v vanhana tunnen olevani vain miesten mielestä ällöttävä - karkuun juoksevat, eivät perään.
Se on keino välttää seksiä 40 ikästen vaihdevuosikuivakka naisten kanssa. Saa nukkua
Vierailija kirjoitti:
Mä en deittailisi enää, jos olisin sinkku. Nyt, kun on jo pidempään ollut tyytyväinen itseensä ja elämäänsä, olisi ikävää, jos rinnalla olisi joku ankeuttaja. Katso nyt tämänkin ketjun miesten mielipiteitä. Loukkausyrityksiä vaan. Mihin sellaisia kaipaa? N45
No menepä näiden kanssa treffeille, niin saat loukkauksia suoraan päin naamaa! Olet liian puhelias, hiukset on väärin laitettu tai sit sulla on varmasti miehiä joka sormelle!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on totta. Lisäksi ikäisensä tavalla kypsä ihmin
Olette varmaan todella kauniita. Tavallisen naisen todellisuus on ihan erilainen, ja tavallisia kai meistä valtaosa on. Ei ole tullut huomiota nuorena, ja nyt 45v vanhana tunnen olevani vain miesten mielestä ällöttävä - karkuun juoksevat, eivät perään.
Mä en saanut nuorena yhtään niin paljon huomiota kuin nyt 44-vuotiaana. Ja oikeasti saa hätistellä (nuoria) miehiä kimpusta vaikka en ole mitenkään erityisen kaunis. Toki mulla on hoikka ja muodokas kroppa, pitkät paksut hiukset ja söpöt kasvot (ilman meikkiäkin), mutta mikään kaunotar en ole koskaan ollut.
Voi hellanlettas että on taas "ongelmat". En ihmettele yhtään että yhteiskunta taantuu.
Seksi, seksi, seksi, minä, minä, minä.